Programul RABLA 2019. Start la înscrierile la Rabla Clasic şi Rabla Plus

Ministrul Mediului, Graţiela Gavrilescu, a anunţat miercuri, la Titu, odată cu sărbătorirea a celei de-a 15-a ediţie a programului Rabla Clasic şi Rabla Plus, ediţiile din 2019, înscrierile urmând să înceapă vineri, 12 aprilie.

Înscrierile în program vor începe vineri şi şi-a exprimat speranţa ca suma prevăzută în buget, de 350 de milioane de lei, să poată fi dublată.

“Le spun tuturor românilor că de vineri, din data de 12 (aprilie, n.r.), se pot deja înscrie în Programele Rabla Clasic şi Rabla Plus. Le doresc succes să-şi cumpere o maşină nouă. Îmi doresc aşa cum am făcut şi anul trecut să reuşim cu ajutorul Guvernului să dublăm suma pe care acum o avem înscrisă în buget, de 320 milioane lei pentru circa 35.000 de prime de casare. Îmi doresc foarte mult ca programul pe care azi îl lansăm să se dovedească şi în această ediţie a fi unul iubit de români şi care să poată să aducă un plus din toate punctele de vedere pentru noi toţi”, a subliniat ministrul Mediului.

Graţiela Gavrilescu a precizat că va fi păstrată şi anul acesta prima de casare de 6.500 lei, la care se poate acumula în funcţie de motoare, un ecobonus de 1.000 de lei, sau de 1.700 lei pentru cele hibrid. Totodată, se va menţine ecobonusul de 10.000 de euro pentru achiziţionarea unei maşini nepoluante, 100% la sută electrice.

Asadar, prin programul Rabla Plus, se vor acorda două tipuri de ecotichete. Primul valorează 45.000 de lei (10.000 de euro) şi poate fi utilizat doar pentru achiziţionarea unui autovehicul nou pur electric, dar nu mai mult de 50% din preţul de comercializare.

Al doilea ecotichet valorează 20.000 de lei (5.000 de euro) şi cu el poţi achiziţiona doar un autovehicul nou electric hibrid cu sursă de alimentare externă, care generează o cantitate de emisii de CO2 mai mică de 50 g/km, dar nu mai mult de 50% din preţul de comercializare, arată playtech.ro

Ecotichetele Rabla Plus pot fi utilizate atât de persoane fizice, cât şi juridice. Vor fi distribuite 35 000 de mii de tichete pentru cei care vor să-și cumpere o mașină nouă.

Valoarea unui tichet pentru Rabla Clasic este 6 500 de lei, iar pentru Rabla Plus tichetul ajunge la 10 000 de euro.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

2 Comentarii

  1. De ce înscrierile programul rabla încep în fiecare an Vineri și nu începe Luni? Pânâ duminica seara lista este închisă. Cine constata vineri că-i lisește un document, până luni când îl poate obține află ca lista este închisă.

  2. „Programul RABLA 2019”… ai heiv a brilliant aideia
    Cică debutează programul „Rabla 2019” pentru autovehicule.

    Da’ Io* aș avea o sugestie: să se implementeze și „Programul RABLA” pentru neveste.

    Dai la REMAT o hoașcă obsoletă și acrită ca moarea de la curechiul milișăuțenilor și primești un voucer care poate fi folosit pentru plata taxei judiciare din dosarul de divorț, fie la restaurantul unde-și va ține omul nunta cu o puiuță de fată frumoasă coz, nurlie, deșteaptă, bogată, amuzantă și devreme acasă.

    Nu-i așa că-i brilliantă aideia mea?
    ——

    post-script: ca să nu fiu acuzat de sexism, programul va fi cu aplicabilitate universală. Adicătelea și fimeili sătule de bătăi, beții, urlete și altele asemenea comportamente animalice, vor duce la REMAT maimuțoiul bețivan și vor primi un voucer cu care să-și mobileze casa c-un chippendal drăguț, overgifted, talentat, Chef-Master în cuhnie, amuzant, politicos etc.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.