O asociație din Republica Moldova solicită oficial, printr-o cerere adresată Parlamentului și Guvernului României, ca judeţele din Basarabia, nordul Bucovinei şi Ţinutul Herța să fie alipite la România.
În documentul semnat de Asociația Obştească, Centrul de Protecție a Drepturilor Fundamentale „SIRIUS” din pretinsa Republica Moldova, sunt menționate toate motivele legale pentru o astfel de solicitare plus o serie de mențiuni. Astfel:
Asociația Obştească, Centrul de Protecție a Drepturilor Fundamentale „SIRIUS” din pretinsa Republica Moldova, fiind reprezentată de preşedintele Anatolie Petrici, în interesul şi în numele românilor, cetăţenilor români și ai pretinsei Republici Moldova, care locuiesc pe teritoriile României – Basarabia, Nordul Bucovinei şi Ţinutul Herța, foste sub ocupația sovietică, întru lichidarea consecinţelor acestei ocupaţii a unei părți din teritoriul inalienabil şi indivizibil al României, şi pentru restabilirea ordinii constituționale, în egală măsură pe întreg teritoriul României, în baza prevederilor Constituției şi a legislaţiei incidente în vigoare, a României, formulăm această CERERE:
1. Elaborarea unui proiect de lege pentru modificarea şi completarea Legii nr 2 din 16.02.1968 privind organizarea administrativă a teritoriului României.
2. La art.9 din legea menționată să fie adăugate judeţele din Basarabia, Nordul Bucovinei şi Ţinutul Herța, care fusese stabilite prin Legea administrativă din 14 august 1938.
3. La art.10 din legea menționată să fie adăugate acele oraşe, care corespund cerinţelor legislației României pentru a deține statutul de municipiu.
4. Lichidarea tuturor posturilor poliției de frontieră şi vamale, instalate ilegal pe r. Prut din ambele părţi şi strămutarea celor ale României pe frontiera cu Ucraina (România nu are un acord de frontieră cu pretinsa Republica Moldova, şi nici nu poate fi un astfel de acord). 5. Întreprinderea măsurilor legal prevăzute pentru asigurarea ordinii constituţionale, și apărarea și a acestor teritorii naționale Româneşti în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare a României.
Cerem admiterea acestei cereri aşa cum a fost formulată, adică, votarea acestei legi şi întreprinderea măsurilor menţionate, pentru următoarele motive:
1.Întrucât Actul Unirii Basarabiei cu România, votat de Sfatul Țării de la Chişinău la 27 martie 1918, Decretul-lege al Regelui din 10 aprilie 1918 de promulgare a Actului Unirii Basarabiei cu România, votat de Sfatul Ţării de la Chişinău la 27 martie 1918,
Legea Parlamentului României din 31 decembrie 1919 asupra ratificării Actului Unirii Basarabiei cu România votat de Sfatul Ţării de la Chişinău la 27 martie 1918, recunoscute pe plan internațional, nu au fost contestate, anulate, denunţate, abrogate de nicio instanţă națională ori internațională, nu au devenit caduce, şi nu mai este necesară dubla recunoaştere a acestora pe plan international;
2. Întrucât, cedarea unei părți din teritoriul inalienabil al României – Basarabia, Nordul Bucovinei şi Ţinutul Herța, prin încălcarea prevederilor art.1, 2, 39, 91 și 96 din Constituţia României din 1938 şi a dispozițiilor art. 184 şi 227 din Codul penal,Carol al II-lea” şi ocuparea forţată a acestuia de către forţele armate sovietice, n-au putut şi n-au produs efecte juridice, referitor la cetățenia română deținută de cetățenii rămaşi să locuiască acolo şi la apartenenţa acestor teritorii;
3. Întrucât, potrivit legislației României, răspunsului Ministerului Justiției al României nr. 2627/ANC din 29.08.2012, a miilor de sentințe ale instanţelor judecătoreşti naționale, de admitere a cererilor de constatare a calității de cetățean român, puse în aplicare de Ministerul Justiției al României, toți cetăţenii români născuţi până la 28 iunie 1940 în Basarabia, Nordul Bucovinei şi Ţinutul Herța și toți urmaşii acestora, au dobândit cetățenia română prin naştere, au păstrat-o, nu pot fi şi n-au fost lipsiţi de ea;
4. Întrucât art. 33 din Legea 21/1991 cetăţeniei române, prevede: Sunt şi rămân cetăţeni români persoanele care au dobândit şi au păstrat această cetăţenie potrivit legislaţiei anterioare, prevederi care se referă la toţi cetăţenii români rămaşi să locuiască sub ocupația sovietică şi la toţi urmaşii acestora.
