Astra Arad către Firea: Vă ştiam specialistă în motoare turceşti

Tună şi fulgeră angajaţii de la Astra Vagoane Arad la adresa fostului primar al capitalei, Gabriela Firea. Nemulţumiţi că fostul edil continuă să se declare (…)

De (R.C.)
Astra Arad către Firea: Vă ştiam specialistă în motoare turceşti

Tună şi fulgeră angajaţii de la Astra Vagoane Arad la adresa fostului primar al capitalei, Gabriela Firea. Nemulţumiţi că fostul edil continuă să se declare (…)

Tună şi fulgeră angajaţii de la Astra Vagoane Arad la adresa fostului primar al capitalei, Gabriela Firea. Nemulţumiţi că fostul edil continuă să se declare nemulţumit de achiziţia tramvaielor fabricate de ei, aceştia i-au trimis o scrisoare deschisă pe care o prezentăm şi noi mai jos:

„Noi, colectivul de ingineri, tehnicieni și muncitori care ne desfăşurăm activitatea în cadrul societății Astra Vagoane Călători S.A. suntem ofensați de aberaţiile dvs. Dnă. Firea, care cu o neruşinare greu de înțeles atacați continuu tramvaiul fabricat de Astra Vagoane Călători în colaborare cu Siemens Germania.

(VIDEO) Nicușor Dan a luat în primire tramvaiul arădean

Vă ştiam specialistă în motoare turceşti, nu ştiam că v-aţi specializat şi în motoare germane. Va trebui să răspundeţi pentru criticile aduse acestora. De peste 4 ani, de când nu v-a reuşit afacerea cu turcii în contractul de tramvaie, iar cu autobuzele probabil nu v-ați achitat de obligaţii, atât dvs., cât și câțiva funcţionari aduși de dvs. în primărie sau la STB, lansați afirmații prin care denaturați intenționat adevărul și aduceţi grave prejudicii societății noastre. În loc să vă ocupați de cadourile electorale unde sunteți o specialistă, vedem că ați trecut acum la tehnologia fabricării tramvaielor. Ştim că sunteți o maestră a minciunii și denaturării adevărului, dar ne întrebăm dacă nu vă dați seama că sunteți hilară și necredibilă în insistentele dvs. născocite de talentul malefic al domniei voastre.

Faceți acuze dna. Firea la fapte cu iz penal și sigur acestea au existat, dar în timpul derulării procedurii de licitație când v-aţi judecat cu noi apărând interesele firmei din Turcia, cheltuind sume importante pentru asta, deşi turcii nu au făcut contestație, iar la procesul demarat de dumneavoastră dna. Firea turcii nici nu s-au prezentat la proces. Sunt multe fapte cu iz penal acolo, iar o anchetă serioasă pe această speţă v-ar domoli apetitul pentru invective și denaturarea adevărului.

Iar se caută nod în papură pentru tramvaiele de la Astra

Acum, ameninţaţi şi timorați funcţionarii din Primărie și STB. Oricum va trebui să dați socoteală pentru acuzele grave pe care le faceți la adresa producătorului privind sponsorizările din Primărie. Contractul semnat de dvs. dnă Firea nu putea fi semnat și de fabricant, fiindcă nu avea conținutul conform cu forma ieşită din procedură. L-ați viciat. Acuzați partidele de dreapta pentru achiziții de la firme românești, făcând în felul acesta grave deservicii partidului din care faceți parte, dezinformând opinia publică doar în interes propriu. Astra a livrat şi are de livrat tramvaie şi în orașe unde primarii sunt membrii PSD, iar în firma noastră lucrează membrii ai tuturor partidelor. La Timişoara, Astra nu a participat la licitaţie, aşa că nici de data aceasta manipularea nu v-a iesit.

Gabriela Firea o ține cu turcii. Astra reacționează

Noi, tehnicienii de la Astra Vagoane Călători S.A., nu am intervenit în acest scandal, considerându-l unul politic, dar văzând că dvs. nu aveți limite, am considerat că nu mai trebuie să vă tolerăm aberaţiile la care recurgeti continuu și ne întrebăm dacă acest contract pentru care v-ați luptat atâta pentru ca să ajungă la firma turcească v-a afectat atât de tare financiar sau doar ambiția. În niciun caz interesul bucureștenilor.

