Consumatori informaţi vs consumatori neinformaţi

Marile greşeli în alegerea hranei zilnice pornesc de la lipsa de informare, dar şi de la golurile din buget. Însă, de cele mai multe ori, banii puţini nu sunt un motiv temeinic care să justifice opţiunile alimentare greşite. Din comparaţia comportamentului alimentar a două persoane cu buget redus observăm că există două tipuri de consumatori: cei cu bani puţini, dar informaţi, care pun preţ pe calitatea produsului, şi cei cu bani puţini, dar neinformaţi, care preferă cantitatea în locul calităţii alimentului.

citeste mai mult aici

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.