
Liderul USR Cătălin Drulă susține că, după un an şi jumătate de mandat al ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, proiectarea autostrăzii Ploieşti – Braşov e blocată, iar realizarea studiului de fezabilitate se află la un stadiu de 5%, arătând că nici măcar traseul final nu este ales.
„Enervarea de duminică când deschizi ştirile: Grindeanu vorbind despre autostrada Ploieşti-Braşov. Chiar mă întrebam cum ar putea să coafeze un eşec total suprapus fix pe mandatul lui. Adică realitatea că, după un an şi jumătate de mandat al său, proiectarea e blocată şi realizarea studiului de fezabilitate la un stadiu de 5%. Nici măcar traseul final nu e ales şi de-abia după alegerea traseului începe munca grea. Am primit şi răspunsul. De la aiureli factuale aproape comice: ‘prima fază de proiect avea 160 km’. (Realitatea e că proiectul are 110 km+/-2 km, în funcţie de variantă). Şi până la tupeu pe care l-am mai văzut la pesedişti: ne anunţă că până la sfârşitul anului crede că se poate lansa o bucată de autostradă, între Ghimbav şi Cristian. Doar că are 5 km şi nicio legătură cu dopul din Valea Prahovei, e în depresiune pe teren plat, lângă Braşov”, a scris Drulă, duminică, pe Facebook.
El i-a transmis lui Sorin Grindeanu că ar fi „mai decent” să-şi ceară scuze că în mandatul lui „a stat blocat cel puţin doi ani un proiect esenţial pentru România”.
„Cum e, Sorine, că îmi aduc aminte când ai preluat mandatul că erai supărat că e prea mult timp pentru realizarea studiului de fezabilitate, tu îl făceai mai repede… Cum e, că mai sunt 3 luni (termen contractual: septembrie 2023) şi studiul ar trebui să fie gata şi tu n-ai nici traseul ales? Adică nici 10% din activităţile necesare ca să ajungi să ai ceva gata pentru licitaţie? N-ar fi mai decent să taci sau să-ţi ceri scuze că nu te pricepi şi sub tine a stat blocat cel puţin 2 ani un proiect esenţial pentru România? Cer prea mult?”, mai scris Drulă.
Nici nu este nevoie de autostrada pana la Brasov, desi orasul nu mai este ardelenesc de mult fiind acum un oras devenit pur romanesc locuit majoritar de urmasii valorosi ai celor sositi acolo incepand cu anii ’50. Pacat ca acestia ar fi cei vaduviti. Autostrada trebuie sa fie doar pana la Predeal, beneficiari fiind bucurestenii. Bucurestiul a depasit pana si Berlinul la venitul pe cap de locuitor. Se vor gasi permanent zeci de mii de bucuresteni instariti care vor aglomera aceasta cea mai circulata autostrada din Romania chiar si in cazul unor taxe preferentiale. Pentru altii va exista varianta vechiului drum national devenit mult mai fluent.
Se cearta doi ingramaditi mintal. Toata Romania stie ca locul lui Grindeanu este in partidul securisto-sorosist de epave si impostori fondat de ungurii Borno si Ciolosh. Astia doi doar mimeza inteligenta dar si grija fata de romani.
Transfagarasanul a fost construit de armata si proiectat de ingineri constructori, nu de ceausescu 3 clase ca trenul.
daca suntem atenti la ucigasii lui Ceausescu ii gasim si pe Tokes Laszlo si Asztalos Imre si pe Rusz Janos (ardeleni, deh), general de aviatie care s-a opus la Otopeni ca americanii sa-i salveze pe ceausesti (au asteptat cu un Hercules-130 o saptamana) si in general in Transilvania au fost multe manifestari antiromanesti sub masca de anticeausiste.
Sar transilvanenii ca nu e nevoie de ploiesti brasov… Asa e, autostrazi dupa revolutie nu e voie decat in transilvania. Iar daca e sa se faca vreuna de legatura cu alta provincie trebuie sa se inceapa musai cu ciotul dinspre transilvania. Nu conteaza ca cea mai aglomerata bucata de drum din Romania e ploiesti brasov, nu avem voie sa o facem. Trebuie mai intai legate toate catunele de doi lei din transilvania, ca de ce sa se duca bucurestenii la munte duminica. Ei doar contribuie cu 1/4 din pib ul tarii dar autostrazi ne da voie coana europa numai intre catunele din transilvania.