Director General Vasile Diaconescu

Sindicatul Liber Astra Vagoane Călători Arad Traian Goglează

Jurnalismul tare la motoare de tramvai

Distribuie articolul pe:

37 comentarii

  1. Tomlin , esti pe un drum gresit . Total . De data asta . Dar nu vei recunoaste chiar daca ai realiza , pt. ca romanii nu recunosc niciodata . Din principiu … principiul lor !

  2. Latrinista Varanului, femeia din Bacău care a venit în București în furou cârpit în coate(?) și în papuci din pănuși de porumb, este virulenta cum că Bucureștiul are tramvaie produse la Astra Arad? Supărare mare! Am ca client și BMC, toată ziua repara la Autobuze, toată ziua! Latrinista Varanului este o priveliște „absolut” respingătoare! Umeri osoși și căzuți, mâini până la călcâie, sânii căzuți precum coca de pizza, parul rar, coafat violent, fața calina! Femeie gen „Coccolino”, o face moale și pufoasă!!!! Știe analfabeta asta de Motoare asincrone de curent alternativ cu rotorul în scurt circuit? De cosinus de fi? De motoare în CC? DE Randament, efectul Joule? Nu și nu! Vreau tramvaie turcești, vreau tramvaie turcești! Dar o Mu-e nu vrei fa! Mai este Herăstrău „tortul meu personal” ( dosar deschis la DNA) vă pune Dracul dacă vă atingeți de El, vă ia toți Dracii! Este absolut STU-PE-FI-ANT cum gunoiul ăsta Social în variantă feminină, mai prostește proștii din București! Dar la să te mai miri? Vanghelie 4 mandate, Popescu Piedone 3,5 mandate… Umeri osoși și sâni căzuți mai are tupeu de un nou mandat pe Primar General? Cumva Ferocele Varan mai vrea 1800 de Neamuri și Prieteni în Administrația Publică tăietori de frunze la câini? Munca este pentru tractoare si pt proști? Pe cine mai păcălește Latrinista Varanului, pe cine?

  3. „cum spui tu cu dispret superior”

    ioan, tu intelegi ca salariu vostru din schema de acolo vine din scaderea cursului, adica din buzunarul celorlati din aceasta tara ? Si daca nu intelegi, situatia este aceeasi. Iar eu n-am nicio treaba cu turcii sau cu Firea ta. Eu am dispret pentru aia care nu pot sa traiasca altfel decat luand din buzunarul meu, iar pe tine nu te intereseaza din ce traiesc eu si familia mea atata timp cat n-am trait vreodata pe spatele tau. Si pentru ca mi-am adus aminte: domnul Inexistent sa te ajute !

  4. Domnilor de la Astra Arad, sper că o dați în judecată pe această incultă escroacă coruptă, țața Firea lu’Pandele ! ??

  5. De ce ii apărați pe turci ? Este dovedit ca fac lucruri de mântuială. E normal sa cumpărăm produse fabricate în tara noastră pt ca romanii sa aibă serviciu. Uitați va la Olanda. Produc de toate și folosesc lucruri fabricate la ei în tara. Autobuzele turcești cumpărate de d na Firea sunt jalnice, de calitate proasta. Nu o urăm pe doamna dar ne am saturat de aroganta ei, de aruncarea banilor pe tot felul de pomeni electorale, de răutatea care i se citește pe fata și în voce.

  6. tomlin : Nu stiu din ce traiesti tu si familia ta . Dar la Arad , citeva sute de locuri de munca ( cum spui tu cu dispret superior ) inseamna citeva sute de familii care au cu ce sa-si intretina copiii , sa-i creasca ! Ca sa-ti platesca tie si margILOR pensiile . Mirosi de la o posta a PANDELE si GABITA , tomline , de la o posta ! Oricum , turbarea asta a Gaabitei si a ” fanilor ‘ nu suna bine . De fapt suna ca dracu . De ce nu fac ei plingere penala la DNA ?

