
reacția TAROM
„TAROM regretă disconfortul creat şi asigură pasagerii că siguranţa acestora este prioritatea noastră absolută. Ne angajăm să oferim alternative convenabile pentru pasagerii afectaţi de aceste anulări. Echipa noastră de asistenţă va contacta direct pasagerii pentru a oferi informaţii detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opţiuni disponibile. Compania TAROM depune toate eforturile şi ia măsurile necesare pentru a reduce impactul pe care această situaţie l-ar putea avea în planul de călătorie al pasagerilor afectaţi, iar aceştia vor fi informaţi despre noile aranjamente de zbor”, a transmis operatorul aerian naţional.
reacție Grindeanu
Se anunță haos pe aeroportul Otopeni și panică printre turiști după ce mai multe curse ale TAROM au fost anulate. Astfel, în plin sezon al vacanțelor, TAROM nu poate opera mai multe curse, după cum arată și programul de zboruri.
Printre cei afectați de anularea unor curse se află și membrii delegației oficiale care va participa la summitul NATO de la Washington via Paris. Președintele PNL și al Senatului, Nicolae Ciucă a plecat spre SUA și face o escală la Paris, urmând apoi să ia un alt avion către Washington.
Ministrul Apărării, Angel Tîlvăr și ministrul de Externe, Luminița Odobescu, fac parte din delegația care trebuie să-l însoțească pe Nicolae Ciucă în SUA. Cei doi miniștri doreau să plece, în această dimineață, cu un avion TAROM și urmau să se întâlnească cu Nicolae Ciucă la Paris.
Din cauza problemelor de la TAROM, cei doi miniștri nu au mai putut pleca, iar ministrul Apărării a cerut un avion Spartan ca să ajungă la timp în Paris.
De vină pentru situația creată ar fi deficitul de piloți al companiei românești. Undeva, între 20 și 80, spun surse din interiorul TAROM.
Președintele pleacă la summitul NATO
Cu așa o penurie de piloți, nu e de mirare că orice absență pe caz de boală poate da totul peste cap. O astfel de situație s-a înregistrat ieri, iar efectele ei se văd și astăzi. Nu mai putin de opt curse au fost anulate astăzi.
Ieri, spre exemplu, conform acelorași surse situația la Tarom se prezenta astfel:
Cursa ROT101/2 OTP-CAI-OTP, avion Boeing 737 YR-BGL, pax114/63 – copilot inapt 24 h
Cursa ROT167/8 OTP-BEY-OTP, avion YR-BGF, pax 114/60- copilot inapt 24 h
Comandantul cursei ROT187/8 OTP-AMM – inapt 24 h
Comandantul cursei ROT101 OTP-CAI – inapt 24h
În consecință, toate cele trei curse de mai sus, către Otopeni, Beirut și Amman au fost anulate.
Sub rezerva anonimatului, angajații se plâng că:
1. Nu există piloți de rezervă, detașamentul Boeing are cu mai puțin 20 de piloți decât numărul minim necesar
– ATR are cu mai puțin 22
– Airbus la fel
2. Majoritatea pilotilor din Tarom au deja ofertele de angajare imediată la companiile concurente
3. Consiliul de Administrație și conducerea executivă și-au bătut joc efectiv de solicitările piloților
4. Piloții au dus greul menținerii companiei pe linia de plutire și au veniturile echivalente cu cele din anul 2007, noi fiind în anul 2024 totuși
5. Piloții au fost și sunt forțați să încalce Codul Muncii care obligă la doar cinci zile consecutive de zbor și două libere. Piloții zboară șase și chiar șapte zile consecutive nefiind acoperiți de nimic, din pontajul lor apar cinci zile doar și zilele suplimentare nu sunt plătite conform legii
6. Condițiile de muncă și hrană sunt mizerabilă
-acum peste Bucuresti nu mai zboara niciun avion
maxtor crede ca e semn de atac nuclear iminent,
Adieu!
(probabil americanii vor da vina pe rusi
de parca mai conteaza)
Dar piloți pentru dulapul din Cotroceni se găsesc ?. Nici nu este nevoie, pentru el statul român plătește din greu avioane particulare, de lux, care mai face și escale la Sibiu, care măresc costul zborului. Pentru acest individ trădător și disprețuitor de nație și neam se găsește orice. Nu știu cum ne mai rabdă pământul pentru atâta slugărnicie și lipsă de respect de sine. Ne merităm întrutotul soarta. Sunt convins că nici la toamnă nu vom face o alegere mai bună, din tot ce ni se oferă, o să alegem ce este mai prost, mai nociv pentru români și România, spre satisfacție profitorilor de această stare a țării.
No problem ,Odobestia Nera a zburat cu Spartanu cu Angelica la Sultanu. Mai erau și F16 dar sunt consemnate pt.cursa Realesului de Hermannstadt , navetistul de un deceniu reușind în sfărșit să închidă șoseaua construită în Socialism cu 10 baraje și hidrocentrale aferente tot în 10 ani . SABOTAJ este dar nu de ieri , e de 34 de ani și se vad roadele .
Deci, e iulie, au început în forță cu sabotaje și interziceri: podul peste Dunăre la Giurgiu, aeroport Otopeni, pensii și salarii pentru care mint de se usuca frunzele verzi spontan, alegeri corecte, seriozitate politica, sponsorizările pentru ukraina plus destule! Totul se petrece sub ochii noștri dar împotriva țării și cetatenilor români. La Tarom nu cumva e eterna basista boagiu numita politic de când au fost scuipați liberalii pdl-isti prin alegrti și a fost numită etern prin redistribuire PSD-istii!
Minciuni, sabotaj,ȘANTAJ -pregătire pentru preluarea companiei de o firmă concurent-privată ,chiar așa -privatizați-o-și lichidați „găuroiul din buget”! -ȘI S-Ă VEDEȚI CUM SE EFICIENTIZEAZĂ! IAR PILOȚII VOR ZBURA ”ȘI 8 ZILE PE SĂPTĂMÂNĂ ”! IAR DACĂ V-A TREBUIT „TAROM DE STAT ” DE CE N-AȚI PREGĂTIT ANUAL 100 DE PILOȚI-34X 100=3 400- ȘI ACOPERIȚI NECESARUL LA TOATĂ EUROPA!–DAR NU-I VOIE SĂ SPUNEM ADEVĂRUL !!!
Statul nu e o mafie ! Statul e cel mai mare mafiot ! De ce vine un ministru la servici se face el cat e ziua de lunga, se intreaba vreunul in tara asta ???
Ce tampenie,’nu avem piloti’:))Atunci la ce mai vinzi bilete pentru curse fara piloti:))) Iti limitezi traseele in functie de nr de piloti, nu de nr de avioane ; doar cretinismul, nu ne salveaza
… invocate (sub anonimat) sunt adevarate, ar trebui sa fie restati o gramada de responsabili.Pe bune, va dati seama ce tampenii debitati.
Paradoxal numărul personalului angajat Tarom rămâne constant. Pleacă un pilot imediat se angajează ruda/ pila cuiva. La personal la sol normal .