ING Bank, ANUNȚ despre sumele încasate în plus din conturile clienților

ING Bank România, a şasea bancă din sistemul bancar românesc, a anunţat, luni seara, că a rezolvat problema legată de dublarea unor tranzacţii cu cardul…

De (R.C.)
ING Bank, ANUNȚ despre sumele încasate în plus din conturile clienților

ING Bank România, a şasea bancă din sistemul bancar românesc, a anunţat, luni seara, că a rezolvat problema legată de dublarea unor tranzacţii cu cardul…

ING Bank România, a şasea bancă din sistemul bancar românesc, a anunţat, luni seara, că a rezolvat problema legată de dublarea unor tranzacţii cu cardul, situaţie apărută în cursul aceleiaşi zile. Luni, 8 octombrie, puţin după ora 14:00, ING Bank România a identificat dublarea unor tranzacţii realizate cu cardul şi procesate în această zi, au precizat reprezentanţii băncii, în anunţ.

„Banca a identificat situaţiile urgente ale unor clienţi şi a discutat cu aceştia pentru a corecta tranzacţiile şi a regla punctual contul clienţilor, cât mai repede cu putinţă. Eroarea a fost confirmată ca fiind una operaţională, fără impact asupra altor procesări ale băncii. Clienţii nu vor suporta costuri în urma acestei situaţii, în comisioane sau taxe. Toate tranzacţiile au fost corectate şi sumele reglate până la ora 21:00 a aceleiaşi zile”, au subliniat reprezentanţii ING Bank România.

Știre inițială. Probleme pentru unii clienţi ai ING Bank. Mai multe dintre tranzacţiile efectuate vineri şi sâmbătă ar fi fost înregistrate de două ori. Astfel, un client care a plătit cu cardul un anumit produs s-a trezit că din contul său lipseşte o sumă dublă faţă de valoarea produsului. Situaţia pare că se regăseşte şi în cazul extragerilor.

Clienţii băncii se plâng pe pagina de FB a insituţiei de situaţia creată. Ei critică nu doar situaţia ci şi faptul că banca nu i-a informtat în niciun fel.

După ce situaţia a fost semnalată în spaţiul public, compania a precizat printr-o postare pe site-ul propriu că „O parte din tranzacţiile cu cardul efectuate în datele de 5 si 6 octombrie au fost dublate. Situaţia va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine“. Informaţia este însoţită de un simbol grafic al cărei însemnătate este „disponibilitate parţială“. Acelaşi semn apare şi în dreptul Serviciului Call Center.

Distribuie articolul pe:

2 comentarii

  1. Nenica, da’ astia chiar ne fac si la buzunare acum? Am inteles ca Olanda e prima intai dar chiar asa pe fata?

  2. Numele meu este real. Am verificat, am plătit cu cardul ING, am verificst extrasul de cont și retragerea a fost corectă. Pe principiul că nu este bine să-ți ții toate ouăla în același coș, mai am un cont, la o altă bancă, cu nu mult timp în urmă cea mai mare din România. Comparativ, serviciile ING sunt superioare tuturor băncilor cu care am avut de-a face și ca tehnică bancară și ca amabilitare a personalului. Faptul că statul român a vândut toate băncile străinilor este o crimă abominabilă iar cei care au făcut-o ar trebui să răspundă, în frunte cu Isărescu. De ce nu se reușește transformarea CEC în cea mai modernă și mai puternică bancă națională? Cine are interesul să fim la îndemâna unor bănci străine dintre care multe fac jocuri financiare împotriva României?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.