Mircea Badea şi Victor Ciutacu au scos lumea în stradă. Sute de oameni cu vorbele, argumentele şi bunul-simţ la ei au fost alături de cei doi realizatori de emisiuni de televiziune fiindcă sunt de părere că, într-adevăr, libertatea de expresie se află în pericol. Că se încearcă punerea pumnului nu doar în „Gura presei”, ci în toate gurile din presă, care au curajul să spună lucruri deranjante pentru unii.
Numărul celor care au ieşit în stradă pentru ca asupra presei să nu mai fie exercitate presiuni din toate părţile şi de toate felurile a fost impresionant. Asta dacă e să ne gândim la câţi oameni au protestat în faţa Palatului Parlamentului în ziua votului moţiunii de cenzură. Atunci, miza era demiterea unui guvern care a desfiinţat locuri de muncă şi a tăiat salarii. Pentru organizarea mitingului respectiv au colaborat marile centrale sindicale, iar PSD nu a stat cu mâinile în sân. La protetstul împotriva guvernului Boc s-au strîns oameni din întreaga ţară.
Mircea nu-i CNSRL-Frăţia, Badea nu-i Cartel Alfa, Victor nu-i CSDR, iar Ciutacu nu-i BNS. Şi nici unul dintre ei nu a plătit transportul participanţilor la miting şi nu a oferit nici măcar câte un suc. Într-o ţară în care bugetarii nu vor să-şi supere şefii, numiţi pe criterii politice, şi în care frica stă în cârca tuturor celor care vor să-şi păstreze serviciul, chiar dacă acesta este prost plătit, faptul că sute de oameni au fost alături de Mircea Badea şi Victor Ciutacu reprezintă, într-adevăr, o performanţă. Totodată, ceea ce au reuşit domnii Badea şi Ciutacu ar trebui să le dea de gândit celor care credeau că au reuşit să distrugă credibilitatea presei şi că toată lumea poate fi uşor manipulată şi pusă să stea în poziţie de drepţi.
Oare câţi oameni ar sta alături de Elena Udrea dacă prima doamnă a Guvernului i-ar chema în stradă pentru a apăra libertatea de impresie? Dar oameni care ar veni de bunăvoie, şi nu siliţi de partid. Elena Udrea ar putea ieşi oricând cu portavocea în mână în faţa reprezentanţei Vuitton dintr-un simplu motiv: fiindcă are impresia că preţul poşetelor a scăzut atât de tare încât orice necunoscută care are un sponsor generos îşi poate cumpăra una.