Mai multe imagini cu noul tramvai care va circula pe străzile Aradului au fost date publicității și de europarlamentarul Gheorghe Falcă. Fostul primar din Arad a postat pe pagina sa de FB fotografii cu modelul Imperio Civitas care este îmbrăcat în culorile alb şi roşu.
Tramvaiele ASTRA, pe placul clujenilor
„Un proiect pentru care m-am luptat în anul 2019 este pe cale să fie finalizat! 14 tramvaie Imperio Civitas vor intra în flota Companiei de Transport Public. Cele 14 tramvaie au fost achiziționate cu ajutorul fondurilor europene, un proiect la care am muncit cu drag. Astfel, Aradul beneficiaza de una dintre cele mai moderne rețele de transport public din România. Administrația liberală va continua lucrările de modernizare ale transportului public deoarece confortul arădenilor este prioritatea noastră!”, a scris europarlamentarul arădean pe Facebook.
CU o capacitate de transport de 302 călători, dintre care 36 locuri pe scaune, tramvaiele din Arad au, printre altele:
• podea coborâtă;
• rampă pentru fotolii rulante ale persoanelor cu mobilitate redusă;
• loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante şi landourile pentru copii;
• patru uşi duble cu sistem antistrivire a călătorilor;
• WIFI gratuit pentru călători;
• sistem de supraveghere video în interior şi exterior;
• sistem ticketing;
• sistem POS de achiziționare a biletului cu cardul direct din tramvai.
Gandire tipic Falca: tramvaie cu un singur post de comanda. Cum il intoarce, cu lopata?
Nu mă pot răbda. Să cumpănim ceaușistul Timiș 2, 100% românesc, cu Imperio…asamblat la Arad.
Lungime
T: 28m (2x14m pe vagon)
I: 27m
Călători pe scaune
T: 48 (2×24 pe vagon)
I: 36 după articol, 44 după wiki
Total călători
T: 220
I: 216
Progres!
Despre durabilitate:
„Ultimul tramvai nou achiziționat de Primăria Arad a fost în urmă cu 32 de ani, în 1982.”
maistre? care sint costurile,garantii,durata de serviciu,dotari,consumuri,termen de predare? cam subtiri detaliile!ce il recomanda ? ciocu mic ? strict secret?
bun venit INAPOI in epoca DE H-AUR A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PE BAZA DE FIR ELECTRIC. DRACI TOVARASI SI PREEETINI VA UREZ PE ACEASTA CALEEE FEEELICITAEEEERI PENTRU „PROGRES-URI SI SUCC_ESCURI” !!
Tramvaiul de la Arad este nemtesc! Nicio problema, cei cel asambleaza sunt romani! Sa ne spuna ce-i romanesc, ca material, in el! Stiti ca la atelierele STB din capitala se fac tramvaie! Mafia vinduta strainilor boicoteaza productia, prin „franarea” de componente din import sau aducerea unora de slaba calitate, ca sa se renunte la productie!