În ultimele patru luni, românii au cumpărat peste o sută de maşini de lux

Când vine vorba de etichetă şi cai putere, românii nu mai ţin cont de criză. În ultimele patru luni, printre mărcile de maşini preferate de compatrioţii noştri cu ceva mai mulţi bani, la mare căutare au fost Mitsubishi, Porsche şi BMW, scriu jurnaliştii de la potralul incont.ro. n ultimele 4 luni au fost achiziţionate peste […]

În ultimele patru luni, românii au cumpărat peste o sută de maşini de lux

Când vine vorba de etichetă şi cai putere, românii nu mai ţin cont de criză. În ultimele patru luni, printre mărcile de maşini preferate de compatrioţii noştri cu ceva mai mulţi bani, la mare căutare au fost Mitsubishi, Porsche şi BMW, scriu jurnaliştii de la potralul incont.ro. n ultimele 4 luni au fost achiziţionate peste […]

Când vine vorba de etichetă şi cai putere, românii nu mai ţin cont de criză. În ultimele patru luni, printre mărcile de maşini preferate de compatrioţii noştri cu ceva mai mulţi bani, la mare căutare au fost Mitsubishi, Porsche şi BMW, scriu jurnaliştii de la potralul incont.ro.

n ultimele 4 luni au fost achiziţionate peste 100 de maşini de lux, cu o capacitate de 3.000 de centimetri cubi. Este vorba despre 42 de autoturisme Mitsubishi, 40 Porsche şi 27 de BMW-uri.

Pe de altă parte, jurnaliştii de la incont.ro scriu că şi românii care nu îşi permit maşini de lux, tot spre autoturismele noi se îndreaptă, în detrimentul celor second-hand. Peste 80% dintre maşinile cumpărate în sistem leasing abia au ieşit de pe poarta fabricii.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.