Cîmpeanu: „Am fost somați să întrerupem campania”

Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, acuză că au fost primite sute de mesaje pe toate canalele de comunicare prin care i se cere „imperativ” să stopeze campania „Vaccinare și testare pentru învățare”.

Sorin Cîmpeanu a spus, joi seara, la Digi 24, că mai sunt 9 județe unde trebuie să mai ajungă campania „Vaccinare și testare pentru învățare”, dar că au fost somați cei din Minister să oprească campania.

„Pledăm cât putem de mult. Mai avem 9 județe în care se vor organiza în zilele următoare evenimente în campania „Vaccinare și testare pentru învățare”. Am fost somați imperativ. Avem sute de mesaje mai mutl sau mai puțin oficiale primite pe adresa Ministerului, pe adresa personală, pe toate căile de comunicare, pentru a întrerupe această campanie. Nu vom întrerupe această campanie. Îmi pare rău că dezamăgesc un număr important de persoane care au trimis aceste mesaje, nu vom întrerupe această campanie”, a spus Cîmpeanu.

Acesta a precizat că MEN este obligat să promoveze încrederea în sistemul medical și în progresele științei, pentru că „vaccinurile au fost obținute în timp record pe baza unor activități ce țin de componenta științifică”.

Potrivit lui Cîmpeanu, până joi s-au vaccinat aproape 153.000 de cadre didactice, dar de două săptămâni progresele sunt lente. În total, sunt 350.000 de angajați în sistem.

„Am solicitat ca element de sprijin ca fiecare școală să desemneze o persoană care să asigure asistență tehnică pentru înscriere în platforma de vaccinare a celor care doresc acest lucru”, a mai spus ministrul Educației.

Ministrul Educației a mai spus că pentru el este greu de înțeles de ce retincența la vaccinare vine din partea unor persoane care au beneficiat de educație.

Sorin Cîmpeanu nu a dat un răspuns clar la întrebarea dacă profesorii nevaccinați ar putea „să nu mai facă meseria”, declarându-se convins că se vor vaccina în cele din urmă.

„Vom face sistematic efort după efort. Mă gândesc să le cerem directorilor de școli să organizeze campanii de informare în sistem hibrid, nu numai cu angajații din școală, ci și cu părinții, pentru a promova aceste informații. Este nevoie ca informația corectă să ajungă la fiecare dintre noi pentru a lua decizia corectă”, spune Cîmpeanu.

Ministrul anunță că, în contextul în care urmează examenele naționale, există varianta, așa cum a fost pentru orele remediale 100 de lei brut pe oră, să existe un tarif similar și pentru supraveghere.

„Apropos de asta, facem tot posibilul să se plătească orele din luna martie încă înainte de Sărbătorile Pascale. Astăzi a fost validat proiectul, deci de astăzi se pot transmite solicitările de plată pentru 146.000 de elevi din învățământul primar și gimnazial și 90.000 de elevi din învățământul liceal, care erau oricum cuprinși într-o altă forma de decontare a orelor remediale”, spune ministrul.

La examenele naționale va fi nevoie de supraveghere și s-ar putea să existe tarife „foarte motivante”: „pentru a intra în sală să supraveghezi elevii care dau examenele cred că este corect din partea autorităților să pună condiția de a intra doar acei profesori care sunt vaccinați”.

Întrebat dacă este vorba despre o regulă, Cîmpeanu a răspuns că a dat un exemplu pentru a impulsiona „o decizie corectă de vaccinare”.

Cîmpeanu menționează tot 100 de lei ora de supraveghere, iar întrebat când se va lua decizia, spune: „foarte rapid”.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Author

15 Comentarii

  1. m e n g e le pledeaza intru SEGREGAREA si g en oci dul copiilor nostri. tehnici auschwitz-birkenau folosite fara nici o urma de vinovatie. va dati seama cat de spalti pe creieri sunt criminalii astia? or fi facut istorie…? oare stiu cine a fost h i tler? poate niste „filme educative” din acea vreme i-ar determina sa gandeasca ceva mai mult decat NU O FAC DELOC ACUM? indivizii astia cand vor fi judecati si condamnati pentru santajul romanilor spre otravire cu substante necunoscute, cu efecte devastatoare? ROMANIA TREZESTE-TE!

  2. Bre, nea Campeanu, nu poti obliga cetateanul sau copii sa se vaccineze ca asa vor unii! Intelegem destui ca esti obligat sa faci propaganda dar nu obliga omul si elevul! Nu exista asemenea atitudini in tarile real civilizate! Nici in Romania nu este voie sa se practice asemenea obligativitati! Fiecare se protejeaza cum si cat poate, in plus, atata timp cat exista medici si spitale in Romania, fiecare cetatean apeleaza la nevoie!

