Afacerea Alain Delon este departe de a se termina. Pe 5 iulie, Anthony, Anouchka și Alain-Fabien Delon au provocat o undă de șoc în Franța și nu numai după ce au depus o plângere împotriva lui Hiromi Rollin, cea pe care au prezentat-o ca fiind partenera tatălui lor. A fost debutul unei controverse fără precedent pentru celebrul actor în vârstă de 88 de ani. Acesta din urmă s-a alăturat acestei acțiuni în justiție printr-o declarație scrisă împotriva femeii pe care a expulzat-o în cele din urmă din casa sa din Douchy. Cu toate acestea, femeia în vârstă de 66 de ani denunță un complot din partea celor trei copii ai Ghepardului de a-i sechestra moștenirea și depune la rândul său o plângere, pretinzând că a fost dat afară prin violență. Ea susține chiar că a fost într-o relație cu actorul de mulți ani.
„Este o pregătire pentru a mă scoate din viața tatălui lor”, a mărturisit ea în septembrie anul trecut pentru Le Parisien. „A fost singurul lor scop. Cum ne iubim, singura soluție pentru ei a fost să inventeze lucruri care să mă implice. Aceasta este o exploatare a justiției.” Hiromi Rollin a mai dezvăluit că Alain Delon „ începea să se gândească la cum să o protejeze pentru viitor”. „ A fost menționată căsătoria”, a asigurat chiar ea.
Alain Delon pregătea o căsătorie cu Hiromi Rollin
Această căsătorie este confirmată în documentarul Alain Delon, o viață, un destin și o moștenire contestată, difuzat ieri pe postul tv W9, chiar de ziua de naștere a actorului.
„Acum un an, am aflat, dintr-o sursă foarte sigură, se pare că se vroia organizată o căsătorie planificată între Alain Delon și Hiromi. O agenție foto trebuia să organizeze asta„, a dezvăluit Bernard Pascuito, un scriitor care scria o biografie despre actor. „Am spus: «Dar de ce?» Pentru că vrea să o protejeze”, a explicat el.
Această unire i-ar fi permis lui Hiromi Rollin să primească o parte din moștenirea lui Alain Delon. „ În probleme de moștenire, există o regulă. Când ai trei copii – patru, cinci sau zece este la fel – este 75% pentru copii. Dacă nu ești căsătorit, ai cota disponibilă care este de 25%. Noi. toți au dreptul la asta și Alain Delon la fel ”, a adăugat el. Vedeta poate, așadar, să lase moștenire 25% din averea sa persoanei alese, dacă dorește. O sumă mare de care ar fi putut beneficia Hiromi Rollin în cazul unei uniri.
Averea lui Alain Delon este estimată la aproximativ 200 de milioane de euro.
@Exasperat: Burt Lancaster („Ghepardul”), era PRINCIPELE (nu ducele) de Salina. Adica Visconti însusi, fiindca familia tipului, nobila si veche. Însa milaneza, nu siciliana.
@Anonim: Casanova al lui Delon (uit cine-a fost regizorul). Foarte nereusit. Mai ales ca mai fusese un Casanova, de Fellini, cu Donald Sutherland – ultimul, inegal, efeminat, când, si dimpotriva, Casanova numai de efeminare n-are de ce sa fie acuzat. Dimpotriva: tipul e-nchis la Plombs, închisoare celebra, la Venetia, în chiar podul palatului ducal, în care, vara, e-o caldura de plumb. De unde evadeaza, bine, mersi, pe acoperis, pe-urma intrând pe-o fereastra-n cladire, ba mai si iesind din palat pe scara principala. Asta fiind una. A doua, ca tipul s-a cunoscut cu Stanislas II Poniatowski – ultim rege al Republicii celor Doua Natiuni înaintea dezmembrarii ei, la 1795 -, pentru a deveni bibliotecar al nu mai putin celebrilor Waldstein (Wallenstein), în Cehia actuala, unde si moare, într-un castel. Boem definitiv. Materie pentru o piesa de teatru reusita/un film reusit ar fi fost, asadar, privindu-l pe Casanova. A.D. jucând, însa, într-o adaptare (proasta, si alaturi de-un Fabrice Luchini care, chiar daca are memorie buna, e-un cabotin) a unei piese de Arthur Schnitzler, alt aventurier – de unde si fascinatia ultimului pentru un Casanova -, însa nedecis între psihanaliza si literatura si pe ambele ratându-le. Poniatowski: s-au frantuzit, la fel familiei Kosciusko, si fara mare anvergura. Ba chiar Poniatowski, fost presedinte al Senatului, arhi-mediocru si oportunist. Kosciusko: ministra de-a lui Sarko(zy) (prieten si el cu A.D.). Dupa ce-si pierde postul, pleaca-n SUA, unde nu reuseste, acuma tot în Franta fiind, si retrasa din politica. Infinit mai mult bun-simt la ea decât la Poniatowski.
