Reprezentanții asociației Pro Infrastructură susțin că CNAIR se pregătește să anuleze licitația pentru finalizarea Autostrăzii Lugoj-Deva, „după ce a lansat respectiva licitație în iulie 2019 și a ținut-o suspendată mai bine de un an din cauza lipsurilor majore din documentația tehnică”.
„Am tras nenumărate semnale de alarmă de-a lungul ultimilor ani privind modul dezastruos prin care această autostradă a fost manageriată de Compania de Drumuri. Totul a plecat de la semnarea în 2013 a unui contract ce prevedea o săpătură imensă în dealurile de la Holdea, deși acordul de mediu solicita construirea unor tuneluri pentru mașini care să lase mediul natural intact. Următoarea cărămidă a fost pusă de Ștefan Ioniță în 2017-2018, când a reziliat contractul în mod abuziv, tribunalul internațional confirmând în acest an că statul român trebuie să plătească constructorului daune financiare de peste 230 de milioane de lei.
Cu alte cuvinte, la aproape 10 ani de la lansarea proiectului, suntem departe de finalizarea sa și în același timp buni de plată. O altă veste proastă este că este tehnic imposibilă finalizarea autostrăzii până în 2023, astfel încât Comisia Europeană să considere acest coridor european de transport funcțional. Drept urmare, cel mai probabil vom ajunge să dăm înapoi toți banii europeni atrași până în prezent pentru întreg proiectul Lugoj-Deva.
Incompetența, aroganța sau lipsa de viziune au blocat și vor bloca mulți ani în continuare dorința șoferilor de a circula doar pe autostradă între Sibiu și granița vestică de la Nădlac. Fără studii de teren profesioniste, un proiect tehnic complet și un management de contract competent nu se va atinge acest deziderat”, a transmis Asociația pe pagina sa de Facebook.
Din marea autostrada a Moldovei abia se zareste un minuscul drum ocolitor al Bacaului. Din nou borfasii de la guvernare isi bat joc de moldoveni. Sa vedem cum vor vota moldovenii de data aceasta.
Asta-i sarba romsneasca :tot pe loc, pe loc , pe loc ! Da’ salariile celor care taraganeaza in mod rusinos , aceasta investitie , sunt tot pe loc, pe loc, pe loc ? E cineva vinovat , raspunde cineva ? Desigur ca NU , deoarece asa-i la noi ! Ma gandesc ca mai este de facut ,inca, un studiu de fezabilitate si apoi altul si altul si ….tot asa ! Desigur, desigur , dar cine plateste si din buzunarul cui ? Al nostru ?
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
Din marea autostrada a Moldovei abia se zareste un minuscul drum ocolitor al Bacaului. Din nou borfasii de la guvernare isi bat joc de moldoveni. Sa vedem cum vor vota moldovenii de data aceasta.
Da si acesta este pretul coruptiei si al prostiei!
Daca ar fi ca in China sa-i impuste s-ar mai intampla asemenea jafuri?
Asta-i sarba romsneasca :tot pe loc, pe loc , pe loc ! Da’ salariile celor care taraganeaza in mod rusinos , aceasta investitie , sunt tot pe loc, pe loc, pe loc ? E cineva vinovat , raspunde cineva ? Desigur ca NU , deoarece asa-i la noi ! Ma gandesc ca mai este de facut ,inca, un studiu de fezabilitate si apoi altul si altul si ….tot asa ! Desigur, desigur , dar cine plateste si din buzunarul cui ? Al nostru ?
Lasă că rezolvă Trantorul si cu Sica Șomerul.