„Societatea JetFlyHub S.R.L. dezminte afirmaţiile false apărute în mass-media, şi în scopul informării corecte a opiniei publice, dorim să punctăm următoarele aspecte şi înţelegem să solicităm dreptul la replică. Totodată, menţionăm că ne manifestăm dezacordul faţă de modalitatea vădit neprofesionistă şi superficială în care mass-media înţelege să-şi desfăşoare activitatea.
Cazul MIG-urilor: Ciucă, general și premier, n-a văzut, n-a auzit
Referitor la relaţia societăţii noastre cu MApN, precizăm că această s-a desfăşurat pe baza contractuală, urmare a câştigării unei licitaţii publice, aspect confirmat de docurnente cât şi de instituţia în cauza.
În perioada 2018-2021 societatea noastră a livrat produsul combustibil turboreactor pentru aeronave, combustibil ce a fost recepţionat integral cantitativ şi calitativ de către reprezentanţii autorităţii contractante.
Supunem atentiei si faptul ca astazi 06.10.2022, autoritatea contractanta si-a exprimat, de asemenea, in mod public, pozitia, confirmand ca „avioanele MIG-21 Lancer, din dotarea Fortelor Aeriene Romane, nu au fost consemnate la sol, in perioada 2018-2021 din cauza unor probleme tehnice, cauzate de calitatea combustibilului utilizat”!
Cu privire la dezinformarea publică ce a vizat actionarii societăţii şi administratorii acesteia, îndeosebi Dan Berendel şi Cristian Berendel, supunem opiniei publice motivarea judecătorilor Curţii de Apel Ploieşti (Încheierea nr. 1 din 13.07.2021 din dosarul nr. 456/42/2021 a Curţii de Apel Ploieşti), confirmată de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie prin încheierea nr. 673 din 22.07.2021 din dosarul nr. 456/42/2021 a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, hotărâri care desfiinţează toate afirmaţiile false ce au apărut în media” se arată în comunicatul societăţii.
În vederea dezminţirii informaţiilor, JetFlyHub a trimis şi o serie de documente, din care selectăm:
„Anexăm la prezentul comunicat de presă hotărârile integrale, urmând a redă în cele ce urmează trei paragrafe esenţiale:
1. ( …) în ciuda vastului material de urmărire penală care formează, până în prezent, dosarul cauzei, în realitate, lipsesc exact acele probe sau indicii temeinice din care să rezulte aceea suspiciune rezonabilă că cei doi inculpaţi au savarsit acţiunile ce le sunt imputate.
2. Astfel, fără a intra în profunzimea acuzaţiilor ce le sunt aduse celor două persoane, comportament procesual care este specific doar soluţionării pe fond a eventualei cauze ce ar putea fi dedusă judecăţii, se apreciază că referatul cu propunerea de arestare preventivă întocmit de către Serviciul Teritorial Ploieşti al DIICOT din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, nu este de natură să convingă judecătorul de drepturi şi libertăţi din cadrul Curţii de Apel Ploieşti cu privire la necesitatea luării oricărei măsuri preventive împotriva celor doi inculpaţi.
Societatea JetFlyHub S.R.L. asigura pe cei interesati de activitatea societatii pe care o conduce ca aceasta si-a desfasurat activitatea cu respectarea tuturor obligatiilor legate, fiscale si contractuale.
Referitor la dezinformarile repetate din mass-media, ce sunt de natura de a aduce grave prejudicii reputationale, de imagine, cat si de natura financiara, situatie fata de care ne rezervam dreptul de a intreprinde toate demersurile juridice impotriva autorilor acestei actiuni de defaimare.”
Reprezentanţii MAPN au dezminţit şi ei informaţia respectivă, într-un comunicat emis Agerpres.
„În perioada 2018-2021, coeficientul de disponibilitate tehnică al flotei de aeronave MiG 21-LanceR a asigurat executarea întregii game de misiuni, inclusiv cele de poliţie aeriană, potrivit destinaţiei acestui tip de aeronave. În perioada de referinţă, nu au existat intervale de timp în care flota de aeronave MiG 21-LanceR să fi fost consemnată la sol din motive tehnice cauzate de calitatea combustibilului utilizat. Relaţia contractuală cu SC JET FLY HUB S.R.L. Ploieşti s-a derulat în perioada 01.03.2018 – 31.07.2021, procedura de atribuire fiind licitaţie deschisă, cu respectarea prevederilor legislaţiei incidente” se arată în comunicatul MAPN.