@Anonim: n-am vazut Rocco si fratii sai. Multe ar fi de spus, între care, Annie Girardot si Renato Salvatori, amândoi, enervanti. + „scenariul” (meciurile de box, demonstrative ale conditiei saracului, „pâine si distractie” violenta, glorie tragica, de camera de hotel, agravata de mass-media) + decorurile. Tipul, gaullist, si-acuma, prieten (si bun) cu colegul lui de generatie, J-M le Pen. Sora-mea-l stie pe A.D. personal si cu schimb de adrese, ceremonii si impresii. Cultivat. Interioare (atât propriu, cât si-al ambiantei) mobilate cu bun-gust. Le are pe-ale lui, între care, o anume rigiditate, dar si farmec. A ratat, însa, Casanova (pe care l-a jucat si care, în film, numai de asa ceva nu dadea dovada). A.D.= om, însa, al unor gesturi surprinzatoare si placute. @Exasperat: era si Tancredi Falconeri, nepotul. Rol în care Delon a fost, si el, magistral. „Noi am fost” (nu stiu de ce-l folosea pe „noi”, Salina…), „noi am fost gheparzii, leii”. @maxtor: eu spun „shede”, asa ca, suporta. E-un regionalism. Sudic, adica de pe la tine. Fara nici o legatura cu Haifa. @John Steed : scenariul lui Stallone = mai degraba muschii, decât cuvintele. Cum, însa, tipul era un model de reusita sociala si materiala a mahalalei, hop, pentru „imagine”, si … talentu’ … „literar” …
„Ghepardul” era personajul lui Burt Lancaster,ducele!
@Anonim
Si totusi, scenariul de la Rocky, primul, e al lui, creatie proprie. A fost atat de apreciat de producatori incat i-au acceptat conditia de a i se incredinta rolul principal, voiau un actor cunoscut.
@Ileana Rollason,” unde sede o buna parte parte din an,”
in romaneshte se spune „unde șade”
oricum e o exprimare batranicioasa,bolovanoasa in vremurile de azi,
vezi ca avem diagnosticul pt. tine:
-emitzi de la Haifa!
(apropos:
se spune „reșou” nu „reșeu”)
@IR: Ar mai fi de mentionat Rocco si fratii sai, Fara scapare, si probabil inca multe altele, pe care nu mi le amintesc. In orice caz, chiar si in filmele de actiune, AD este mult mai convingator decit Silver Stalone, pentru ca el mai are si creier, nu numai muschi.
Nici pomeneala. Hiromi (asistenta de platou la unul din filmele pe care le turna Delon) a jucat rolul unei infirmiere, dupa AVC-ul lui: a fost platita, a avut si-o cabana pe domeniul à la Fontainebleau de la Douchy, Franta (Alain Delon fiind binational: franco-elvetian), unde sede o buna parte parte din an, cu copiii lui, primul, Anthony, cu Nathalie, si ultimii doi, Anouchka, superba, si Alain-Fabien, cu Rosalie van Bremen. Hiromi spera, prosteste, mostenirea lui Delon, realizatorul filmului de care pomeneste @Cotidianul, la fel tipei, tot la bani sperând, si el, desi constient ca produce un intox senzationalist. @maxtor: GHEPARDUL. LALEAUA NEAGRA. BORSALINO. SHURILE ARSE. CLANUL SICILIENILOR, DOI OAMENI ÎN ORAS (denuntarea pedepsei cu moartea), POLICE PYTHON 357, UN FLIC (în care tipul încarneaza un celebru comisar de politie francez, Borniche) … Nu M. Klein, în care realizatorii speculeaza, à la Eugen Ionescu, absurdul (pe care Delon îl adora), o situatie flu. Rafla cinematgrafica ratata – am uitat regizorul -, de la Velodromul de iarna, Vel d’hiv, Paris. Alta ratare a lui Delon fiind înca un film laudat, SAMURAIUL (Jacques Deray). Delon, însa, un fidel între fideli: prietenii de la prima impresie, care i-au ramas aproape toata viata. A jucat cu propria echipa. De la familia biologica (Nathalie, Anouchka), la cea din filme (Gabin, Ventura, Signoret, Yves Montand, Serge Reggiani, între celebritatile unui grup, mereu acelasi, performant).
nu facea demersuri sa se sinucida asistat…?
are un film fa-bu-los:
” Monsieur Klein „, 1976,
domnul Klein
in Parisul ocupat de nazisti
in final se trezeshte in duba politiei:
-unde mergem?
-la Auschwitz!
-cat sa intelegi ce inseamna FALS POZITIV,
„suspect asimptomatic” si teste rapide,
certificate si discriminare abuziva!
are un film fa-bu-los:
” Monsieur Klein „, 1976,
domnul Klein nu mai era Zorro sau Laleaua Neagra ci doar un tip sters,
incredibil cat putea sa faca Delon pe prostul
-are mai fi de pomenit si ” Deux hommes dans la ville „, 1973,
Delon si-a luat GHILOTINA!
Prin filmul său, Giovanni face o pledoarie împotriva pedepsei cu moartea, care a fost aplicată în Franța pentru ultima dată în 1977 prin ghilotinare, în 1981 se desființează prin lege. Regizorul însuși a fost implicat în tinerețe într-o gașcă dedată la jafuri, în care au fost ucise trei persoane.
-NIET,
pedeapsa capitala ESTE O INSTITUTIE FUNDAMENTALA A CIVILIZATIEI!
Din seria: „dintr-o sursă foarte sigură, se pare că se vroia” !
Asteptam viitoarea serie: „Me too” !
Nu este vrai, nu am refuzat niciodat sa ma casatoresc cu mon mari Alain!
Merde alors!
Mai bine s-ar insura cu Brigitte Bardot … (care, intre noi fie spus, arata ca un boboc de trandafir fata de Brigitte Macron !)