Licitaţia pentru managementul promovării brandului de turism, lansată de ministerul lui Udrea

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) anunţă că a lansat licitaţia publică pentru achiziţia serviciilor de management de proiect pentru coordonarea activităţilor de promovare a brandului de turism al României.

Durata contractului de achiziţie publică este de trei ani de la data semnării acestuia, iar valoarea totală estimată pe o perioadă de trei ani este de 759.000 euro fără TVA, din fonduri europene nerambursabile – Programul Operaţional Regional – Axa Prioritară 5, potrivit MDRT.

Selecţia operatorilor economici se va face în două etape: depunerea candidaturilor şi selectarea candidaţilor calificaţi, prin aplicarea criteriilor de selecţie prevăzute în documentaţia de atribuire, în care vor fi selectaţi minimum cinci candidaţi; evaluarea din punct de vedere financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidaţii selectaţi în prima etapă.

Criteriul de atribuire ales pentru cea de-a doua etapă este preţul cel mai scăzut, după ce în prima etapă s-au avut în vedere criteriile de selecţie tehnico-profesionale. Ofertanţii trebuie să facă dovada unei experienţe similare, prin depunerea unui proiect de marketing a cărui valoare să fie egală sau mai mare de 10 milioane de euro.

Compania selectată în urma licitaţiei va crea, dezvolta şi implementa planurile anuale de marketing pentru brandul de turism al României şi pentru produsele de turism identificate. Totodată, echipa va coordona derularea tuturor proiectelor de publicitate, din momentul organizării licitaţiilor de selecţie până în momentul încheierii proiectelor respective, mai arată MDRT.

Recomanda

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.