OMV Petrom, tranzacție suspectă

Consiliul Concurenței a anunțat că supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de OMV Petrom Marketing în vederea înlăturării îngrijorărilor concurențiale identificate în contextul preluării a opt stații de distribuție carburanți de la compania ART Petrol

OMV Petrom, tranzacție suspectă

Consiliul Concurenței a anunțat că supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de OMV Petrom Marketing în vederea înlăturării îngrijorărilor concurențiale identificate în contextul preluării a opt stații de distribuție carburanți de la compania ART Petrol

Consiliul Concurenței a anunțat că supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de OMV Petrom Marketing în vederea înlăturării îngrijorărilor concurențiale identificate în contextul preluării a opt stații de distribuție carburanți de la compania ART Petrol. Cele opt stații de distribuie sunt localizate în București și în județele Ilfov, Ialomița, Dâmbovița, Teleorman, Giurgiu și Argeș. În urma analizei efectelor acestei tranzacții, autoritatea de concurentă a constatat că operațiunea poate conduce la consolidarea unei poziții dominante pe piața comercializării cu amănuntul de carburanți, în patru dintre cele opt piețe locale analizate, respectiv: București, Slobozia (Jud. Ialomița), Potlogi (Jud. Dâmbovița), Alexandria (Jud. Teleorman).

Angajamentele propuse de OMV Petrom Marketing, pentru a elimina îngrijorările Consiliului Concurenței cu privire la reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, constau în vânzarea a patru stații de distribuție carburanți, împreună cu activele care contribuie la funcționarea curentă a acestora: în prezent, trei sunt operate de către Art Petrol (SDC Slobozia, SDC Potlogi, SDC Vasile Lascăr din București) și una de OMV Petrom Marketing, în orașul Alexandria (SDC Petrom 2 Alexandria).

De asemenea, OMV Petrom Marketing s-a angajat ca, pentru o perioadă de zece ani, să nu preia controlul asupra activității vreunei stații de distribuție de carburanți supusă vânzării.

OMV Petrom Marketing operează o rețea de aproape 800 de stații de distribuție pe piața regională a carburanților, sub două mărci, OMV și Petrom, acoperind România (564 de stații), Republica Moldova, Bulgaria și Serbia și oferind o gamă completă de produse și servicii. De asemenea, OMV Petrom Marketing activează și pe segmentul vânzărilor cu ridicata de produse petroliere, deservind o gamă largă de clienți industriali.

Distribuie articolul pe:

4 comentarii

  1. Unde sunt aceia care au votat motiunea de cenzura ,unde sunt cele peste 6 milioane ce l-au votat pe Iohannis ?Unde sunt nemernicii care au votat un nemernic hot de case, de copii si hot de tara?
    El si multinationalele lui sa va manice copti !
    Sa sature „diaspora”lui MAcavei si a diplomatilor lui AURESCU care stau in lux,,caldura si fac plimbari cu geanta diplomat !
    VA plangeti?
    „OMV Petrom Marketing, pentru a elimina îngrijorările Consiliului Concurenței”, ce spune legea calcata in picoare/Acest Consiliul al Concurentei NU STIE CARTE,nu vede MONOPOLUL acestui PARAZIT PE SPATELE ROMANIEI ?CA SI AL PARAZITULUI AUSTRIAC CU PADURILE ?
    CINE SUNT AUSTRIECII ASTIA si c e puteri au, daca nu de la Iohannis vanzatorul de tara care imparte cu ei profiturile / Stie cineva conturil;e secrete ale lui Iohannis ?Nu stie nimnei!
    DA romanii si copii romanilor dorm in frig, si mor de foame pt. ca „diaspora” il vrea pe Iohannis si sleahta sa straina, saturati-va!!!!!!!!!!! Sa va dea MAcovei si Aurescu si Securitatea tot ce vreti !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.