5. Întrucît, prin Convenţia semnată de România şi URSS, la 28 iunie 1978, a fost recunoscută păstrarea cetăţeniei române, de către cetățenii români rămaşi să locuiască pe teritoriile României, ocupate de URSS;
6. Întrucât, în lipsa efectelor juridice asupra apartenenţei teritoriului şi a cetăţeniei, în urma actului ocupației sovietice şi cedării ilegale inclusiv prin comiterea de către Guvernul regal a celor două crime – Trădarea şi Complotul şi a ocupaţiei sovietice, prevederile Constituţiei României din 1965 au avut putere juridică şi asupra teritoriilor menționate şi a cetățenilor români din aceste teritorii ocupate, la fel cum are putere juridică şi Constituția României din 1991;
7. Întrucât, nici pactul Ribbentrop – Molotov, devenit invalid la 22 iunie 1941, nici pretinsul protocol secret, declarat nul şi neavenit din momentul semnării, care nu au putut şi nu au creat o nouă bază legală pentru ţările Uniunii Sovietice cu țările terțe, ci au fost folosite de Stalin şi anturajul său pentru a prezenta ultimatumuri şi presiuni puternice asupra altor state cu încălcarea obligațiilor lor legale. Prin Hotărârea Congresului Deputaților Poporului URSS din 24 decembrie 1989, URSS sa dezis în mod oficial, legal, de ocupația teritoriilor României, declarând că,,Delimitarea sferelor de interes” ale URSS şi Germaniei şi alte acţiuni întreprinse în acesta erau, din punct de vedere juridic, în conflict cu suveranitatea şi independenţa unui număr de țări terțe. Protocolul menţionat n-a existat şi nu există, iar din data de 1 decembrie 1991 nu mai există şi URSS, – iar Basarabia, Nordul Bucovinei şi Ţinutul Herța aşa şi nu s-au mai reîntors în componenţa României;
8. Întrucât după 28 iunie 1940, România nu a exclus județele din Basarabia, Nordul Bucovinei şi Ţinutul Herţa şi teritoriile acestora din componenţa României şi a teritoriului inalienabil şi indivizibil al acesteia, din Legea administrativă din 14 august 1938, şi în mod ilegal nu le-a inclus în prevederile Legii nr.2 din 16.02.1968 privind organizarea administrativă a teritoriului României. Constituția României n-a fost modificată la capitolul că, România este un stat suveran, independent, unitar, teritoriul său este inalienabil şi indivizibil.
9. Întrucât, la 28 iunie 1991 Congresul Statelor Unite ale Americii a votat unanim rezoluția nr.148, în care cu lux de amănunte, bazându-se doar pe prevederile actelor normative inclusiv a celor internaționale, s-a expus în favoarea lichidării consecinţelor ocupației sovietice a teritoriilor României, însă Parlamentul de la Bucureşti, tot unanim a votat Hotărârea nr. 23 a Parlamentului României cu privire la proclamarea independenței Republicii Moldova, din 03.09.1991, în vigoare de la 06.09.1991 care a fost adoptată în contradicție absolută cu prevederile art.1 din Constituţia României – teritoriul României este inalienabil şi indivizibil, şi prin care nici nu a fost recunoscută independenţa Republicii Moldova. Şi birourile permanente ale Parlamentului, şi Parlamentul, unanim, într-un mod neconstituțional au votat Declarația din 28 august 1991 şi Hotărârea nr.23 din 3 septembrie 1991 cu privire la proclamarea independenţei Republicii Moldova pe teritoriul inalienabil şi indivizibil al României, prin care sa-u expus asupra unor HOTĂRÂRI INEXISTENTE.
10. Întrucât Declarația de independență a Republicii Moldova este una lovită de nulitate absolută, iar România nu a recunoscut şi nici nu putea recunoaşte independenţa acesteia, acest teritoriu reprezintă o parte a teritoriului inalienabil şi indivizibil al României cu fostele județe și câteva milioane de cetăţeni români, abandonate de România fără careva temei juridic.
11. Întrucât în Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr.11-12/103,118 din 30 decembrie 1991 a fost publicată Legea nr. 691-XII din 27.08.1991 privind Declaraţia de independență a Republicii Moldova, prin care se pretinde că a fost aprobată Declarația de independență a Republicii Moldova – lege care n-a fost niciodată înregistrată pe ordinea de zi a Parlamentului şi nu a fost votată vreodată de acesta. În acest context Declarația de independență a Republicii Moldova a devenit nulă.
