Premieră la Poșta Română

Poşta Română a inaugurat o nouă cursă poştală auto pe ruta Bucureşti – Timişoara – Frankfurt şi retur, în condițiile în care transportul pe cale aeriană nu este întotdeauna accesibil.

Astfel, în contextul crizei SARS-CoV-2, care a demonstrat că transportul pe cale aeriană nu este întotdeauna accesibil, Compania Naţională Poşta Română anunță că a inaugurat o nouă cursă poştală auto: Bucureşti – Timişoara – Frankfurt şi retur.

Aceasta va asigura schimbul de trimiteri poştale cu origine Germania şi destinaţie România.

Cursa auto către Germania reprezintă o premieră în istoria Poştei Române.

„Situaţiile create de închiderea aeroporturilor şi apariţia unor întârzieri necontrolabile în activitatea de livrare ne-au provocat să găsim soluţii alternative de transport. Utilizarea căii rutiere este poate, cea mai sigură modalitate de livrare la destinaţie a trimiterilor clienţilor Poştei Române. Întotdeauna am pus pe primul plan respectarea angajamentelor asumate. Aşa am decis înfiinţarea unei curse auto pe ruta Bucureşti – Timişoara- Frankfurt şi retur. Meseria de poştaş înseamnă, prin definiţie, crearea de punţi între oameni, ceea ce încercăm şi noi să facem prin toate măsurile pe care le implementăm”, a declarat Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române.

Cursa auto se face cu autoturisme şi şoferi ai Companiei Naţionale Poşta Română şi va avea, pentru început, o frecvenţă de două ori pe săptămână, în zilele de marţi şi vineri.

Prima cursă a ajuns la Frankfurt miercuri, 4 august, urmând ca astăzi să se întoarcă spre Bucureşti.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

4 Comentarii

  1. Am tot cumparat din Germania niste instrumente de optica. Marfa venea cu posta americana UPS…CU LIVRARE RAMBURS. Ma intreb cum au ajuns americanii sa faca servicii postale tocmai prin Europa.

  2. Sunt nebuni de legat ! Ori este nerentabila ruta ori au inebunit directorii de la Posta ,,Romana” , care au renta de la straini pentru a aduce posta la faliment si apoi statul roman sa vada pe 1 euro , astfel Deuchepost poate sa ia un bun romanesc pe gratis . Asta este si la Hidroelectrica , la Romgaz , care deabea razbesc sa aibe preturi ca cei de la multinationalele ce ne umilesc si cu care suntem binecuvantati de soarta . La aceste societati romamesti coordonate subtil de antiromanii si unde conditiile de schimbare de contract sunt in asa fel facute sa te (i) enerveze pana la renuntare in favoarea unei companii straine , foarte accesibila .
    Cu Cec Bank este la fel , si atunci te intrebi pe buna dreptate , ba frate doar prostie si prosti avem in Romania . Cum dracul N Ceausescu a reusit sa construiasca Atomocentrala Cernavoda , Industria Chimica si Metalurgica ,la care dr astia din militie si acum mai taie fier vechi (la ce se precep cu clanurile lor ) , Sistemul Hidroenergetic national pe care Catu vrea sa-l vanda la straini , sa nu mai ai tu un director loial tarii romanesti . Doar tradatori si tarfe straine , si idioti cat cuprinde !
    Asa ca Posta Romana sa faca afaceri din care sa castige ? Asta este intradevar un eveniment epocal , s-au poate ca intre timp ne-au schimbat statutul si eu nu am sesizat !?

  3. este si o alta varianta Posta FMilor, De un „cal mort” nu te poti folosi, dar de o „martoaga” da…asa ca Romania ”in agonie mai consuma ceva si deci mai sunt niste avantaje, daca moare nu mai au rost nici supermarketurile care vand ”produse la viteza X” la preturi occidentale, nici ”mancatorii” de masa lemnoasa pt ca fara hotii de padure nici austriecii nu au cum sa ia pe nimic lemnul, dar poate le vor arde padurile cat au praduit din Romania si multii lor pot fi pustiiti de uncatalism. Deci Romania trebuie sa supravietuiasca atat cat poate oferi un benificiu, iar de aceea mai trebuie lasat sa functioneze ceva de na…le pe care numai mangustele le devoreaza…

  4. nu-i bai ca fac asta, numa as vrea sa stiu 1 lucru: se trimit si sparanghelisti cu masinile postei?
    ma bate gandul ca charterele or fi mai scumpe, iar postalionul de frankfurt ii mai eficient la transport de sclavi.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.