Alt succes mare pentru Ilie Bolojan. De ce nu fac şi alţii ca el?

Unii îsi numără gafele, Ilie Bolojan, pasajele! Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a emis avizul final pentru opt pasaje rutiere şi pietonale din Oradea, a informat joi preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Bihor, Ilie Bolojan

Proiectele sunt rezultatul unui parteneriat între Consiliul Judeţean Bihor, Primăria Oradea şi CNAIR. Vor fi construite patru noi pasaje rutiere care vor fluidiza traficul pe cele mai aglomerate artere din Oradea, la ieşirile spre Arad, Cluj şi Satu Mare.

„Săptămâna viitoare vom demara procedurile de licitaţie pentru cele patru pasaje rutiere, iar în două săptămâni pentru pasajele pietonale. Estimez că în toamna acestui an sau cel mai târziu în primăvara anului viitor vor începe lucrările la toate cele patru pasaje rutiere şi la cele patru pasaje pietonale subterane”, a spus Ilie Bolojan, într-o conferinţă de presă..

Cele patru pasaje vor avea lungimi cuprinse între 400 şi 570 de metri, cu valori estimate între 7,6 şi 9,4 milioane de euro.

Un alt proiect prevede construirea a patru pasaje pietonale care vor subtraversa Centura Oradea, la intersecţia cu patru străzi, cu lungimi cuprinse între 40 şi 90 de metri. Fiecare pasaj va avea o lăţime de patru metri, cu scări, lifturi şi rampe de acces.

Valoarea totală estimată a celor patru pasaje pietonale este de 55 milioane lei, cu TVA, echivalentul a peste 11 milioane de euro.

Finanţarea ar urma să fie asigurată din fonduri europene.

 

Recomanda
Author

12 Comentarii

  1. Nu mai pot cu Bolojan. Pe unde te invarti dai de Bolojan. Bah, hai sa-i facem o icoana s-o atarnam de turla noii magaoaie a salvarii neamului!
    PS Desen pentru gugustiuci: Transilvania este pregatita metodic si „pas cu pas” pentru secesiune. Si se pare ca romanii din partea locului sunt chiar incantati. 900 de ani la cotetz s-au uitat repede.

  2. Intrebati-l pe protejatul vostru, muc cel mic de Bucuresti de ce nu face la fel ca Bolojan. Noroc cu primarii de sectoare ca se mai misca ceva, altfel cu gandirea si harnicia nimicusorului, am reveni la carute.

  3. Să audă și administrația din Comarnic,Sinaia,Busteni,Azuga și Predeal. O autostradă nu se va face nici peste 50 de ani, dar măcar niște pasaje pietonale subterane nu sunt in stare să facă. Circulația pietonala crează cozile interminabile pe DN1.
    Rușine lor si guvernanților de 2 lei.
    Rusine, rusine….

  4. Să audă și administrația din Comarnic,Sinaia,Busteni,Azuga și Predeal. O autostradă nu se va face nici peste 50 de ani, dar măcar niște pasaje pietonale subterane nu sunt in stare să facă. Circulația pietonala crează cozile interminabile pe DN1.
    Rușine lor si guvernanților de 2 lei.
    Rusine, rusine….

  5. Oradea a fost cel mai din Est oras tipic al imperiului austro-ungar. Mergeam cu placere acolo, avea un farmec aparte, occidental, neromanesc (nebalcanic), eu copilarind in curtea Bisericii Negre din Brasov. Modificarile facute de acest „cel mai harnic din Comarnic” nu fac decat sa treci mai repede prin oras, fara sa vezi ceva, adica favorizeaza traficul extern, desi s-au chinuit o gramada de timp sa faca o ocolitoare insuficienta. „Modernizarea” orasului Oradea este o crima arhitecturala a unuia fara gusturi estetice. Lasati arhitectii sa se ocupe de estetica, nu politicienii ! Don Cornel a facut pasiune pentru acest individ sinistru, ca sa nu spun mai multe despre „combinatiile” politice ale acestuia.

  6. Când s-au făcut la sfârșitul anilor 60 primele “pasaje pietonale” la București reproșul era ca se recomandă să nu se schimbe nivelul pentru pietoni ci pentru mașini. Pietonii presupunând și scări rulante și dispozitive speciale pentru cei în cărucior. Altfel toată cinstea și beciuletul!

  7. @nicu olahus
    pasaje pietonale subterane????

    -pe rutieri sa-i mute la metrou
    sa-i ia dracu cu gazele lor de eshapament.

  8. Ha, ha! Pasajele sub ș’ supraterane îs marcă inrejistrată TM Bolojan. Nu pot hi rializate în alte părț’ făr’ accepți’ lu’ susnumitu’. Un’ mai pui că-n locur’le cu administratie săsască, orgoliu ne dă afar’ dân casă…

  9. Pasajele rutiere subterane sau supra terane sunt SINGURA solutie si pentru traficul din Bucuresti. Din pacate am pus botul la propaganda si-l avem din nou pe acest neica nimeni de Nicusor !

  10. De ce nu fac şi alţii ca el?
    -schema e identica cu pasaju de la „eroii revolutiei”
    sectorul penitenciar 4 b@lutza-bucuresti.

    (se invarte ca b@shinutza in cooru mocanului)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.