Publicis şi Omnicom fuzionează

Companiile Publicis şi Omnicom au decis să fuzioneze urmând să fie creat, astfel, cel mai mare grup de publicitate din lume, cu o valoare de piaţă de 35,1 miliarde de dolari, devansând liderul WPP Plc, transmit Reuters şi Bloomberg, potrivit Agerpres. Tranzacţia este cea mai mare din istoria advertising-ului. Potrivit Bloomberg, acţionarii companiei Publicis cu […]

Companiile Publicis şi Omnicom au decis să fuzioneze urmând să fie creat, astfel, cel mai mare grup de publicitate din lume, cu o valoare de piaţă de 35,1 miliarde de dolari, devansând liderul WPP Plc, transmit Reuters şi Bloomberg, potrivit Agerpres. Tranzacţia este cea mai mare din istoria advertising-ului. Potrivit Bloomberg, acţionarii companiei Publicis cu […]

Companiile Publicis şi Omnicom au decis să fuzioneze urmând să fie creat, astfel, cel mai mare grup de publicitate din lume, cu o valoare de piaţă de 35,1 miliarde de dolari, devansând liderul WPP Plc, transmit Reuters şi Bloomberg, potrivit Agerpres.

Tranzacţia este cea mai mare din istoria advertising-ului.

Potrivit Bloomberg, acţionarii companiei Publicis cu sediul la Paris şi Omnicom cu sediul la New York vor deţine fiecare 50% din compania nou creată care se va numi Publicis Omnicom Group, au arătat duminică cele două companii, într-o declaraţie de presă comună.

Cele două companii au, împreună, peste 130.000 de angajaţi, o valoare de piaţă de 35 miliarde de dolari şi au consemnat venituri de 23 miliarde de dolari în 2012.

Alianţa va aduce sub acelaşi acoperiş agenţii precum Leo Burnett şi Saatchi and Saatchi (aparţinând Publicis), şi BBDO Worldwilde şi DDB Worldwilde (aparţinând Omnicom).

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.