SUA lansează a nouă campanie naţională anti-fumat

După succesul primei campanii anti-fumat de mare amploare din 2012, autorităţile sanitare americane au lansat joi o nouă „ofensivă” pentru a încerca să convingă un număr mai mare de fumători să renunţe la ţigări, prima cauză de deces care ar putea fi prevenită, informează vineri AFP, citată de Agerpres. „Cu ajutorul acestei campanii se pot […]

După succesul primei campanii anti-fumat de mare amploare din 2012, autorităţile sanitare americane au lansat joi o nouă „ofensivă” pentru a încerca să convingă un număr mai mare de fumători să renunţe la ţigări, prima cauză de deces care ar putea fi prevenită, informează vineri AFP, citată de Agerpres. „Cu ajutorul acestei campanii se pot […]

După succesul primei campanii anti-fumat de mare amploare din 2012, autorităţile sanitare americane au lansat joi o nouă „ofensivă” pentru a încerca să convingă un număr mai mare de fumători să renunţe la ţigări, prima cauză de deces care ar putea fi prevenită, informează vineri AFP, citată de Agerpres.

„Cu ajutorul acestei campanii se pot salva vieţi şi economisi dolari prin informarea publicului cu privire la fumat printr-o manieră simplă şi uşor de înţeles pentru a încuraja renunţarea la acest obicei”, a declarat ministrul american al sănătăţii, Kathleen Sebelius, subliniind eficienţa unor astfel de acţiuni.

Numărul apelurilor la liniile telefonice dedicate serviciilor de sănătate care au drept scop să ajute fumătorii să renunţe la ţigări a crescut mult anul trecut după campania anti-fumat, a spus ea.

Acest număr s-a dublat (200.000) în timpul campaniei de 54 de milioane dolari care a durat 12 săptămâni, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2011, iar accesările site-ului anti-fumat au crescut de aproape cinci ori.

Circa 70% dintre fumătorii din SUA susţin că doresc să renunţe la ţigări, potrivit Centrului federal de control şi prevenţie a bolilor.

Mesajele noii campanii de 48 de milioane de dolari – care vor fi difuzate peste tot în SUA la canalele de televiziune, posturile de radio, pe Internet şi afişate pe panourile publicitare – povestesc experienţele unor persoane ale căror vieţi au fost afectate de grave probleme de sănătate din cauza fumatului.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.