12. Întrucât, anume noi, cetăţeni români din Republica Moldova cu mic şi mare, bărbaţi şi femei, adolescenți de 16-17 ani, în 1990 – 1992 ne-am ridicat şi am apărat teritoriul României de ocupantul – Federația Rusă, declarată în această postură şi de CEDO în dosarul,,, grupul llaşcu vs. Federația Rusă şi Republica Moldova”. Astăzi armata de ocupație a Federației Ruse țară sponsor al terorizmului, împreună cu armata ilegală a separatiştilor din raioanele de Est ale Republicii Moldova, care numără peste 12 mii de ofițeri şi soldaţi, fără rezervişti, şi cu o dotare militară net superioară Armatei Naționale, tancuri, blindate, avioane, elicoptere, din nou ne amenință împreună cu Federația Rusă – rachetele ruseşti tot mai des survolează spațiul aeirian al României ditre riurile Nistru şi Prut.
13. Întrucât, noi, cetăţeni români prin naştere, din Republica Moldova care constituim 95 % din populația acesteia, peste un milion de cetăţeni români cu acte confirmative a cetăţeniei române perfectate după 1989 inclusiv, Preşedintele Republicii Moldova și mai mult de 50% din deputați și miniştri din guvernarea ilegală, actuală, suntem ținuți permanent într-un prizonierat triplu:
– ocupaţi încă de armata sovietică, care a năvălit mişeleşte la 28 iunie 1940 şi astăzi încă mai staționează ilegal pe acest teritoriu al II-lea Război Mondial pentru noi încă nu sa terminat, și în orice moment astăzi se poate începe un alt război. Creatura Moscovei, ocupantului, RSSM nu a declarat şi nu ia declarat nimeni război, dar şi astăzi, mai suntem în stare de război şi cu peste 300 000 (trei sunte mii) de basarabeni căzuți în acel război.
– statul artificial, clandestin şi falimentar, pretinsa Republica Moldova, creat ilegal la 27 august 1991 pe teritoriul inalienabil şi indivizibil al României, potrivit prevederilor art.1 din Constituția României din 1965 în vigoare pînă în noiembrie 1991, cu acceptarea ilegală a Parlamentului, Guvernului şi a Preşedintelui României, capturat de structuri criminale şi fără o legislație constituţională,
– respinşi de România fără nici un temei legal, credibil – prin faptul că se impune redobândirea cetăţeniei românești pe care o deținem de drept și de fapt, dobândită prin naştere, refuzul guvernării de a abroga Hotărârea nr.23 a Parlamentului din 03.09.1991 privind proclamarea independenței Republicii Moldova, ori contestarea acesteia la Curtea Constituțională, care ca o stafie crează impresia că România a recunoscut independenţa Republicii Moldova, refuzul de a lichida consecințele ocupației sovietice, cu menţinerea hotarului pe râul Prut, a investițiilor a 10 mln. EURO care se fac împreună cu Uniunea Europeană pentru fortificarea a trei puncte de trecere a frontierei Republicii Moldova cu România, etc;
14. Întrucât, Ministerul Justiției al pretinsei Republici Moldova, prin răspunsurile din 12, 19, 24 iulie şi din 14 august 2018, publicațiile din Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 20 de decrete ale Preşedintelui Republicii Moldova, confirmă că, începând cu 28 septembrie 1995 și până în prezent, în Republica Moldova sunt aplicate 20 de coduri care, niciunul nu a fost aprobat de către un Parlament legitim ales, printr-o lege organică așa, cum prevede Constituția, se aplică nişte aşa-zise acte normative lovite de nulitate absolută, adică nişte pretinse acte normative, astfel ni se încalcă zilnic toate drepturile fundamentale, ale tuturor cetățenilor români și ai Republicii Moldova care locuim în pretinsa Republica Moldova teritoriu românesc, din cauza lipsei protecţiei României a cetățenilor săi din aceste teritorii.
