Promovarea turismului românesc pe cele mai importante canale TV internaţionale

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a demarat campania de promovare a României ca destinaţie turistică pe 3 canale TV cu acoperire internaţională: CNN, EURONEWS şi EUROSPORT.

Acţiunile de publicitate vor consta în difuzarea de spoturi publicitare de 30 si 20 de secunde pe primele trei posturi de televiziune internaţionale menţionate mai sus (1 spot general de prezentare de 30 sec şi câte 2 spoturi de 20 sec pentru turismul în natură şi cel cultural). Campania de promovare se va desfăşura pe o perioadă de 12 luni.

Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi „sănătoasă”, o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune în valoare moştenirea culturală românească, un mix bogat de influenţe istorice, autenticitate românească şi tradiţional.

Posturile de televiziune internaţionale au fost selectate în funcţie de audienţa (spectatori unici pe săptămână) în rândul persoanelor cu venituri peste medie care călătoresc (în interes de afaceri si de plăcere, cel puţin 6 călătorii pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010. Spoturile TV au rolul de consolidare vizuală a brandului de destinaţie.

Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, al creşterii gradului de cunoaştere a ţării noastre pe plan internaţional, al consolidării vizuale a brandului de destinaţie şi al creşterii numărului de turişti proveniţi în special de pe principalele pieţe prioritare identificate în Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului Naţional 2007 – 2026. 

Valoarea totală a campaniei de promovare este de 4.960.000 Euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa 5, operaţiunea Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional”.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.