  3. -Abandonul scolar asumat de parinti devine noua regula. Misiune in curs de indeplinire a noului marxism. Cine vrea scoala sa se cipeze, cine nu la …morga, copii la LGBTT…! Apropo, care sunt cele 9 judete care inca rezista ? In fruntea lor cumva Muresul, Covasna, Harghita ?

  4. Oi fi tu de la Imbunatatiri funciare, dar poate te duce mintea sa te intrebi cum de omenirea nu a pierit in ultimele doua milioane de ani de la Lucy, traind printre miliardele de vietati si virusuri? De curand s-a aflat ca obezitatea are o radacina ancestrala si ea este factorul de supravietuire la inceputul omenirii, cand foametea a fost un factor de mortalitate…Evolutia nu inseamna numai carje/tratamente, inseamna si adaptare, imunizare naturala, care se transmite urmasilor in mod natural nu stresandu-i cu Drobul de sare…Daca este periculos sa treci strada nu o mai trece…

  5. De ce cei din spatele statelor țin cu dinții de monopolul învățămîntului?
    Voi chiar credeți că copiii acestora se duc la școli publice sau private oficial și învață cot la cot cu copiii voștri?
    Copii noștri nu au șanse egale nici măcar față de copiii slugilor celor ce conduc lumea chiar dacă sînt mai silitori, mai deștepți. Ce cîntărește mai mult la angjarea ca funcționar bine plătit, pilelel, neamurile sau ce note-ai avut?

  6. @marin. Biet naiv, Romania nu doarme ! Suntem ocupati de dictatura ppe & #resistsorosbigpharma cu meritul incontestabil al deep state! Situatia se aseamana fmult cu cea de acum 200 ani iar solutia e aceea a lui Tudor Vladimirescu pe care, bineinteles, nu-l mai omagiaza nimeni, nici macar cei care s-au tot plimbat recent cu proteste pe bulevarde. Apropo, drapelul lui Tudor avea stema si cel actual are dar ignorantii care ies in strada cu o panza in trei culori habar nu au de stema de pe drapel si in consecinta flutura un drapel al altui stat ! Cata vreme guvernantilor nu li se arata la proteste decat acea panza iar pe bannere nu figureaza si jos cei care conduc dictatura de aici si de afara vor continua nestingeriti nu se simt amenintati cu nimic. Marele Iorga spunea daca ridici steagul trebuie sa se vada si palosul, altfel degeaba … !

  7. Sluga, tot slugă ramane. Mai întâi, ar fi cazul ca domnia ta sa te vaccineze cu un vaccin care sa-ti confere demnitate.
    Ps. Si apropoo: daca aveai demnitate și doreai sa se faca lumina in cazul studiilor ghiocelului Voiculescu, faceai lumina. Asa te-ai cocoțat la minister ca să devii propagandist pro vsccinare si sa ne impui capul cu marea reforma din învățământ, care se reduce la creșterea saptamanilor de studiu. Un gascan care trece pe la mai multe partide, are ca principal scop sa-si pastreze PeNeLe cat mai unsuroase ca să nu prindă apa de ele si nici într-un caz sa se lase sacrificat pentru un pumn de jumeri si un borcan de untura, pe care cei cu colesterolul marit o detestă.

  8. Mă-ntreb cîți din profesori au citit „Deschooling Society” a lui Ivan Illich cît au fost studenți pt că, oarecum ciudat, cartea se află la biblioteca facultăților pedagocice. Din cei ce-au citit cît au fost studenți, măcar pe sărite, cîți oare s-au lăsat.

    „Many students, especially those who are poor, intuitively know what the schools do for
    them. They school them to confuse process and substance. Once these become blurred, a
    new logic is assumed: the more treatment there is, the better are the results; or, escalation
    leads to success. The pupil is thereby „schooled” to confuse teaching with learning, grade
    advancement with education, a diploma with competence, and fluency with the ability to
    say something new. His imagination is „schooled” to accept service in place of value.
    Medical treatment is mistaken for health care, social work for the improvement of
    community life, police protection for safety, military poise for national security, the rat
    race for productive work. Health, learning, dignity, independence, and creative endeavor
    are defined as little more than the performance of the institutions which claim to serve
    these ends, and their improvement is made to depend on allocating more resources to the
    management of hospitals, schools, and other agencies in question.”

