Parteneriatul Dăncilă-Vâlcov, anulat

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a anunţat că Guvernul va anula marţi parteneriatele public-private pentru autostrada (…)

De (R.C.)
Parteneriatul Dăncilă-Vâlcov, anulat

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a anunţat că Guvernul va anula marţi parteneriatele public-private pentru autostrada (…)

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a anunţat că Guvernul va anula marţi parteneriatele public-private pentru autostrada Comarnic – Braşov şi pentru tronsonul Târgu Mureş – Iaşi al autostrăzii Unirii.

Acesta a avut luni o întâlnire cu parlamentari PNL.

Am avut discuţii şi pe subiectul Comarnic – Braşov. Mâine, Guvernul va lua în discuţie şi va adopta o ordonanţă de urgenţă prin care acel parteneriat public-privat propus de Vâlcov şi Dăncilă devine istorie. După momentul anulării parteneriatului public-privat, obiectivul Comarnic – Braşov va fi predat către Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor. Noi vom veni în faţa Guvernului şi vom spune care sunt soluţiile pentru construirea autostrăzii Comarnic – Braşov. Autostrada Comarnic – Braşov reprezintă un obiectiv major, se va realiza. Până începe construcţia autostrăzii Comarnic – Braşov avem obligaţia să găsim rute alternative„, a spus ministrul Transporturilor, potrivit Agerpres.

El a susţinut că variantele ocolitoare Comarnic – Buşteni vor fi realizate din fonduri europene, iar pe zonele Sinaia şi Azuga primarii au arătat că există rute alternative. „Vom avea toate avizele necesare pentru a construi acel drum”, a menţionat Bode.

Ministrul a arătat că, tot marţi, va fi anulat şi parteneriatul public-privat pentru tronsonul Târgu Mureş – Iaşi al autostrăzii Unirii.

Pentru autostrada Unirii Târgu Mureş – Iaşi, Guvernul Orban, prin proiectul de buget, a alocat întreaga sumă necesară finalizării revizuirii studiului de fezabilitate pe tronsonul Târgu Mureş – Târgu Neamţ, aproximativ 200 km, pe tronsonul Târgu Mureş – Iaşi mâine acel parteneriat public-privat va fi anulat. Se predă şi acest obiectiv către Ministerul Transporturilor. Ministerul Transporturilor va veni cu soluţia. Soluţia este una cât se poate de clară: finanţarea din fonduri europene a revizuirii studiului de fezabilitate şi pe acest tronson Târgu Neamţ – Iaşi vom avea anul viitor o documentaţie cap coadă studiu de fezabilitate revizuit de la Târgu Mureş până la Iaşi şi în acel moment putem discuta despre variante de finanţare. Este falsă ideea că nu avem finanţare, că nu avem fonduri europene, dar noi în acest moment nu ştim cât costă acest obiectiv. Când vom şti exact care este valoarea acestui obiectiv atunci putem să discutăm cu partenerii noştri din Comisia Europeană, cu instituţiile financiare europene să ne finanţeze acest obiectiv„, a explicat Bode.

 

Distribuie articolul pe:

7 comentarii

  1. „parteneriat public-privat propus de Vâlcov şi Dăncilă devine istorie” a zis dobitocul fost ministru de pe timpul lui Boculete! Pai asfaltatorii pedeleprelor sunt fomisti, au nevoie de bani, nu au timp de autostrazi, deci hai sa asfaltam niste drumuri judetene ca „curga lapte si miere” pentru ei!

  2. Parteneriat public privat inseamna furt la scara mare din bugetul public ,doar promiti la fraieri fara sa faci absolut nimic ; vreo 10 ani se fac ,,studii” de prefezabilitate apoi de fezabilitate .Comisiile care ,,liciteaza” si ,,lucreaza”sant selectate de PSD ,Dragnea ar fi controlat toata afacerea .Iata de ce erau refuzate fond.europene propuse cu insistenta de Corina Cretu , fonduri ce nu prea pot fi furate ! Multi ani de puscarie pt Dragnea si adio PSD !Moldova va ,,iubeste” !

  3. Tovarasul Kim Jong-un se Dezice Public de Conducerea Superioara de Partid si de Stat din Principate care s-a dovedit Incapabila sa construiasca niste amarite de Autostrazi capitaliste de tot Cacatul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.