Porsche România a concediat 10% din personal

Reorganizarea businessului Porsche România, care chiar şi în perioadă de criză reuşeşte să obţină în 2009 un profit de aproape 40 milioane de euro, în scădere cu 46% faţă de anul anterior, dar în continuare mai mare decât cel al tuturor celorlalţi importatori la un loc, a vizat reducerea personalului la mai puţin de 160 […]

Porsche România a concediat 10% din personal

Reorganizarea businessului Porsche România, care chiar şi în perioadă de criză reuşeşte să obţină în 2009 un profit de aproape 40 milioane de euro, în scădere cu 46% faţă de anul anterior, dar în continuare mai mare decât cel al tuturor celorlalţi importatori la un loc, a vizat reducerea personalului la mai puţin de 160 […]

Reorganizarea businessului Porsche România, care chiar şi în perioadă de criză reuşeşte să obţină în 2009 un profit de aproape 40 milioane de euro, în scădere cu 46% faţă de anul anterior, dar în continuare mai mare decât cel al tuturor celorlalţi importatori la un loc, a vizat reducerea personalului la mai puţin de 160 de angajaţi şi identificarea unor noi surse de venit, din service, scrie zf.ro.

„Am raţionalizat foarte mult din costuri. Am dat oameni afară, circa 10%, şi cel mai important, am găsit surse alternative de venituri când vânzările de maşini s-au prăbuşit. Acum au înţeles mulţi dintre angajaţi de ce insistam atât de mult asupra serviciilor post-vânzare”, a spus Valmar.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.