Asociația pentru Cultură, Educație și Normalitate (A.R.C.E.N) trage un semnal de alarmă în legătură cu starea avansată de degradare a podului Constanța. Pe pagina de Facebook, A.R.C.E.N a publicat și câteva poze făcute de Alberto Groșescu.
„Podul Constanța riscă să se prăbușească. A fost construit în anul 1938, în doar 5 luni și nu a avut parte de reparații decât la finalul anilor ‘80. Conform experților, starea actuală este mai mult decât îngrijorătoare. După construcția Magistralei 4 de Metrou podul nu a avut parte de nicio expertiză sau reparație. Pe bulevardul de dedesubt trec zilnic zeci de mii de oameni; sunt două linii de tramvai, două de troleibuz, o linie de autobuz și două benzi de circulație pe sens.
Pentru a evita o tragedie este necesară oprirea de urgență a traficului, punerea în siguranță a traficului feroviar, demararea unei expertize tehnice și demararea unor lucrări de consolidare.“
Din pacate nu se [poate circula pietonal nici pe deasupra, cele doua cartiere sunt practic despartite total. Singura legatura este pe sub pod, in conditii rpecare, cu un trotuar extrem de periculos.
Da` dece A>R>C>E>N> si nu Inspectia in constructii? Aia dorm in bocanci?
Poate ca primarul Tudorache aude, desi nu cred, nu am vazut nicio masura care sa ma multumeasca de cand e primarul sectorului 1.
Toti stiu problema, problema e ca reparatia trebuie facuta de Ministerul Transporturilor, cu bani de infrastructura… daca inchizi podul circulatia feroviara trebuie deviata pe la naiba in praznic, in cel mai bun caz pe la linia de centura Nord, DAR nu cred ca mai e practicabila nici aia (si chiar daca nu pare exista trafic intens peste pod). Lucrarile sunt de complexitate ca e si Metroul si magistrale de apa… plus de asta cand va incepe lucrarea, tot traficul rutier o sa fie deviat spre pasajul Jiului si Sisesti/Straulesti. La ore de varf e aglomerat si acum, atunci o sa fie cosmar… iar pentru cei fara masini singura optiune e sa foloseasca metroul ca sa traverseze zona, sau sa ocoleasca cativa km.