Salariul la Kaufland vine odată cu începerea lunii. Angajaţii primesc drepturile băneşti mai devreme

Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori privaţi din România, anunţă mutarea datei de plată a salariului, la începutul lunii calendaristice.

Astfel, începând cu luna august a acestui an, angajaţii Kaufland vor primi salariile cel târziu în cea de-a patra zi calendaristică a lunii. E vorba despre salariul aferent lunii anterioare.

Avem o responsabilitate pentru colegii noştri: să le facem viaţa un pic mai uşoară în fiecare zi. Tocmai de aceea am devansat data, pentru ca salariul să ajungă înaintea facturilor – şi ideal, înaintea grijilor.”, declară Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

Pachete de beneficii peste cerinţele legii

Salariul minim brut al lucrătorilor comerciali a ajuns în acest an la suma de 2.000 lei, cu tichete de masă incluse. În funcţie de vechime, salariul acestora poate ajunge chiar şi până la suma de 3.800 lei brut.

Compania, cu peste 15.000 de angajaţi la finalul anului 2016, oferă deja unul dintre cele mai atractive pachete de beneficii pentru angajaţii din piaţa de retail.

Pe lângă tichete de masă şi asigurarea voluntară de sănătate, Kaufland oferă avantaje care sprijină angajaţii să realizeze un echilibru sănătos între viaţa personală şi cea profesională. Printre acestea se numără programul flexibil de lucru, abonamente la săli de sport, tarife speciale la anumite hoteluri şi posibilitatea de a împrumuta cărţi, gratuit, prin intermediul Bookster.

Suntem cu adevărat o familie, în sensul că poţi apela la colegii tăi când ai nevoie de liber sau la sistemul de lucru flexibil, când încerci să echilibrezi activitatea profesională cu viaţa personală”, spune Estera Anghelescu.

Totodată, compania încurajează un stil de viaţă sănătos şi dezvoltă activ iniţiative care să îmbine viaţa profesională cu cea personală a angajaţilor. Câteva exemple în această direcţie sunt cursurile de yoga cu traineri personali dedicaţi exclusiv angajaţilor Kaufland şi copiii acestora sau antrenamentele de atletism şi jogging pentru pasionaţii care vor să-şi însuşească o pregătire fizică şi mentală, în vederea atingerii cu succes a obiectivelor propuse.

Retailerul oferă angajaţilor săi mai multe zile de concediu de odihnă anual, respectiv 22 de zile lucrătoare, peste perioada minimă legală de 21 de zile. Ele sunt suplimentate în funcţie de vechime şi pot ajunge până la 27 de zile pe an, cu aproape o săptămână mai mult decât prevede legislaţia din România.

Ne dorim nu doar angajaţi, ci şi cetăţeni implicaţi – şi de aceea fiecare coleg are dreptul la 2 zile libere plătite pe an în care se poate dedica unor acţiuni de voluntariat – de la mediu şi până la susţinerea pacienţilor care se confruntă cu boli incurabile”, declară Estera Anghelescu.

Recunoaşterea brandului de angajator

Kaufland România este singura companie din industria de retail care a obţinut pentru al doilea an consecutiv titlul de Angajator de Top în România, printr-o certificare internaţională acordată de organizaţia independentă Top Employers Institute din Olanda.

Această certificare demonstrează performanţa strategiei şi a instrumentelor de resurse umane utilizate în cadrul companiei. Obţinerea acestei certificări reprezintă o recunoaştere a angajamentului companiei în asigurarea unui climat de lucru plăcut şi propice dezvoltării profesionale a echipei sale.

De asemenea, începând cu anul 2014, compania se regăseşte în top ”100 cei mai doriţi angajatori” din România, potrivit studiului „European Graduate Barometer” realizat de institutul Trendence din Germania. Acest studiu se organizează anual şi are ca scop să analizeze principalele tendinţele la nivel naţional şi internaţional privind segmentul de proaspăt absolvenţi, studenţi şi tineri profesionişti din cele mai importante centre universitare în raport cu atractivitatea brandului de angajator pe piaţa din România.

În acelaşi timp, Kaufland ocupă prima poziţie în clasamentul companiilor de retail food din „Topul celor mai căutaţi angajatori”, categoria Business-Commerce. Datele reies dintr-un studiu realizat anual de compania internaţională de cercetare Universum Global în Europa în rândul studenţilor, pentru a stabili care sunt cei mai doriţi angajatori la nivel naţional. În ediţia din acest an, la studiu au participat 10.500 de studenţi din România.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine în 7 ţări şi o reţea de 115 magazine în România. Într-un recent studiu de piaţă derulat în România de către organizaţia elveţiană ICERTIAS – International Certification Association GmbH, lanţul de retail Kaufland a primit cel mai mare număr de voturi la categoria cel mai înalt nivel de calitate. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secţiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţelor clienţilor prin varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanţul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preţ de pe piaţa locală. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.