  7. Dl Director oare cei de la Timisoara de ce ai comandat tramvaie din Turcia care se afla la mii de km de ei in loc de Arad care se afla 60 km? Cind ati contestat omologarea lor nici vag voastre nu aveau omologare ptr 37 metri lungime. Din ce am auzit STB.ul are datorii catre Astra cum o sa fie mai departe? Nu reparati vag in garantie ca pina acum ptr ca sint datorii? Asteapta sa iasa din garantie sa se plateasca reparatia cu banul jos? Iar vor sta vagoanele luni de zile defecte in depouri ptr a va lua banii?Cita autonomie au pe baterie mai ales ca este nevoie uneori ptr a debloca o intersectie? Cit este raza de iesire in viraj ptr ca multe capete de linii vor fi modificate. Pe bune ne credeti prosti?

    1. In Timișoara, distanta între șine este dublă față de boghiele construite de Siemens pe tramvai!
      Pentru a participa la Timișoara, trebuia să construiască un model nou, pentru șine cu distanta dublă.
      Peste tot in Europa, distanta dintre șine sunt normale, doar în Timișoara, este dublă.
      De aceea nu au participat!

  8. @Doina Oltului > produsul asamblat pe valuta se vinde pe lei, de asta am ajuns la 50.000 pe 1, orice. Sunteti prostiti pentru cateva sute de locuri de munca prost platite pe bani care se devalorizeaza continuu. Cu atata prostie pe m2 nu ma mir unde a ajuns tara asta de patrioti care n-o vor conduce vreodata, nu intelegeti lucruri simple si evidende, ca atat va ajuta Inexistentul.

  9. Nu lucrez la Astra și nu fac politică.Locuiesc în Arad. Văd că fiecare își dă cu părerea și denigrează fie o parte fie cealaltă. Pentru oricine vrea să achiziționeze un tramvai fabricat la Astra ar fi bine să vină la noi să le vadă în trafic.Aradul are jumătate din parcul de tramvaie de acest tip.Sunt silențioase,au climă care funcționează afișaj electronic.Le avem de ceva ani și funcționează bine nu știu să fi deraiat.Deci oricine vrea să știe adevărul să-l constate la fața locului nu din păreri.

  10. Buna ziua,
    Gabriela Firea este reperezentanta celui mai important partid politic din Romania, a fost unul dintre cei mai bine informati lideri politici din aceasta tara in calitatea sa de Primar General al Capitalei Romaniei insa din pacate pentru dumneavoastra stimati salariati romani de la S.C. Astra Vagoane nu aveti un interlocutor capabil sa va apere interesele dumneavoastra -in particular si cele ale capitalului romanesc autohton.
    Pur si simplu conducerea actuala a PSD este incapabila din punct de vedere psihologic sa-si asume protejarea locurilor de munca create in Romania iar faptul ca Primaria Bucurestiului sub mandatele PSD au ales tramvaie turcesti in defavoarea celor produse la dumneavoastra este o dovada elocventa. Insa daca aceasta doamna de la conducrea PSD va ataca din punct de vedere imagologic, eu cred ca ar fi necesar sa sesizati pe urmasii celebrului BINOM , pentru a clarifica ce motive stau la baza acestui demers din partea conducerii PSD !? Sa fie egoul dumneaei, sa fie platita chiar de concurenta turca sa se implice in compromiterea imaginii SC Astra Vagoane Arad, sa fie poate santajata de aceaiasi turci sau poate ca are probleme de ordin psihologic !?

  11. Este cazul sa va sesizați la obiect!Nu mai acceptați găzduirea unor jigniri fără sens!toată lumea realizează ca ar fi fost bine ca Astra sa producă numai ca din nefericire i s a dat un contract politic !nu au livrat nimic corect de altfel nu funcționează nici un tramvai nu au respectat nimic ca nu au capacitate fata de firma turceasca sunt o secție cu 259 de muncitori nu au tramvai modern nici în Arad de 30 de ani!Firea este și a fost primar bun!mult peste Nicușor realizări 0!scandal!incompetentLumea s a saturat de politica vrea tramvai Indiscutabil așteptăm opinii ale specialiștilor este jenant ce face directorul de la Arad nu are argumente se face de ras!Firea poste face politica el ar trebui sa fie inginer dar e doar penibil și ar trebui sa plătească în justiție!Zilele astea niște gunoaie de ziariști plătiți sa facă mizerii scriu de autobuzele turcest din București aberații Ar fi frumos ca turcii sa I aducă în instantaCu ce sa comparam nerealizările lui Nicușor 0 cu ce?

