Pandele cumpără pentru Voluntari alte 60 de autobuze SH care pot circula și în București

Orasul Voluntari a lansat o licitație pentru cumpărarea a 60 de autobuze rulate Euro 5 pentru care este dispus să ofere 8,4 milioane lei, adică 140.000 de lei pe bucată. Autobuzele sunt cu podea joasă, clasă de poluare EURO5. La criteriile de atribuire, 90% contează prețul, 10%, cel mai redus consum de carburant. Ofertele se deschid în 3 martie, iar furnizarea autobuzelor se întinde pe 3 ani.
Fix în urmă cu 1 an, primăria condusă de Florentin Pandele, soțul Gabrielei Firea, fostul primar al Bucureștiului, organiza o altă licitație de autobuze second hand. 36 de autobuze Euro 3 au fost cumpărate, la prețul de 15.000 de euro bucata. În 2019, alte 50 de autobuze deja rulate, din Olanda, au fost cumpărate. Cu licitația din acest, an, Voluntariul sare de 100 de autobuze second hand.
STV este societatea de transport a orașului Voluntari, oraș condus de Florentin Pandele, care operează în prezent 14 linii regionale, care leagă Bucureștiul de mai multe zone limitrofe.  Asta înseamnă că autobuzele operate de STV, unele nou-cumpărate, dar cu noma euro 3 circulă și în Capitală. În mandatul Gabrielei Firea, PMB a încercat să impună taxa Oxigen, care limita strict categoriile de autovehicule ce pot circula în București. În cele din urmă, taxa nu a mai fost introdusă.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 3
Mihai Soare 1092 Articole
Author

8 Comentarii

  1. Pandele s-a inspirat de la Sibiu, Iasi si mai ales Timisoara unde circula numai tramvaie si autobuze SH.

  2. Bucurestenii sunt SH-sul acestui impostor alaturi de Firea. V-o meritati capitalistilor cum va place sa vi se zica.

  3. Mai bine il cumpara pe neamtul SH ce-si face de lucru la Cotroceni. Glumesc desigur, dar este vorba tot de un produs SH.

  4. Autobuzele lui Pandele ar trebui sa opreasca exact la limita Capitalei si de aici cu transportul public STBuc. Pentru ca creste aglomeratia mijl.de transoort si poluarea. Apoi nu ar mai trebui sa mearga oe liniile de tramvai. Cat Firea a fost primar, Pandele in calitate de sot a facut ce a vrut in Capitala si a asa a castigat al doilea mandat. Primarul de acum al Buc.ar trebui sa ii taie din aceste actiuni care polueaza orasul.

  5. Pandelica taticule,
    Toti primarii cumpara autobuze electrice sau hibride noi, cu fonduri europene. Chiar si pesedistii prin Galati si Braila.
    Aia 140 000 lei erau cofinantarea sa iei un hibrid nou.
    In Olanda nici la fier vechi nu mai gasesti euro-3.
    In Brasov au luat de anul trecut 52 de autobuze electrice noi, cu tot cu statii de incarcare cu 90 mil lei (cu TVA) din care 72 mil fonduri europene.
    Nasol tare cu iuropenii astia, verifica tot.

  6. Tara de mana a doua, orașe de mana a doua, salarii de mana a doua, doar biletele sunt ca in UEde prima mana. In Iasi avem bile de 1 călătorie cu 2,5 respectiv 3,5 lei. Undeva este o fractura logica.
    Sa fiu primar mi-ar fi rusine sa zic ca am facut ceva pentru comunitate. Sunt bani europeni, adica banii nostri care pot fi accesati pentru astfel de investitii, dar nu, noi o tinem cu SH-uri.

  7. cand e vorba de masini, numai prostii si useristii mai cumpara noi, ca asa le-a zis lor de la ONG. dupa 1 an pretul e la jumate. salvati planeta fraierilor, aia care va sponsorizeaza se sparg in avioane cu reactie si elicoptere. si yahturi DIESEL…

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.