Top-ul 20-metropole în ceea ce priveşte gradul de mulţumire a clienţilor

Nürnberg, 18. Noiembrie 2011 – Vacanţa de iarnă şi sejururi de wellness în anotimpul rece; pentru mulţi planificarea este deja în plină desfăşurare. O importanţă crescută ocupă hotelul în care se doreşte să se petreacă câteva nopţi. hotel.info, serviciul gratuit de rezervări hoteliere online pentru mai mult de 210.000 hoteluri în toată lumea, ne arată, prin sondajul global actual privitor la gradul de mulţumire generală a oaspeţilor, în ce oraşe personalul hotelier a corespuns deosebit de bine aşteptărilor oaspeţilor.

hotel.info-Top 20-Metropole* pe plan internaţional

Evaluarea gradului de mulţumire actuală

Loc Oraş Evaluare generală
1. Varşovia 7,90
2. Tokio 7,67
3. Helsinki 7,66
4. Bratislava 7,54
5. Berlin 7,52
6. Praga 7,51
7. Tallinn 7,50
8. Bangkok 7,49
9. Sofia 7,48
10. Budapesta 7,47
11. Zagreb 7,46
12. Liubliana 7,45
13. Viena 7,40
14. Riga 7,39
15. Singapore 7,36
16. Dublin 7,35
17. Lisabona 7,34
18. Bucureşti 7,24
19. Vilnius 7,23
20. Madrid 7,21
  Medie 7,46
 
Evaluarea gradului de mulţumire anterioară
(Stadiu August 2011)
Loc Oraş Evaluare generală
1. Varşovia 7,62
2. Helsinki 7,60
3. Tokio 7,57
4. Liubliana 7,52
5. Berlin 7,48
6. Praga 7,47
7. Zagreb 7,43
8. Bratislava 7,40
9. Viena 7,38
10. Budapesta 7,37
11. Riga 7,36
12. Tallinn 7,35
13. Dublin 7,31
14. Lisabona 7,29
15. Vilnius 7,27
16. Madrid 7,19
17. Bucureşti 7,13
18. Stockholm 7,10
19. Bangkok 7,09
20. Singapore 7,08
  Medie 7,35

Într-o comparaţie pe plan internaţional, hotelierii din Varşovia au reuşit să câştige considerabil puncte de la oaspeţii lor. Capitala Poloniei şi-a ridicat în mod evident punctajul de la evaluarea anterioară la 7,62 la 7,90 puncte. Şi de serviciile de cazare din Tokio oaspeţii hotelurilor au fost foarte mulţumiţi. Capitala Japoniei a înaintat în Top 20 de pe poziţia a treia pe poziţia 2. Ceva mai mulţumiţi s-au arătat clienţii ce au făcut rezervări pe hotel.info şi despre serviciile hoteliere din Bucureşti. Cu toate acestea, datorită concurenţei puternice capitala României ocupă locul 18, în urma locului anterior 17, în topul 20 internaţional.

Bangkok, plasat anterior pe locul 19, a fost votat de către clienţii hotelurilor cu o evaluare de 7,49 şi se află acum în prima jumătate a tabelului. În ciuda unei uşoare creşteri a gradului de mulţumire a clienţilor, capitala Spaniei Madrid ţine de data aceasta lanterna clasamentului global. Din nou de departe învinşi se prezintă hotelierii din Roma cu 6,89, Paris cu 6,73 şi Londra cu 6,57 puncte.

* Oaspeţii hotelieri au evaluat prin intermediul www.hotel.info hotelul la care au făcut rezervări după plecarea lor, pe baza unui sistem cu puncte (0 până la 10). În evaluarea generală au fost incluse criterii privind calitatea camerelor, amabilitatea personalului, curăţenia, nivelul de zgomot, raportul preţ-servicii, precum şi micul dejun/gastronomia.

hotel.info
www.hotel.info este un serviciu gratuit de rezervări hoteliere pentru companii şi clienţi privaţi. În întreaga lume, serviciul oferă peste 210.000 hoteluri pentru rezervări pe cale electronică. În comparaţie cu alte modalităţi de rezervare, clientul poate obţine prin hotel.info avantaje considerabile de preţ. În plus, hotel.info afişează toate preţurile de camere disponibile, astfel încât clientul poate alege întotdeauna cel mai avantajos, resp. adecvat preţ de cameră. Toate rezervările prin hotel.info sunt transferate simultan, sigur şi direct la hotelul respectiv. Acest lucru garantează integrarea unică a sistemelor de rezervare proprii hotelurilor (aşa numitele CRS resp. PMS) şi a sistemului de rezervare propriu hotel.de myRES prin interfaţa utilizator standard a hotel.info.

În sensul unei selectări a hotelurilor bazată pe ex­pe­rienţă­, persoanele care caută hoteluri pot accesa prin hotel.info pe lângă informaţiile cheie, precum preţuri de cameră şi dotări ale hotelurilor, peste 1,5 milioane de evaluări ale hotelurilor realizate de oaspeţi din întreaga lume, care au înnoptat în acestea, şi, printre altele, pot fi ajutaţi să ia o decizie în ceea ce priveşte re­zervarea­. În comparaţie cu portalurile existente de evaluare, clientul hotel.info nu trebuie să aibă absolută (100%) încredere în caracterul re­al al evaluărilor hoteliere, deoarece se solicită exclusiv opiniile clienţilor care fac rezervări, și care au înnoptat cu puţin timp înainte în hotelul respectiv. hotel.info – marca internaţională a hotel.de AG – a fost realizat, pentru a promova expansiunea pe pieţele din străinătate. Pentru achiziţionarea unor clienţi şi hoteluri noi în străinătate, au fost deschise deja agenţii de vânzare în Marea Britanie (Londra), Franţa (Paris), Spania (Barcelona), Italia (Roma), China (Shanghai) şi Singapore. Procentul mare de clienţi comerciali care acţionează pe plan internaţional facilitează companiei intrarea pe noile pieţe. Scopul este acela ca hotel.info să se consolideze ca serviciu lider de rezervări hoteliere pentru clienţi firme şi clienţi privaţi.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.