  12. @Un patriot: idiotii proRusia si pro Firea Sarmancur nu pricep atata lucru ca o fabrica nu produce TOT,componentele sunt aduse de la alti producatori din alte tari trebuie si aia sa traiasca,dar e important ca asamblarea finala are loc in Romania si da de lucru unor romani,care altfel ar emigra nu ca acel Codas care mananca rahatul cu perje!E important pentru Romania sa mai tina in viata niste firme de traditie
    Dacia Duster este asamblata in Romania, componentele vin din toata lumea!Si are o multime de premii internationale,care e problema..

  13. Domnule Director General Vasile Diaconescu, imi cer scuze daca m-am exprimat amenintator, nu asta intentionam. Ce am vrut sa spun este ca trebuie sa va asumati personal aceasta actiune, nu sa puneti in fata un colectiv care nu este implicat la acest nivel.

  14. „Sunteți o maestră a minciunii și denaturării adevărului” – n-or fi ei mesteri la tramvaie insa pe firea au descris-o cum e ! – ca nu sintem in stare sa fabricam un tramvai 100 % (r)romanesc, nimic nou, si inginerii” de la Arad sint aidoma politicienilor, si-asa sintem colonie occidentala si…vom fi, sintem lenesi, pusi pe pricopseala fara efort.

  15. Patriotule,ia vezi care-i cota de parai din contract care intra in conturile (de afara?!) ale patronilor, romani bineinteles. In toata fabrica aia or lucra doua-trei sute de muncitori. Infim pentru un oras cu peste o suta de mii de amarasteni.

  16. Domnule Director General Vasile Diaconescu, nu vorbiti in numele inginerilor si tehnicienilor, pentru ca inginerii si tehnicienii care dau din cap afirmativ sunt tot mai putini. Va doresc o cariera lunga cu cat mai putine probleme personale. La fel si dumneavoastra, domnule Traian Gogleaza.

  17. Cu remarca „Va stiam specialista in motoare turcesti” baietii aia chiar cred ca sunt smecheri inteligenti. Este curios cum astfel de intelectuali sunt in stare sa asambleze niste tramvaie facute in vest?

  18. Nene Tomlin se fac sub licenta, daca stiti ce inseamna. Dar caroseria, tabla, scaune, etc se fac la noi. Asa ca daca aveti mansarda mobilata bine atunci sa va ganditi ca sunt locuri de munca la Astra, se platesc salarii si in plus exista alte firme romanesti care produc echiparea acestor tramvaie.

  19. Nu e smecherie romaneasca, ci una tipic ardeleneasca. Prostia si fudulia intruchipate in ”mitul ardelenesc”.

  20. partid social democrat(sic), face propaganda unor utilaje de import, pe care le poti gasi acasa.
    Adica, sa castige altii, ca „ai nostrii” nu ne voteaza.
    Oricum, unde scuipa fomeia asta, nici iarba nu creste. Iar daca a fost odata primar, bucurestenii si-au primit pedeapsa.

  21. „ati citit cartea tehnica a motoarelor”

    Cartea tehnica n-are nicio treaba pentru mine. Eu stiu cum e cu fabricatia: cu cat asamblam mai mult pe intern, cu atat dezechilibram balanta de plati pe euro si se platesc locuri de munca din diferentele la cursul de schimb, adica nu din profit, ci din pierdere. Cresterea ratei de schimb euro-leu afecteaza toate importurile pe valuta, adica afecteaza toata populatia, inclusiv pe voi, patriotii. Daca voi, patriotii, asamblati tranvaie Siemens pentru piata externa, sa luati euro pe toata valoarea lui, e perfect, cazul ideal din fizica. Dar se pare ca faceti precum IAR Ghimbav sau Dacia Mioveni, vindeti la intern pe lei si apoi plati costurile pieselor + profitul strainilor fortand cursul de schimb. Cu „inteligenta” asta s-a plecat de la 16 lei/$ in 1990 si am ajuns la 50.000 lei/$ in 2022. Nici o tara fosta n-a avut asa deficit. Deci, nu-i suficient sa fi patriot sau sa urasti o nestiutoare ajunsa primar de B, mai trebuie ceva, sus la mansarda.

