RADET, măsuri pentru bucureştenii afectaţi de lipsa apei calde

Într-un comunicat de miercuri, RADET anunţă că vor avea facturile diminuate bucureştenii din sectoarele 2,3 şi 4, care au fost afectaţi de lipsa apei calde.

Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Marius Dunca, confirmă la rândul său măsura luată şi spune în urma verificărilor şi discuţiilor cu reprezentanţii Regiei Autonome de Distribuţie a Energiei Termice Bucureşti, s-a stabilit ca regia să diminueze facturile pentru perioada în care apa caldă nu a fost furnizată la temperaturile corespunzătoare.

Reducerea facturilor se va face la solicitarea asociaţiilor de proprietari, a mai spus Marius Dunca.

RADET anunţa sâmbătă că a redus temperatura apei calde, în sectoarele 2, 3, 4 şi 5, din cauza reducerii presiunii şi cantităţii de gaze livrate către ELCEN.

ELCEN, furnizorul RADET, a explicat că, începând de joi, apa caldă nu a mai fost livrată la temperaturile obişnuite în urma reducerii cantităţii de gaze primite de la Distrigaz.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.