  9. Profesia de dascal ar trebui sa includa toate responsabilitatile care au legatura cu aceasta, inclusiv corectarea lucrarilor la examene si supravegherea elevilor in timpul examenelor, acestea fiind activitati pentru care primesc salarii. Pana la urma, activitatiler respective nu presupun cine stie ce efort, de ex, subiectele de la examene au grad de dificultate corespunzator nivelului de pregatire al elevilor de generala sau liceu, n-ar trebui sa puna probleme profesorilor. Efortul fiind minim, ora de supraveghere ar trebui sa fie platita corespunzator salariului minim. Situatia poate fi comparata cu a paznicilor , care trebuie sa supravegheze ceea ce pazesc in conditii mult mai dificile si riscante: isi fac serviciul noaptea, se pot confrunta fizic cu infractorii , insa nu sunt platiti cu 100 lei ora.

  10. Se pare că Tîmpeanu a primit și el niște parale de la companiile producătoare de așa-zise vaccinuri anti-Covid să facă reclamă, altfel nu se pot explica mizeriile pe care le debitează permanent vizavi de vaccinarea profesorilor!Nu merg la supravegheat la examenele naționale indiferent câți bani mi-ar da!

  11. Despre ce sansa vorbesti? Afacerile mari sunt in clanuri. Multi asculta de propaganda lor”ca suntem prea multi” si tinerii subtil sunt indrumati sa nu-si intemeieze o familie copii pt ca sa se risipeasca, sa nu ramana un nume. Ei fac multi copii. Bogatia nu-i ajuta decat sa aiba o viata aparent fara griji, IQ se modeleaza de suflet. Trebuie sa intelegi ca singura bogatie a noastra este ACUMULAREA de bine, frumos si carte. Scoala e doar o parte din dezvoltarea noastra. Unii am avut sansa sa ne vedem parintii citind/studiind. Importanta este chemarea interioara, orinta de a sti. Ea nu are legatura cu diplomele univ. Am intalnit muncitoare care au vrut sa citeasca din cartea pe care o deschideam in timpul navetei, am ajuns sa port si alete volume cu mine si de al cu studii dar gol. Am invata sa apreciez omul nu diplomele nicu dispretul unor parveniti. Lasa-i cu privilegile lor marunte. Simplitatea, cumpatarea si sansa de a merge si prin maracini te pot ajuta sa fii in contact cu Natura adevarata. Poti aduna bogatii pe care ei niciodata nu le vor atinge, bucuria unei inimi libere, adica de a darui din inima, de la un cuvant la sacrificiu. Ei doar dau din ce le prisosete. Iisus a spus :”Adunati-va comori in cer pentru ca acolo unde va fi comoara va fi si inima voastra” Matei 6.20-21. Atasamentele ne trag spre lumesc pe cand lipsa lor ne inalta spre Lumina. Nu trebuie sa fim saraci material, ci totul cu masura, construind viitorul, o zidire solida in inima si prin familie.

  12. ‘MEN este obligat să promoveze încrederea în sistemul medical și în progresele științei’, wow, de ce n-are curajul să spună și că, în acest moment, vaccinul este într-o fază experimentală certificată prin faptul că reacțiile adverse (‘minore’, pentru cei care nu le-au trăit) sunt colectate și transmise producătorilor ?! La primirea portofoliului toți suferă brusc de o deformare, vizibilă, a coloanei vertebrale, ce bine ar fi prins acum Spitalul Clinic de Ortopedie, Traumatologie și TBC Osteoarticular „Foișor”, dar, ‘ghinion’, tocmai l-au făcut spital Covid !

  13. De un an jumate miniștrii și autoritățile plandemice declară și adopta prostii, planuri contradictorii, inutile. La început acest Câmpeanu a lăsat impresia că nu e de acord cu aberantele „măsuri anti-pandemie”. Faptul că a dat drumul la caravana propagandistica – ” cine se lasă injectat,are acces în școli”- confirma apartenenta lui la trupele de mercenari plasați in instituțiile statului care simt ca ratează „campania vaccinărilor”. Scopul acestor „trans-humanisti” din MEN este de a provoca fara încetare teamă, spaime și angoase in randurile cadrelor didactice și a părinților .Educatia,instrucția,pregătirea copiilor și tinerilor sunt eludate planificat.
    Este ceva în construcţia acestui personaj din Guwern care ne face sa ne gandim la un rol îndelung exersat, pentru care s-a făcut o pregătire minuţioasă. Acești indivizi, fanatizaţi de forțe antinaționale, promoveaza ostentativ fantasme ideologice atee,anti-umane, dovedind o insațiabilă voință politica de parvenire ce subminează orice șanse de a trai intr-o societate normala, civilizata,corecta.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.