Primul autobuz electric românesc, pe străzile Clujului

În peisajul cenușiu al otocarelor turcești achiziționate de fostul primar al Capitalei și, de obicei, al vechiturilor achiziționate prin țară, a apărut o rază de soare. Este vorba de Up City, primul autobuz electric fabricat în România, de către cei de la ATP Motors. După un prim periplu pe străzile de Baia Mare, reședința ATP Motors, Up City a ajuns și la Cluj Napoca. Deloc întâmplător călătoria prin Cluj a avut loc tocmai pe 9 mai, Ziua Europei, Clujul fiind unul din cele mai europene orașe din România, sub administrația liberală a lui Boc.

Clujenii, obișnuiți deja cu ceea ce presupune un transport public verde, electric, au reacționat pozitiv la inedita apariție, oprindu-se să facă poze, admirând bijuteria electrică și visând să o vadă pe străzi circulând în regim deschis călătorilor. De asemenea, mai în glumă, mai în serios, unii clujeni chiar au cerut ca Mircea Cirț, patronul celor de la ATP Motors, să își mute la Cluj producția de autobuze electrice, pe care, bineînțeles, Boc să le achiziționeze apoi pentru clujeni, întrucât se pare că la Baia mare, un asemenea parteneriat primar – investitori este imposibil de realizat.

Și, într-adevăr, este dificil a interacționa cu antreprenorii înspre rezultate pozitive pentru cetățeni când tu, Cătălin Cherecheș, din postura de primar al Băii Mari, ai la activ o obligație de plată de 2,6 milioane lei, bani imposibil de justificat din avere (sentință a Curții de Apel Cluj în dosarul 19/33/2020) și un proces penal, pentru luare de mită, pe rolul Tribunalului Cluj…

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Mihai Petean 155 Articole
Author

7 Comentarii

  1. Ce bucurie va fi pe clujeni cand vor vedea facturile pentru schimbarea bateriilor! Si asta peste doar doi-trei ani. Cat sa reziste si alea la frecusul zilnic?

  2. Fum mai puțin în Cluj şi mai mult la termocentrală. Verde de tot.
    Bună compunerea, plină de…epitete parcă le spune. Asta mi-a luat răsuflarea: „Clujul fiind unul din cele mai europene orașe din România, sub administrația liberală a lui Boc”. Eu ştiam că Boc e utecist coleg cu Rus.

  3. 9 mai 1877-ziua independentei
    9 mai 1945-ziua victoriei inpotriva NAZISMULUI-HORTYSMULUI
    coalita formata din sua,angia,fostul urss-romania din 23 august,vezi istoria
    iohanis sa kka pe el ca tatasu o fost ofiter in wermacht si o trimis DECIT NISTE EVREI la exterminat
    da de asta nu e VOIE sa vorbim

  4. E f poluat Clujul. Am inteles ca primarel CaChe e rau tapat de parai grei saptamanal de una, maritata, dar e si tiitoarea patriarhului local cu care ar avea prunc si pt unul deverseaza CACHE crezand ca e al lui. Si da si, da… la greu.
    Asta nu se mai face lunar, noo !! Ci saptamanal, iar jumate cucoana ii decarteaza lui musiul cu jupa, cu carre se limbuieste caprin intai, ala ii toot aminteste ca asa e ca e bine ca ai venit sa te hh cu mine atunci cand te-am chemat? Apoi ii ia jumate eureii. Taxa pe prostie? Dc nu i-or iesit de trei ori analizele de paternitate? Mna… se pare ca adevarul il intelesera el „si mama„ abia acum. Dar in ast timp se strofocara la greu manuiti de satana in sutana. Sa ma scuze Satana!

  5. Bei, „decit” „coalita” „inpotriva”, io-s sătul de oltenii analfabeți imigrați în Ardeal la furat, și de prostiile patrihotice permanente din capetele lor balkanice înfierbântate! N-ai putea să ne scutești de prezența ta pe forum?

  6. Astia din Maramu construiau doar care pentru bivoli fie aia si europeni. Bravo lor daca peste noapte fac autobuze.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.