Laudati-va ba in continuare cu ce a facut ceasca: Transfagarasanul, pe care-l prezentati lumii ca si cum ar fi opera voastra. Laudati-va ba cu ce-ati facut voi, adica cu nimic, pardon, numai hotii. Voi nici in secole nu veti fi in stare sa faceti ceea ce a facut acest cizmar de care v-ati batut joc si omorat ca pe un caine, un adevarat patriot al acestui neam. Daca nu erau locuintele facute de el cu voi stam la corturi ca turcii. Stati ca nesimtitii intr-o cladire al carui merit e al lui. Ii besteliti familia ori de cate ori vi se ofera prilejul, o adunatura de derbedei nerusinati care de 30 de ani nu ati stiut decat sa furati si sa va balacariti ca ultimele lighioane. Ala la Cotroceni sta in puf intr-un palat pe care ceasca are meritul ca il mai avem. La Peles a venit hopintzol la un tot de care tot ceasca s-a ocupat. Astia care mananca kkt ca le-a daramat biserici.Alea nu sunt biserici,alea sunt caricaturi facute in disperare si graba sa faca milogii in sutane bani. Bisericile sunt opere de arta nu cocioabe din 4 scanduri ca la noi.Mergi in Polonia, Germania,Italia,Cehia,Franta, etc. sa vezi cam cum ar trebui sa arate o biserica. Te uiti la ele si ramai crucit. La ale noastre cu exceptia la doua trei iti vine scarba. Daia natiile lumii ne tin la periferie ptr ca astia suntem.In 30 de ani ocupatia de baza a fost ciordeala. Ne dam mari si ne duduie ziarele ca au venit americanii sa ne invete sa fabricam gloante in sat la don guvernator. Ce scarbosenie! Pe mana cui a ajuns aceasta tarisoara!!!
@4M sau mult mai multa .ue.
3M,
Editat,
3M,bechtel,Editatiensoft si oracle.
Da ma Drula, frate cu Pendula, proiectul este facut din anii ’80 de proiectanti romani si ca sa te ingalbenesti de tot, afla ca l-am vazyt listat pe hartie ozalid prin anii ’90, cand se mai cereau avize.
Vocalule domn Drulă, de când mersul bucureștenilor vineri la, și întorsul Duminică de la Bușteni, Sinaia, Predeal este un proiect esențial pentru România?
32 de ani de vrajala nerusinata ! Au mintit guvernantii de ieri , mint si cei de astazi si….bravo lor ! Romanu-i orb ,surd si nu le-a cerut si nu le cere socoteala ! In situatia asta , acum cand vin alegerile, se pregateste un nou set de vrajeli , promisiuni ce nu vor fi onorate niciodata , o noua acadea scarboasa care sa ne fie bagata, cu sila, pe gat ! Dar, sa nu fim suparati ; asta meritam!
Da, cere mult pentru ca la el a fost la fel ! Este ceva ciudat cu autostrada asta. Oare nu le da voie U.E.-ul (o fi lobby-ul unguresc asa puternic)? Posibil ! Sa ne amintim ca atunci cand a vrut Ponta sa demareze proiectul, Coldea l-a averizat sa stea cuminte ca-l aresteaza ! Dar….o varianta ocolitoare in regim de drum expres Sinaia-Azuga, adica 25 km se poate face. Doar atat daca nu n i se da voie. Asta nu ar fi o autostrada propriu-zisa.
„Investitia” in autostrada turistica Ploiesti-Rasnov nu se va amortiza niciodata, a spus un concern de banci occidentale care au analizat costul pe 20 de ani si au refuzat finantarea unui constructor francez, experti in asa constructii, unde taxa este 10 euro pe 100 km !!! Si noi vrem gratis la toti sarantocii cu cazane diesel nemtesti. Care prost „investeste” 60-80 miliarde de euro pe 20 de ani ? Doar unul care s-a baricadat in cladirea guvernului cand a fost dat afara. Cine l-a repus in guvern pe racolatul asta, Dumbrava Minunata de la padure, indiferent pe care parte ?
PS o investitie creaza profit dupa ce se amortizeaza, doar cheltuiala preoduce pierdere continua !