Românii caută cel mai des pe Google „cât costă o casă?”, iar germanii – „cât costă un BMW?”. Sunt doar două dintre rezultatele unei cercetări inedite realizate de un site din Statele Unite, transmite Digi24.
Ineditul studiu a pornit de la întrebarea „Cât costă?”, iar rezultatele la care s-a ajuns sunt grăitoare. Potrivit studiului, întrebarea pe care o pun românii cel mai des pe Google este „Cât costă o casă?”.
Vecinii noştri nu par atât de preocupaţi de lucruri trainice. Spre exemplu, în Bulgaria, Ungaria şi Ucraina, întrebarea cel mai des întâlnită pe Google este „Cât costă o prostituată?”.
Iar principalul lucru care pare să-i frământe pe ruşi în zilele noastre este „Cât costă să înveţi să conduci un MIG?”.
Pe de altă parte, în Grecia cel mai căutat cuvânt este „nuntă”. Cum mergem spre Vest, nu întâlnim decât rareori surprize. Termenul cel mai căutat în Italia este „Ferrari”, iar în Franţa „croissant”. În Germania este „BMW”, iar în Elveţia „Rolex”.