Problemele cu apa, rezolvate mai rapid

Apa Nova București (ANB) a anunțat deschiderea, începând cu data de 16.10.2017, a noului său Centru Relații Clienți. Noua locație se va afla pe strada Dinu Vintilă, nr. 11 (clădirea Euro Tower, parter), și va include atât serviciul de casierie, cât și pe cel de servire clienți. Programul de funcționare va fi de luni până vineri, între orele 7.30 și 19.30.

Centrul va fi dotat cu cele mai noi facilități digitale în materie de servire clienți și dezvoltat după conceptul „one stop shop“, a anunțat conducerea companiei. Practic, compania își propune ca pentru fiecare client care trece pragul noului centru să se găsească soluții de rezolvare a solicitărilor pe loc, dintr-o singură vizită. În acest sens, cetățenilor le vor sta la dispoziție două terminale digitale, încă de la intrarea în sediu, prin care se vor automatiza procesele de preluare a solicitărilor. De asemenea, centrul va fi dotat și cu un terminal de navigare pe Internet, prin care își vor putea încărca și descărca diferite documente, pentru ca acestea să fie transmise cât mai rapid înspre și dinspre Apa Nova.

Aproape toate procesele vor fi digitalizate, făcând ca interacțiunile dintre clienți și companie să fie mult mai eficiente și mai rapide.

Totodată, procesele de gestionare internă a solicitărilor clienților vor beneficia de o aplicație care îi va ajuta pe angajații Apa Nova să le rezolve cât mai rapid.

„Studiile și cercetările de piață dezvoltate în ultima perioadă de către companie au arătat dorința clienților de a regăsi în furnizorul lor de servicii de apă o companie modernă, inovativă și cât mai prietenoasă în relația cu ei. Prin această lansare, astăzi, noi practic am făcut încă un pas în întâmpinarea dorințelor și solicitărilor clienților noștri“, a declarat Mădalin Jorj Mihailovici, director general Apa Nova București.
Centrul este structurat pe 5 zone distincte: „Recepție“, „Casierie“, „Consultanță“, „Contractare“ și „Zona de întâlnire“. Noile facilități ale centrului Relații Clienți ANB vor oferi, de asemenea, posibilitatea reducerii timpului de intervenție al echipelor tehnice de la 24 de ore la 6 ore (de la vizita clientului) și a timpului de încheiere a contractelor de la 3 zile la 30 de minute, dacă documentația depusă este completă. De asemenea, timpul de prelevare a probelor de apă din alte surse pentru analiza calității se reduce cu 24 de ore, estimează conducerea companiei.

Conducerea Apa Nova a ținut să transmită și preocuparea companiei față de confortul și siguranța atât a clienților, cât și a angajaților. În acest sens, alegerea clădirii în care a fost amenajat noul centru a avut în vedere și factori de siguranță în cazuri de seism și incendii, dar și aspecte ce țin de protecția mediului, au arătat membrii din conducerea Apa Nova București.

Odată cu lansarea noului Centru Relații Clienți, vechea locație a casieriei din strada Aristide Demetriade, nr. 2, va fi închisă, toți clienții și potențialii clienți ai Apa Nova București fiind invitați și așteptați la noua locație.

Apa Nova București, filială Veolia, este din 2000, pentru o durată de 25 de ani, concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă și de canalizare din București. Compania are ca principal obiect de activitate gestionarea resurselor de apă, tratarea și distribuția apei către consumatori, evacuarea apelor uzate și a apelor meteorice de pe teritoriul municipiului București.

Despre Gabriel Zamfir Articolele 18
Author

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*