×
×
Noi
Citite
Recomandate
Ultima oră
Actualizat acum 6 minute
24 Ore
7 Zile
30 Zile
24 Ore
7 Zile
30 Zile
Data
Vineri, 22 septembrie 2017, 07:22
EUR (€)
-0.0002 ↘
4.5987 RON
USD ($)
+0.0318 ↗
3.8593 RON
• • •
Director Tarom: Sunt interese străine care vor să dispară compania

Directorul general al companiei aeriene de stat Tarom, Eugen Davidoiu, a respins duminică ideea de a demisiona de la conducerea societăţii, argumentând că a adus două aeronave noi şi că a început restructurarea „deranjând unele grupuri de interese” care „vor să dispară companiile de stat”.

Întrebat, la Digi TV, dacă i s-a cerut demisia, directorul general de la Tarom a răspuns: „Nu am de ce să-mi dau demisia. Pentru ce să mi se ceară demisia, că am adus două aeronave noi? Că am început restructurarea companiei? Am deranjat, probabil, unele grupuri de interese, dar asta e”.

Eugen Davidoiu a mai spus că în ritmul actual, Tarom n-ar mai putea continua nici măcar un an.

Vineri, în deschiderea şedinţei de Guvern, premierul Mihai Tudose l-a interpelat pe ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, criticând pierderile de peste 100 de milioane de lei de la compania Tarom şi faptul că mandatul directorului general a fost prelungit.

Corpul de control al premierului Mihai Tudose va merge luni la Tarom şi la Compania Naţională de Investiţii (CNI), au precizat, duminică, pentru MEDIAFAX, surse guvernamentale.

Sursele citate au menţionat că Tudose a luat această decizie în cursul zilei de duminică, pe când s-a aflat la Guvern, după ce, vineri, în cadrul şedinţei Executivului, i-a cerut ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, să dea explicaţii legat de situaţia de la Tarom.