  22. Nu e lucru curat cu FIREA , TURCII SI VAGOANELE LOR . DNA ar trebui sa se sutosesizeze ! Ciudat este ca nu face denunt penal chiar Firea , in loc sa umple fb. cu postari !!! , daca este curata si cinstita . POATE SE TEME SA NU AJUNGA LA EA . Separat , eu sunt de partea muncitorior de la ARAD , indiferent ce spun rahaturile de politicieni .

  23. Domnule Director General Vasile Diaconescu şi bă Traian Goglează: TRAMVAIELE VOASTRE SUNT DE editat! (bineinţeles că nu editat turcesc). NEÎNCĂLZITE, SCÂRŢÂIE, TRONCĂNE ŞI SAR DE PE BOGHIURI!
    ŢI-E MAI MARE DRAGUL SA TE URCI IARNA ÎN PRĂZULIILE ADUSE DE PANDELICA DE LA TURCI: CĂLDURĂ, NU HURUIE, NU ZDRONCĂNE, SCAUNELE CAPITONATE! IAR VARA CLIMĂ! PE CÂND ÎN TRAMVAIELE VOASTRE DE editat, DACĂ MERGI DE LA OBOR LA VICTORIEI, TE PERPELEŞTI CA MICU’ ÎN CUPTORUL CU MICROUNDE.
    Deci:
    Domnule Director General Vasile Diaconescu şi bă Traian Goglează, noi bucureştenii dorim editat turcesc. Nu ne interesează rahatul vostru nemţesc! – HAI SICTIR!

    Observ p-aci niscaiva comentatori care n-au nici în clin nici în mânecă cu Bucureştiul. Bă nărozilor, dacă vă place editat nemţesc n-aveţi decât să umpleţi oraşele voastre cu el – AI ÎNŢELES MADAM SCÂRŢ-PÂRŢ OT POPLACA?

  24. O parte din banii plătiți de stat pentru aceste tramvaie ,fabricate in România, se întorc tot la statul român sub formă de salarii, impozite, s.a.m.d.Prin urmare, nu înțeleg de ce atâta opoziție pentru această soluție din partea unui reprezentant al statului român.Oare doamna Firea, in calitate de membru al Guvernului României, nu trebuie sa urmărească interesul României ?

  25. Tomlin ati citit cartea tehnica a motoarelor sau va luati dupa aberatiile presei care asteapta niste ciolane de ros de la Firea, ca doamna nu este!

  26. „Va trebui să răspundeţi pentru criticile aduse”

    Articol care nu demonstraza macar litigiul. Un singur fapt este sigur, tramvaiul livrat are motor de 100 KW, in loc de 120 KW cat scria in caietul de sarcini. Ca sa se evite realitatea conflictului este bagata Firea in discutie, pe care, se stie, o uraste toata lumea care uraste ca n-are ceva de facut. Ati iubit unul care va invatat sa urati. O meritati !

  27. „doina editat” si-a scos tartacuta din haznaua cu editat, satisfacuta de vrajelile slujbasilor Astra, si a tabarat pe dna. Firea, care explicase tehnic si la obiect, ca Astra nu indeplinise clauzele tehnice contractuale. Smecherie romaneasca.

  28. Hai doamna Firea, fiti cu un pas inaintea sectorului 1; e vorba de intreg Bucurestiul; o ora/zi/tramvai incalzit e mai mult decat un tichet de 1000lei/o iarna la incalzire

  29. Nu știu care este treaba cu motoarele turcești si cu șpăgile date-ptimite, dar Siemens are sau a avut procese de corupție în toată lumea, din America până în Grecia, trecând evident si prin România, așa că mai încet cu corectitudinea sau calitatea germană.

  30. Nu cred ca cei de la Astra i-au umblat la motor Firei Sarmancur,sa vada daca e turcesc sau nu german, oricum e poluant, dar tipa e crizata,turcii ii bat obrazul si vor ceasul cu rubine inapoi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.