Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a anunțat că trei dintre autostrăzile din România vor fi lărgite la trei benzi. ”A fost transmisă spre validare la Agenția Națională pentru Achiziții Publice #ANAP documentația de atribuire pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate pentru ???????? ?? ? ????? ? ????????????? ??, ?? și ??.
Lărgirea la 3 benzi a autostrăzilor se prevede a se realiza pentru următoarele sectoare de drum:
– Autostrada A1 Bucuresti – Pitesti integral (109,6 km)
– Autostrada A2, pe sectorul de drum cuprins între București – Fundulea
– Autostrada A3, pe sectorul de drum cuprins între Moara Vlăsiei – Dumbrava.
Obiectivul general al proiectului constă în sporirea eficienței tehnico-economică a rețelei de transport din România și în îmbunătățirea vitezei de călătorie și condițiilor traficului de mărfuri.
Durata contractului este de 18 luni, din care proiectantul trebuie să realizeze atât expertizele tehnice, cât și studiile de fezabilitate.
Sursa de finanțare este constituită din fonduri externe nerambursabile.
–ÎI „PROTECTORATUL DEVESELU” GUVERNEAZĂ AMBASADORUL USA,SECONDAT DE URSULA ! IAR DEUTSCHER SCHRANK-PURTĂTOR DE CUVÂNT (și acela rar și fonfăit) IAR CIUCĂ ȘI GUVERNULLUI SUNT NIȘTE YES PENNI..BILI! Ș-APOI CINE SĂ LE FACĂ DE FAPT-ADICĂ-CHIAR SĂ LE FACĂ-?CHINEZII? NU -CĂ AU INTERDICȚIE!-BANII DE VOR VENI SE VOR DUCE PE STUDII DE FEZABILITATE ȘI PROIECTE BRAMPURISTICE–EXECUȚIA …LA URsulii VARĂ
INCREDIBIL !!! in loc sa faca 20-30 km de la Comarnic spre Brasov arunca banii pe…3 benzi!!! pe A3 nu circula nici-un caine mort si o mai si largim!
ma intreb ca,pardon,proasta-n targ:tara asta mai e guvernata?!
Unde-s iubitorii de brotaci, i-am numit pe cei cu ecologeala, că autostrada strică rău de tot natura? Nu că le-ar păsa de oameni și de natură dar cei ce conduc lumea au trecut la oprirea construcților de autostrăzi în, deocamdată, Țara Galilor.
La noi cred că este vorba de furt pe ultima sută de metrii ca mai apoi să vină cu alt furt, cel al ecologizării fostelor autostrăzi; luatul asfaltului, depozitarea lui în locuri speciale, reciclarea, refacerea dealurilor și văilor cum au fost înainte. Desigur toate sînt doar prilejuri de spoliere a omului de rînd, adică băgatul lui în jug.
Prima autostrada cu minim 3 benzi este A0, centura Bucuresti, micutul Paris. Sau ministrii astia a vazut la Paris doar Mue En Rouge.
Poți citi și tu un articol până la capăt? La final scrie că e vorba de fonduri nerambursabile. Ce o fi așa de rău să facem trei benzi pe A1 și A2?
ca arsi ardielienii slugarnici cand e vorba de Tările Romane…
Si Comarnic-Brasov ?? Ce se intampla cu aceasta autostrada ? Spionajul unguresc este atat de puternic la Bruxelles incat acesta nu permite construirea autostrazii( Ungaria a cheltuit enorm la Bruxelles pentru lobby impotriva acestei autostrazi care chipurile ar „agresa” tinutul secuiesc)? Urmare presiunii spionajului unguresc via Comisia U.E. Basescu a blocat si proiectul cu francezii de la Vinci(contract semnat gata de incepere a executiei) si proiectul Becktel pentru aceasta portiune a autostrazii Transilvania.
E mai usor de furat la Campie, ca prostul nu stie ??? Anunturi pentru imbecili, chiar asa suntem ???
Terminati strazile incepute si le dati in folosinta, dracului, nu mai aruncati fondurile la apucati si lacomi. Exact cu curu-n drum fara chiloti e Romania, ca asa vor politicienii romani.