Surpriză! Lego a devenit cel mai puternic brand din lume. Pe ce loc se află Google

Lego a depăşit compania Disney în topul celor mai puternice branduri din lume şi producătorul danez de jucării s-a cocoţat pe primul loc în acest clasament. Succesul companiei daneze a fost alimentat şi de lansarea unor producţii de succes, precum Lego Batman Movie, dar şi de îmbunătăţirea unor seturi deja existente.

Lego continuă să crească precum un Făt-Frumos. Dacă în preajma anilor 2000 era ameninţată cu falimentul, acum este printre cele mai de succes companii din lume. Recent, Lego a devenit cel mai puternic brand de pe mapamond. Producătorul danez de jucării i-a depăşit pe cei de la Disney în acest clasament şi a urcat pe primul loc într-un top făcut de Brand Finance Global 500. Succesul firmei daneze se datorează tendinţei permanente de a veni cu ceva nou pe piaţă, dar şi atractiv. Lego a lansat în acest an noi colecţii la seturile clasice, însă a venit şi cu alte modele.

De asemenea, Lego Batman Movie s-a bucurat de un succes uriaş şi a popularizat şi mai mult marca. Pe lângă încasările din cinematografe, producătorul danez îşi rotunjeşte conturile şi din figurinele şi piesele Lego Batman Movie, care sunt la mare căutare. Când vorbim despre succesul Lego, nu trebuie să neglijăm şi eforturile pe care danezii le fac pentru cucerirea pieţei asiatice. Sunt câteva dintre motivele pentru care Lego a depăşit compania Disney în acest clasament.

„Un brand puternic poate proteja valoarea companiei în timpul turbulenţelor din economie sau în timpul provocărilor pe care le întâmpină afacerea”, explica David Haigh, directorul executiv al Brand Finance.

Numai din producţia Lego Batman Movie, compania daneză a avut încasări de peste 310 milioane de dolari. Animaţia a fost lansată pe 29 februarie 2017, la Dublin, iar începând cu 10 februarie 2017 a început să ruleze şi în cinematografele din SUA. În Statele Unite, Lego Batman Movie a fost pe primul loc în box office. Producţia a avut încasări în SUA de 60 de milioane de dolari doar în week-end-ul în care a fost lansat. Asta în conditţile în care filmul a avut un buget de 80 de milioane de dolari.

Încasările au fost completate de vânzările de figurine şi seturi Lego Batman Movie. Acesta sunt disponibile şi în România, în reţeaua de magazine Noriel.

Lego a devenit astfel cel mai puternic brand din lume. Disney, liderul de anul trecut din topul celor mai puternice branduri, a picat tocmai pe poziţia a şasea. Pe locul secund se află Google, în timp ce Nike şi Ferrari îşi împart ultima treaptă a podiumului.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.