
România continuă să atragă atenția brandurilor noi de modă, sport și fast-food, chiar și în această perioadă cu un consum prudent.
Lista brandurilor nou intrate pe piața românească include Wendy’s, Funky Budha, Sports Direct și Action,scrie profit.ro.
Pe piața de retail (spații comerciale), livrările au ajuns la 148.000 mp în primele nouă luni, cele mai mari fiind Mall Moldova 62.000 mp la Iași (extindere), Agora Mall la Arad 36.000 mp (redeschidere după renovare) și Iulius Mall Suceava cu 14.500 mp (extindere).
Citeste mai mult aici
Promitea sandokan ca o sa vindem si noi răbdări prăjite sau abureli.
Romania e doar piata de consum, nimic producție pentru intern, totul dar absolut totul din import! Ăsta e piata unică europeană la care au aderat mizeriile politice din România! De unde bani pentru cumpărături, nu știu dar cred mai presus de orice, că prejudiciile sunt plătite din bugetul statului român sau, nu vor plăti taxe și impozite la bugetul statului român! În rest, praful și pulberea de aceste afaceri politic.
Sa vezi minune au „aparut” si citeva fabricute linga ele. Vax albina, de unde..
O fabrica nu se poate face.
Nu stiu unde mai incape in Romania atatea moluri si atatea buticuri pt cartofi prajiti.
sua e plină de malluri abandonate deci care e șpilu cu articolu ăsta ?
toata planeta stie ca noi suntem consumatori si extrem de putin producatori