|
hotel.info
www.hotel.info este un serviciu gratuit de rezervări hoteliere pentru companii şi clienţi privaţi. În întreaga lume, serviciul oferă peste 210.000 hoteluri pentru rezervări pe cale electronică. În comparaţie cu alte modalităţi de rezervare, clientul poate obţine prin hotel.info avantaje considerabile de preţ. În plus, hotel.info afişează toate preţurile de camere disponibile, astfel încât clientul poate alege întotdeauna cel mai avantajos, resp. adecvat preţ de cameră. Toate rezervările prin hotel.info sunt transferate simultan, sigur şi direct la hotelul respectiv. Acest lucru garantează integrarea unică a sistemelor de rezervare proprii hotelurilor (aşa numitele CRS resp. PMS) şi a sistemului de rezervare propriu hotel.de myRES prin interfaţa utilizator standard a hotel.info.
În sensul unei selectări a hotelurilor bazată pe experienţă, persoanele care caută hoteluri pot accesa prin hotel.info pe lângă informaţiile cheie, precum preţuri de cameră şi dotări ale hotelurilor, peste 1,5 milioane de evaluări ale hotelurilor realizate de oaspeţi din întreaga lume, care au înnoptat în acestea, şi, printre altele, pot fi ajutaţi să ia o decizie în ceea ce priveşte rezervarea. În comparaţie cu portalurile existente de evaluare, clientul hotel.info nu trebuie să aibă absolută (100%) încredere în caracterul real al evaluărilor hoteliere, deoarece se solicită exclusiv opiniile clienţilor care fac rezervări, și care au înnoptat cu puţin timp înainte în hotelul respectiv. hotel.info – marca internaţională a hotel.de AG – a fost realizat, pentru a promova expansiunea pe pieţele din străinătate. Pentru achiziţionarea unor clienţi şi hoteluri noi în străinătate, au fost deschise deja agenţii de vânzare în Marea Britanie (Londra), Franţa (Paris), Spania (Barcelona), Italia (Roma), China (Shanghai) şi Singapore. Procentul mare de clienţi comerciali care acţionează pe plan internaţional facilitează companiei intrarea pe noile pieţe. Scopul este acela ca hotel.info să se consolideze ca serviciu lider de rezervări hoteliere pentru clienţi firme şi clienţi privaţi.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.