Varianta ocolitoare Buftea, 14 mil€/km

Compania Națională de Autostrăzi și Infrastructură a scos la licitație în SICAP contractul de proiectare și execuție pentru „Variantă ocolire Buftea – Ilfov” în valoare maximală de 380 de milioane lei SEAP. 

Varianta ocolitoare Buftea, 14 mil€/km

Compania Națională de Autostrăzi și Infrastructură a scos la licitație în SICAP contractul de proiectare și execuție pentru „Variantă ocolire Buftea – Ilfov” în valoare maximală de 380 de milioane lei SEAP. 

Compania Națională de Autostrăzi și Infrastructură a scos la licitație în SICAP contractul de proiectare și execuție pentru „Variantă ocolire Buftea – Ilfov” în valoare maximală de 380 de milioane lei SEAP
Drumul are o lungime de 5,77 kilometri, ceea ce face ca această lucrare să aibă un cost de circa 70 de milioane de lei (14 milioane euro) pe kilometru.
 „„Varianta ocolitoare va porni de la km 17+100 al DN 1A, cu orientarea nord, va ocoli pe partea de est complexul Avicola Buftea (zona propusă pentru construcţia unor locuinţe colective) şi va continua pe culoarul natural care margineşte canalul situat la est de localitatea Buftea, paralel cu DN 1A. La km 0+580 traseul va traversa denivelat un drum colector a cărui lărgire la 4 benzi este prevăzută în PUG, DJ 101 la km 2+785 şi magistrala 300 a CFR, la km 4+600. Varianta Ocolitoare Buftea va face joncţiunea cu DN 1A, la km 21+700, prin strada Metalurgiei”, scria, în 13 aprilie, pe pagina sa de Facebook, Cristian Pistol, directorul general al CNAIR.
Durata contractuală a întregii lucrări este de de 34 de luni (10 luni proiectare şi 24 de luni execuţia lucrărilor). Ofertele se deschid în 15 iunie, departajarea lor se face în funcție de preț, experiența echipei de proiect și perioada de garanție acordată.
Distribuie articolul pe:

8 comentarii

  1. Alooo, Curtea de Conturi – ati auzit 14mlnEUR/1km o amarata de centura ocolitoare!!! DNA, ce faceti, dormiti ??? Se construieste pe planeta Marte?

  2. E o centura , 3 mil rămâne și de șpagă, 14 mil e jaf pe față, nu mai zic că nici un euroi nu rămâne în țară , toate materialele vin din import

  3. Domnule Mihai Soare,te rog sa-mi raspunzi la intrebarea care intereseaza azi pe romanii….De ce nici pana in anul 2030 NU se va construi AUTOSTRADA Comarnic-Brasov !??…cea mai aglomerata si necesara din toata Romania.

  4. Un proiect slab,ocoleste satul cu blocuri Buftea dar iese intr-o intersectie inghesuita si aglomerata de pe langa un supermarket cunoscut de la iesirea din Buftea.N-o sa rezolve nimic daca nu iese mai departe,poate chiar dupa Crevedia,poate doar daca trece pe pamanturile latifundiarului buftean ocrotit de lege sa-l rezolve pe el si pe baietii cu ochii albastri care-l tin in brate cu ceva terenuri la care mai creste pretul pe m2. Oricum,14 milioane de euro pe km? Din ce-l fac,din aur?ps. De ce tir-urile au voie oricand prin Buftea pe doua benzi amarate dar nu si prin Otopeni pe dn1 pe 2 benzi si chiar 3 in unele locuri? Sunt deranjati securistii cu case de prim zona,nu? De la Otopeni intra pe centura si merg spre Buftea via Mogosoaia,drum super aglomerat si cu doar doua benzi,de ce nu o pot lua prin Otopeni unde sunt 6 benzi si apoi 4?

  5. ~~~~~~~~~~~~~(14 milioane euro) pe kilometru.

    putem blestema drumul
    dar va cadea
    pa cei care VOR TRECE PE ACOLO!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.