Bulgarii au redus taxa pe podul Giurgiu-Ruse. Ministerul lui Boagiu o menține la același nivel

Puterea de la București refuză să reducă taxa pentru autovehiculele care trec peste podul de la Dunăre din zona localităţilor Giurgiu-Ruse în pofida deciziei guvernului de la Sofia de a reduce unilateral acest tarif. Decizia autorităţilor române de a menţine această taxă la actualul nivel este indicată într-un document oficial înregistrat la Guvern la sfârşitul […]

Bulgarii au redus taxa pe podul Giurgiu-Ruse. Ministerul lui Boagiu o menține la același nivel

Puterea de la București refuză să reducă taxa pentru autovehiculele care trec peste podul de la Dunăre din zona localităţilor Giurgiu-Ruse în pofida deciziei guvernului de la Sofia de a reduce unilateral acest tarif. Decizia autorităţilor române de a menţine această taxă la actualul nivel este indicată într-un document oficial înregistrat la Guvern la sfârşitul […]

Puterea de la București refuză să reducă taxa pentru autovehiculele care trec peste podul de la Dunăre din zona localităţilor Giurgiu-Ruse în pofida deciziei guvernului de la Sofia de a reduce unilateral acest tarif.

Decizia autorităţilor române de a menţine această taxă la actualul nivel este indicată într-un document oficial înregistrat la Guvern la sfârşitul anului trecut, informează Mediafax, exact în perioada în care Simeon Djankov, vice-prim ministru şi ministru de Finanţe al Bulgariei, anunţa, după o vizită efectuată în România, că a primit asigurări că autorităţile de la Bucureşti că se pregătesc să reducă la rândul lor taxele pentru trecerea podului peste Dunăre.

În vara anului trecut, guvernul bulgar a redus taxa pentru autoturismele care traversează podul dinspre Ruse spre Giurgiu de la 12 leva (6 euro) la 4 leva (2 euro).

Taxa de pod din direcţia Giurgiu – Ruse, stabilită de România, nu a fost însă modificată, fiind menţinută la echivalentul a 6 euro.

„Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale nu preconizează diminuarea tarifelor de trecere pentru utilizarea podului de la Giurgiu-Ruse, având în vedere că acestea constituie venit la dispoziţia companiei şi sunt utilizate la finanţarea lucrărilor de construcţie, modernizare, întreţinere şi reparaţie a drumurilor naţionale, precum şi la garantarea şi rambursarea creditelor externe şi interne contractate în acest scop”, se arată în documentul semnat de conducerea Ministerului Transporturilor.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.