Prima cercetare la nivel european realizată de Universitatea de Ştiinte Aplicate Quadriga

Universitatea de Ştiinte Aplicate Quadriga în colaborare cu Reţeaua Internaţională de Comunicare ECCO, una dintre cele mai mari reţele independente de PR şi marketing din lume şi Advice Partners, reprezentantul său german, dau astăzi startul primei cercetări care îşi propune să analizeze comportamentul consumatorului de Social Media în cadrul companiilor din Europa.

 

Reprezentanţi ai peste 40.000 de companii europene sunt invitaţi să participe la cercetarea “Asumând riscuri, căutând oportunităţi: Companiile Europene şi Social Media” care va fi efectuată în următoarele săptămâni. Cercetarea va analiza potenţialul, infrastructura, competenţa, gradul de cunoaştere, atitudinea faţă de Social Media şi utilizarea lor în cadrul companiilor europene.

 

Sunt valorificate în mod activ oportunităţile oferite de Web 2.0, de către companiile din Europa? Sau acestea încearcă doar să ţină pasul cu dinamica internetului? Cunoaşteţi modul în care companiile din Europa interacţionează cu Social media? Universitatea Quadriga dezbate toate aceste subiecte şi nu numai în cadrul cercetării.

 

Rezultatele studiului vor fi făcute publice în februarie 2012.

 

 

Universitatea de Ştiinte Aplicate Quadriga

 

Universitatea de Ştiinte Aplicate Quadriga – Berlin educă manageri în comunicare, public affairs, business şi politică. Prin structura cursurilor, Universitatea Quadriga oferă o educaţie ce îndeplineşte cerinţele necesare dezvoltării unei cariere în domeniile menţionate.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.