15. Întrucât, la 4 martie 2016 Curtea Constituțională a Republicii Moldova a pronunțat, într-un mod absolut neconstituțional Hotărârea nr.7, prin care a introdus în Constituția Republicii Moldova art. 78 și 89, astfel, arbitrar atribuindu-şi rolul legislativului şi mai grav ne-a substituit pe noi, poporul, suveranul şi a falsificat Constituția. În aşa mod şi actualul Președinte al Republicii Moldova, a fost ales în baza unei constituții falsificate, alegerile au fost desfăşurate în baza unui Cod electoral şi validate alegerile şi mandatul acestuia de către Curtea Constituțională în baza unui Cod al jurisdicției constituţionale lovite de nulitate absolută, adică inexistente;
16. Întrucât, începând cu 8 decembrie 1997-ziua publicării pretinsului Cod electoral în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, toate alegerile parlamentare, prezidențiale și cele locale, s-au desfăşurat într-un mod ilegal – aşa-zisul Cod electoral nu a fost aprobat de Parlament printr-o lege organică, şi o altă modalitate de aprobare nici Constituția, nici alte acte normative incidente nu prevăd. Totodată cele cinci legi organice, care reglementau sistemul electoral al Republicii Moldova pînă pe data de 8 decembrie 1997, încă nu au fost abrogate de Parlamentul Republicii Moldova, care încă sunt în vigoare şi astăzi, însă în mod absolut ilegal nu sunt aplicate.
În consecinţă, astăzi avem un Preşedinte cetățean român, deputați în Parlament (majoritatea cetățeni români) și toți primarii şi consilierii locali şi raionali din Republica Moldova, aleşi în baza aşa-zisului Cod electoral care încă nu este aprobat de Parlament printr-o lege organică, în baza unui aşa-zis act normativ, adică aleşi, alegerile şi mandatele validate ilegal.
Adică avem o Românie cu doi președinți, cu două parlamente, cu două guverne etc.
17. Întrucât, Parlamentul României pe parcurs şi-a demonstrat bunăvoinţa de a respecta prevederile Consituției, a-şi reîntregi teritoriul și poporul, exprimată în declaraţia votată de acesta, pe data de 27 martie 2018, şi totodată, acest For Legislativ Suprem, totalmente, tacit, a declinat responsabilitatea României pentru cedarea într-un mod neconstituțional și criminal a Basarabiei, Nordului Bucovinei şi Ţinutului Herța cu tot cu cetăţeni la 28 iunie 1940, şi pentru votul neconstituţional, unanim exprimat, la 3 septembrie 1991 adoptând Hotărârea nr.23 a Parlamentului României cu privire la proclamarea independenţei Republicii Moldova pe teritoriul inalienabil şi indivizibil al României, fie şi în modul neconstituţional, în care a făcut-o.
18. Întrucât nici o guvernare de la Chişinău, după autodizolvarea neconstituțională a Parlamentului 90, nu a făcut nimic pentru dezvoltarea economică a pretinsei țări, pentru soluționarea problemelor sociale, lăsate ca moştenire sovietică, pentru asigurarea unui trai decent a populației, pentru a întrona o justiție demnă de a proteja drepturile fundamentale ale omului, ba dincontra, falsificarea şi încălcarea flagrantă a prevederilor Constituției, a devenit o tradiție națională, au instaurat şi înrădăcinat corupția la nivel de politică de stat, furturile de miliarde din banul public au devenit o regulă a guvernanților, astfel ne-au condamnat la sărăcie, degradare socială şi exod. Nu au făcut nimic pentru restabilirea şi consolidarea integrităţii teritoriale a ţării, astfel încălcândune zilnic toate drepturile fundamentale.
19. Întrucât teritoriul României – judeţele din Basarabia sunt şi astăzi ocupate de armata de ocupație a Federației Ruse, și actuala guvernare a pretinsei Republici Moldova, permit importul carburanţilor din România pentru alimentarea tehnicii militare a acestei armate, dislocată ilegal pe malul stâng al riului Nistru, în raioanele de Est ale pretinsei Republici Moldova. Armata care la moment participă în războiul Federației Ruse contra Ucrainei, război care, în orice moment se poate extinde şi asupra pretinsei Republici Moldova.
20. Întrucât, România n-a recunoscut independenţa Republicii Moldova şi n-a semnat cu aceasta un Acord cu privire la frontieră, frontiera pe r. Prut este una ilegală, prin menținerea acesteia se menţine vie idea lui Stalin, adică pretinsa Republica Moldova, provenită de la RSS Moldovenească, fabricată de URSS la Moscova pe 2 august 1940.
21. Întrucât, România este un stat de drept, membru ONU, NATO, UE, organizaţii care pun în prim-plan pacea în lume, respectarea principiilor statului de drept şi drepturile fundamnetale ale omului, cerem României să restabilească ordinea constituțională pe întreg teritoriul său inalienabil şi indivizibil şi în raport cu toţi cetăţenii români în egală măsură.
					






                      
                      
                      
                      
                      
                      
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Bai nespalatilor, da` pe noi ne-ati intrebat daca vrem? Importam de toate, ca n-avem incotro, dar nu si saracia voastra.