Casierele de la “Oușăn” au revenit la casele de marcat. Boicotul caselor “digitale”, de self checking & paying aproape că a falimentat lanțul francez de super-uri.
Am făcut o treabă bună. E o bună lecție pentru consumatori și comercianți, deopotrivă: voi (noi) aveți (avem) drepturi, comercianții au nevoie de voi (noi) și de încredere. Fără încredere, nu există comerț.
Fiți vigilenți, că nu vor renunța – când va fi vreo ocazie la îndemână, vor digitaliza și concedia. De exemplu, când se va implementa “orașul de 15 minute” (adică districtul medieval de străbătut în 15 minute pe jos, unde nu vom mai avea decât un super-marcheé de-ăsta sau un alt magazin de proximitate, deci chestii ca “oușăn” vor deveni inevitabile), va fi ușor pentru ei să readucă ideea în magazine, iar digitalizarea & concedierea oamenilor vor fi sub-înțelese.
PS Se numește Auchan și se citește “oșan”, cu accent pe a. Fix cum îi zicem ardeleanului din Țara Oașului. Nu mai americanizați cuvintele.
Citiți și
hai sa vorbim vorbe…
se intimpla in toata lumea la marile lanturi de magazine alimentare
unii au fost desteptzi si au dezvoltat un sistem informatic
dezvoltati si voi unul …
se creaza alte joburi mult mai bine platite pentru oameni mai educati
ca fapt divers…sint si multi romani care au lucrat unele dintre aceste sisteme…