(R.C.)Publicat Duminică, 20 august 2017
1477
 | 2
 | 15
+Adaugă
Comentarii
2000
Trimite
Heronut
0
Agenturili straine! A mai dat unu vina pe ele si n-a sfarsit bine
Publicat Luni, 21 august 2017
+Răspunde
ha,ha
0
Bineinteles ca sunt interese straine sa dispara Tarom, cum si noi avem interese sa dispara alte companii straine, ca sa le luam clientii. Asta se numeste concurenta, si in lumea afacerilor este o lupta fara menajamenta pentru acapararea unui segment de piata cat mai mare.
Publicat Luni, 21 august 2017
+Răspunde
marga
0
Nu sunt de vina strainii ca Tarom, cu exceptia pilotilor e o cloaca de romani incompetenti, beizadele, amantii si amante!Strainii nu ne pot face din pacate transplant de creier sa dam si noi dovada pe unde lucram la stat de profesionalism, seriozitate si respect pentru munca si cetateanul care ne este client!
Publicat Luni, 21 august 2017
+Răspunde
Dinca Schileru
+2
Intrebat daca i s-a cerut demisia el raspunde ca "nu are de ce sa demisioneze". Un onanist al moralei, cu radacini vechi securiste. Cei din Targu Jiu ii cunosc bine descendenta si ascendenta, chiar daca el nu e pe deplin constient de asta. Pacat!
Publicat Duminică, 20 august 2017
+Răspunde
parere
+5
Adevarat trebuie ca sa dam lege ...companiile straine locuri limitate de pasageri....
Publicat Duminică, 20 august 2017
+Răspunde
Domnul Trandafir @ parere
+7
Nici chiar asa, dar trebuie data lege ca deplasarile cu avionul in interes de serviciu ale bugetarilor sa se faca exclusiv prin compania nationala de transport aerian, TAROM. Altfel sa nu li se deconteze cheltuielile de transport.
Publicat Duminică, 20 august 2017
+Răspunde
dan
+2
Domnul director, dincolo de gargara ieftina si de "interesele straine" o mai fi avand ceva in portofoliu? Poate ne spune ceva despre "distributia prin internet", despre "factorul de incacare" care la Tarom este sub 70% in timp ce la ceilalti actori se apropie de 90%, despre ce planuri are privind reducerea costurilor cu mentenanta, despre situatia stocurilor, despre reducerea cheltuielilor si cresterea veniturilor, despre reducerea pierderilor istorice, despre reducerea periculoasa a capitalului social al companiei, despre pericolul dizolvarii societatii (da, se aude corect, pericolul exista si este iminent). Ne spune ca a adus 2 avioane noi si ca le-a pus la treaba; nu ne spune cate sute de mii de USD il costa chiriile (intr-o inchiriere pe 10 ani!) si rezerva tehnica pe care le plateste, nu ne spune cat de atipice sunt cele 2 aeronave pentru Tarom atat ca facilitati pentru pasageri cat si ca integrare in flota, nu ne spune daca, prin cine si cu ce "costuri colaterale" s-a realizat tranzactia fabuloasa a celor 2 avioane. Ce nu trebuie sa ne spuna pentru ca o simtim noi este cat mai trebuie sa platim noi (la asta ar trebui insa sa raspunda insa guvernantii care ii aproba si-i gireaza pe toti astia), cetatenii, contribuabilii, pentru experimentele nereusite si repetitive pe care le tot fac politicienii plantand habarnisti, "pretini", "coledzi", "partinici", "neica nimeni", la conducerile companiilor de stat (Executivi, CA-uri). Sunt intrebari multe pe care ni le punem; problema este ca ar trebui, s-ar cuveni, sa vi le puneti si dumneavoastra (ma intreb, fara raspuns, ce-ati avut in cap cand ati acceptat sa mergeti de la "lignit company" la Tarom?) si, mai ales, sa le gasiti raspunsuri. Si cand le veti gasi, daca le veti gasi vreodata macar pe unele (desi la gradul de orgoliu pe care il afisati, ma indoiesc ca veti atinge nivelul de obiectivitate necesar) sa ni le spuneti si noua.
Publicat Duminică, 20 august 2017
+Răspunde
DCS
-1
vechea placa cu... AGENTURILE STRAINE
Publicat Duminică, 20 august 2017
+Răspunde
Hodge @ DCS
+10
Agenturile astea exista, profita si corup autoritatile. Iar amatorii de spaga in politica romaneasca asteapta pe la porti cu mana intinsa, gata sa tradeze pe oricine, inclusiv tara. Asta este nivelul moral din politichia romaneasca.
Publicat Duminică, 20 august 2017
+Răspunde
anado tauriga
+2
explicatii de idiot, nu de director. In tarom ca si in cfr ar trebui sa cada securea exact unde trebuie, iar Tudose daca vrea sa faca treaba, sa dea si el cu securea unde trebuie, altfel, inseamna ca e partas la jaf, ca si cei dinaintea lui. Ii are pe Borza, pe Piperea si altii ca ei, de ce nu-i foloseste, in loc sa critice cuci la tv?
Publicat Duminică, 20 august 2017
+Răspunde
Norr
+3
Cliseul asta il spun marionetele si papagalii de la Tarom de 25 de ani!"Exista interes sa dispara Tarom "si nu exista interes sa dispara Emirates airline ???:)))))Unii pot fi eficienti,altii nu !Puneti-l pe Borza dg si va pune compania pe roti !
Publicat Duminică, 20 august 2017
+Răspunde
dan @ Norr
+7
Ar putea fi solutii, doar ca nu corespund "politicii partidului" si a lui Daddy. Eficienta este la stapan si stapanul e Daddy. Stapanul inelelor! Caci "Daddy is back".
Publicat Duminică, 20 august 2017
+Răspunde
Hodge @ Norr
+3
Desi cam grobian, Borza este totusi eficient in deparazitatrea si eliminarea coruptilor din companiile pe care le-a avut sub control. Asta a dus si la salvarea Hidroelectrica si intrarea pe profit. Ar trebui ca unor luptatori ca Borza, sa li se stabileasca legal o parte din profitul adus firmelor pe care le salveaza, chiar daca nu se inlatura intreg prejudiciul istoric al firmelor, profitul realizat sub administratia lor trebue recunoscut oficial si oferite recompense procentuale administratorilor. Asta va mobiliza administratorii in sens pozitiv pentru tara si pe linia eliminarii coruptiei.
Publicat Duminică, 20 august 2017
+Răspunde
Pixelu Albastru @ Norr
+2
Borza eficientizează, dar concediază toate nevestele și amantele de politicieni. Nu poți să deposedezi atâtea pițipoance de gentuțe!
Publicat Luni, 21 august 2017
+Răspunde
Csaba
+10
Interesele "straine" sunt in mijlocul celor ce conduc tara asta si si-au data mina peste tara. Asta-i tot!
Publicat Duminică, 20 august 2017
+Răspunde
Centrul Atenţiei
alarm off
Dosar Cotidianul
5 articole/ Actualizat Sâmbătă, 09 septembrie 2017
alarm off
Mostra de la Veneţia
7 articole/ Actualizat Duminică, 10 septembrie 2017
alarm off
Cotidianul cititorilor
20 articole/ Actualizat Miercuri, 20 septembrie 2017
Ioan Buduca

Singurele forțe reale care se opun reformei Toader sunt cele care compun Sistemul: factorul intern (procurorii) și factorul extern (ambasadorii).

Ioan BuducaPublicat acum 11 ore şi 39 minute