România continuă să atragă. Noi mall-uri intră pe piață

România continuă să atragă atenția brandurilor noi de modă, sport și fast-food, chiar și în această perioadă cu un consum prudent.

Lista brandurilor nou intrate pe piața românească include Wendy’s, Funky Budha, Sports Direct și Action,scrie profit.ro.

Pe piața de retail (spații comerciale), livrările au ajuns la 148.000 mp în primele nouă luni, cele mai mari fiind Mall Moldova 62.000 mp la Iași (extindere), Agora Mall la Arad 36.000 mp (redeschidere după renovare) și Iulius Mall Suceava cu 14.500 mp (extindere).

Citeste mai mult aici

 

Recomanda [votes_up id=879389]

6 Comentarii

  1. Romania e doar piata de consum, nimic producție pentru intern, totul dar absolut totul din import! Ăsta e piata unică europeană la care au aderat mizeriile politice din România! De unde bani pentru cumpărături, nu știu dar cred mai presus de orice, că prejudiciile sunt plătite din bugetul statului român sau, nu vor plăti taxe și impozite la bugetul statului român! În rest, praful și pulberea de aceste afaceri politic.

  2. O fabrica nu se poate face.
    Nu stiu unde mai incape in Romania atatea moluri si atatea buticuri pt cartofi prajiti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.