Podul Constanța riscă să se prăbușească

Asociația pentru Cultură, Educație și Normalitate (A.R.C.E.N) trage un semnal de alarmă în legătură cu starea avansată de degradare a podului Constanța. Pe pagina de Facebook, A.R.C.E.N a publicat și câteva poze făcute de Alberto Groșescu.

„Podul Constanța riscă să se prăbușească. A fost construit în anul 1938, în doar 5 luni și nu a avut parte de reparații decât la finalul anilor ‘80. Conform experților, starea actuală este mai mult decât îngrijorătoare. După construcția Magistralei 4 de Metrou podul nu a avut parte de nicio expertiză sau reparație. Pe bulevardul de dedesubt trec zilnic zeci de mii de oameni; sunt două linii de tramvai, două de troleibuz, o linie de autobuz și două benzi de circulație pe sens.

Pentru a evita o tragedie este necesară oprirea de urgență a traficului, punerea în siguranță a traficului feroviar, demararea unei expertize tehnice și demararea unor lucrări de consolidare.“

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2

4 Comentarii

  1. Din pacate nu se [poate circula pietonal nici pe deasupra, cele doua cartiere sunt practic despartite total. Singura legatura este pe sub pod, in conditii rpecare, cu un trotuar extrem de periculos.

  2. Da` dece A>R>C>E>N> si nu Inspectia in constructii? Aia dorm in bocanci?

    • Poate ca primarul Tudorache aude, desi nu cred, nu am vazut nicio masura care sa ma multumeasca de cand e primarul sectorului 1.

  3. Toti stiu problema, problema e ca reparatia trebuie facuta de Ministerul Transporturilor, cu bani de infrastructura… daca inchizi podul circulatia feroviara trebuie deviata pe la naiba in praznic, in cel mai bun caz pe la linia de centura Nord, DAR nu cred ca mai e practicabila nici aia (si chiar daca nu pare exista trafic intens peste pod). Lucrarile sunt de complexitate ca e si Metroul si magistrale de apa… plus de asta cand va incepe lucrarea, tot traficul rutier o sa fie deviat spre pasajul Jiului si Sisesti/Straulesti. La ore de varf e aglomerat si acum, atunci o sa fie cosmar… iar pentru cei fara masini singura optiune e sa foloseasca metroul ca sa traverseze zona, sau sa ocoleasca cativa km.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.