Mega Image închide ultima unitate Gusturi Românești

Retailerul olandezo-belgian Ahold Delhaize, care deține lanțul Mega Image, a luat decizia de a închide (…)

Mega Image închide ultima unitate Gusturi Românești

Retailerul olandezo-belgian Ahold Delhaize, care deține lanțul Mega Image, a luat decizia de a închide (…)

Retailerul olandezo-belgian Ahold Delhaize, care deține lanțul Mega Image, a luat decizia de a închide ultima unitate a conceptului Gusturi Românești, un brand lansat în 2015 pentru a promova produse cu specific românesc, preparate după rețete tradiționale. Magazinul de pe Bulevardul Mihalache, care a fost primul de acest fel al companiei, a fost acum și ultimul închis.

Ahold Delhaize renunță la magazinele sub brandul Gusturi Românești integrând produsele românești din această gamă în toate celelalte magazine Mega Image.

Recent, compania a închis și ultima unitate sub brandul Gusturi Românești, respectiv magazinul de pe Bulevardul Mihalache, conform unui anunț oficial publicat în Monitorul Oficial. Acesta a fost, de fapt, primul magazin al rețelei de acest tip. Oficialii Mega Image au explicat că fiecare magazin Mega Image oferă acum întregul portofoliu de produse Gusturi Românești, cu planuri de extindere a gamei de produse. Produsele sunt inspirate din rețete locale și fabricate în România, acoperind o varietate largă de produse alimentare.

Brandul Gusturi Românești a fost introdus pe piață de Mega Image în 2015, după ce retailerul a preluat 20 din cele 22 de magazine ale producătorului de mezeluri Angst, deținut de familia Minea.

Astfel, unitatea Gusturi Românești de pe Bulevardul Ion Mihalache, un magazin de 134 metri pătrați, a fost inițial o locație Angst, la fel ca și alte magazine deschise în aceeași perioadă.

Mega Image, înființat în 1995, este unul dintre cei mai mari retaileri din România, cu o rețea de 975 de magazine în București, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Ploiești, Brașov, Târgoviște, Timișoara, Bacău, Focșani și alte orașe, sub mărcile Mega Image și Shop&Go.

Mega Image este parte a grupului Ahold Delhaize, un retailer internațional prezent pe trei continente, care a raportat în 2023 o cifră de afaceri de peste 9,8 miliarde de lei.

Distribuie articolul pe:

7 comentarii

  1. Gusturi Romanesti, dar pe eticheta nu scrie unde anume sunt produse in Romania! La ce fabrica etc. OPC-ul nu ar trebui sa se sesizeze? Probabi ca se rebranduiesc firme romanesti si atunci de ce sa mai dai bani in plus? Poti sa iei direct marfa unui producator roman. Si nici calitatea nu e chiar premium, cum se lauda ei…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.