Primarul general al Capitalei anunţă că a semnat contractul pentru elaborarea unui master plan necesar dezvoltării reţelei de piste de biciclete la nivelul municipiului Bucureşti care va permite investiţii în transportul urban alternativ cu bani europeni.
„Facem un pas important pentru dezvoltarea infrastructurii pistelor pentru biciclete în Capitală. Am semnat contractul pentru elaborarea unui master plan pentru dezvoltarea rețelei de piste de biciclete la nivelul Municipiului București care ne va permite să facem investiții în transportul urban alternativ cu bani europeni.
Master planul va fi elaborat de F.I.P. Consulting SRL, valoarea contractului este de 530.000 lei, iar termenul de elaborare este de 12 luni.
 
Avem nevoie de acest document strategic care va sta la baza proiectelor de dezvoltare a unei rețele extinse de piste pentru biciclete, va identifica și prioritiza trasee optime atât pe străzile principale, cât și pe cele secundare, ținând cont de nevoile utilizatorilor actuali sau potențiali, trafic, zone de interes, dar și de dezvoltarea urbanistică a unor zone din oraș.  Astfel, rețeaua de piste pentru biciclete va fi conectată cu pistele deja existente sau în curs de execuție și va face legătura între zonele rezidențiale și zonele principale de interes, precum locuri de muncă, de educație, zone comerciale, instituții, dar și cu localitățile limitrofe Capitalei”, a scris edilul, duminică, pe pagina sa de Facebook.
 
 
							
								Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
							
						 
Foarte bine! Am mare încredere în Nicușor Dan, este foarte corect și conștiincios!
Alti 100.000 de euroi cadou la SRL. Ca piste o sa vezi in Bucuresti cand o zbura Dan.
Baiatul userist incepe sa umble la tunurile uriase. De voie sau de nevoie, cei care l-au facut primar s-au saturat sa mai astepte dupa el. Peste tot in lume aceste piste de biciclete reconstruite mereu si mereu sunt o adevarata mina de aur pentru mafioti.
A fost lansat noul album al trupei NICKY & FOMISTII LUI.
Acesta se numeste : HARNEALA
Păi face pentru Usr-isti lui :)) îmi am citit o gluma … Domnule Doctor sângerez rău la fund ce să fac ? Păi in primul rând trebuie să ieșiți din USR
Orasul se prabuseste sub mizeria poluarii a gunoaielor a sobolanilor a traficului ingrozitor, a lipsei de locuri de parcare, nimeni nu stie cate cladiri nu sunt sigure de locuit, cladiri abandonate , si lui ii pasa de piste de biciclete. Incompetenta la maxim
nu stiu cind se va termina aiureala asta cu pistele de biciclete. bicicletele sint pentru divertisment pentru majoritatea absoluta a oamenilor. cine vrea sa meargă pe bicicleta nu are neaparat nevoie de piste de biciclete care sunt pe traseele mașinilor. A merge în trafic cu bicicleta chiar dacă exista piste speciale este foarte greu și periculos mai ales la intersecții cu schimbarea direcției de mers. Dacă nu ești bine antrenat și experimentat vor fi probleme mari chiar dacă nu faci accident (nu conteza din vina cui). bicicliștii fac ca mașinile sa circule mai greu cu multe frinari și stationari și în consecință cu creșterea artificiala a poluării. Noi ăștia care chiar folosim bicicletele pentru sport și chiar în scop utilitar știm cum și pe unde sa mergem, știm sa ne descurcam în trafic cu sau fără piste de bicicleta și de obicei mergem zeci și zeci de km în afara orașelor. Numărul de mașini va creste și va tot creste, mai ales în orașele mari deoarece sunt folosite în scop utilitar și nu pot fi înlocuite cu nimic. luați de exemplu cheiul dimbovitei: exista cité o bicicleta la 10000 de mașini iar situația este generală peste tot. succes la prima evadare 2023 la toată lumea!
Nicusorule,
1.Scoate trotinetele si bicicletele de pe trotoare
2.Planteaza copaci in orice patrulater cu pamant ,ai grije sa fie udati,nu ca vara trecuta cand s-au uscat plantatiile
3.Mareste suprafata parcurilor din Bucuresti,aranjeaza orice spatiu verde ,sa nu mai ajunga parcare
4.Borneaza trotoarele sa nu mai poata parca vreo masina,nu cu stalpisori de plastic ,pune bucati de sina cfr care sa nu mai poata fi scoase
Fi-ti-ar capu’ al drak’ de caricatura de primar ce esti USR istule, te f…te grija numai pt biciclete si trotinete pe trotoarele Bucurestiului, dar, pietonii copii, batrani, bebelusi in carucioare – amaratii astia trebuie sa piloteze printre golanii pe biciclete si trotinete, care ucid omul pe trotoar! Curata trotoarele, bai Nicusoare, de chioscuri si gherete de rahat, sa ramana locuri de parcare si circultie pt pietoni.