Inainte de 1989 la Sibiu exista un regiment de helicoptere. Cum militarii zburau doar odata pe an in restul timpului se ocupau de gradinarit (autentic, aveau parcele intre helicoptere si drumul national). Eu aveam un Trabant si din cand in cand faceam rost de o canistra de kerosen de aviatie. Nu il foloseam pur ci in amestec cu toluen, diciclopentadiena, petrol lampant etc altfel i-mi distrugea motorul. Militarii se descurcau cu inventarul lipsa. Revolutia m-a prins cu 2 butoaie de 220lt amestec in pivnita. Ce vremuri!
Doar niste simbriasi ai lui Ciutacu sau Gadea sau altii ca ei puteau lansa stirea mincinoasa. I-au fraierit ‘sursele’ lor. Ciuca chiar a fost domn cand la insistentele spalatilor s-a scuzat afirmand ca nu cunoaste cazul. Nu are timp sa caste gura la televiziunile securistilor.
Traim in Romania , tara unde orisice magarie este posibila ! Cum se va termina povestea asta ? Stim cu totii : nimeni nu-i vinovst , nimeni nu rspunde ! Pozitia lui Ciuca este ,absolut, ambigua ! Puteau sa toarne si apa in rezervoarele avioanelor ,tot aia era!
Bine ca n-au zburat.
Iar ARAU solul fertil al Patriei…?
Trimiteți-le la urkani, ca s-au plictisit rușii sa doboare Mig-29 și Su-24 (oricum, ceva mai moderne…)
Nu cred in ruptul capului ca o firma de apartament fara traditii si baza proprie de cercetare cum este Societatea JetFlyHub S.R.L poate vinde combustibil de calitate aeronautica. Chestiile astre cu preturile si licitatiile castigate sunt prostii, pretexte pentru vanzari corrupte cu dedicatie, ele nu garanteaza cu nimic calitatea produselor vandute. Exista o cardasie clara intre cei care vand si cei cumpara, dar in detrimentul vietii pilotilor care sunt obligati sa sboare cu combustibil falsificat. O situatie similara a mai existat prin anii 90, cand un investitor arab (Taher parca se numea daca nu ma insel) a avut monopolul combustibilului pentru aviatie, soldat cu multe incidente si accidente.
L-au indoit cu pipilica de furnica de s-au blocat la sol? Mincinosul Dincu ce zice?
Voi ati livrat combustibil bun,dar armata plutonierului de intendență a băgat în el borș!…cică merg brici migurile cu borș rusesc!…
Bine că n-au fost avioane americane F16 că trebuiau să le dea hamburgeri!…
Noi,
Klaus Intaiul (editat) Globalist agreiat atit de Aliatul Strategic cit si de Noul CCCP ca Imparat Austro-Ungar pe Tronul Principatelor Unite am Luat Akt de Atitudinea Ostila a Gandacilor Trotskisti infiltrati in MassMedia Neo-Marxista, pentru a Sabota MIGurile NATO si Sarutul Drept in Cur ca Politika de Stat promovat de Regimul Nostru Fanariot.
In urma Anketei facuta de Kohortele de Kommisari Inutili ai Gheneralului Dr. Docent Nikulaie dela Dolj a Rezultat cit se Poate de Klar ca Vina o Poarta Exclusiv Pilotii Kamikaze care, in Buna Traditie Mioritica, fac Razmut pentru a Baga Groaza in Pescarii Patriei, de unde Reiese ca Indisciplina in Zbor Ucide.
INTREBARI ?!?
Da` ruinele F 16 cu ce carburant zboara? Sau nu zboara?
JETFLY HUB SRL ( fosta BIODIESEL CONCEPT SRL_personal; lautarul patron Berendel Angel Cristian, dezminte cu manie proletara ca a botezat kerosanul „” sa moara mama!E proaste migurile ,caii mei e mai siguri”
https://www.youtube.com/watch?v=cbB3iGRHtqA
nu ne pricepem, nu stim ce si de ce. e insa o intrebare pe care si o pune si un profan: daca avioanele au facut istorie prin anii 70, ba le mai folosea Saddam prin anii 90, erau bune. prin urmare toti pupatorii de c…r din Romanica, cei care zic ca sunt sicrie, ca sunt proaste, mananca c…t.
tot ce e in tara asta s-a distrus in 32 de ani. cine nu deschide ochii, e boulet si nu trebuie lamurit sau tratat cu intelegere.