Şova: Încercăm să ne înţelegem cu Bechtel în privinţa despăgubirilor până în 30 aprilie

Ministrul delegat pentru proiecte de infrastructură de interes naţional, Dan Şova, a anunţat, joi, că autorităţile încearcă, până în 30 aprilie, să ajungă la un acord cu compania Bechtel privind despăgubirile pe care le are de achitat statul, însă contractul va înceta oricum, transmite MEDIAFAX. Dan Şova a declarat, în cadrul unei vizite pe centura […]

Ministrul delegat pentru proiecte de infrastructură de interes naţional, Dan Şova, a anunţat, joi, că autorităţile încearcă, până în 30 aprilie, să ajungă la un acord cu compania Bechtel privind despăgubirile pe care le are de achitat statul, însă contractul va înceta oricum, transmite MEDIAFAX. Dan Şova a declarat, în cadrul unei vizite pe centura […]

Ministrul delegat pentru proiecte de infrastructură de interes naţional, Dan Şova, a anunţat, joi, că autorităţile încearcă, până în 30 aprilie, să ajungă la un acord cu compania Bechtel privind despăgubirile pe care le are de achitat statul, însă contractul va înceta oricum, transmite MEDIAFAX.

Dan Şova a declarat, în cadrul unei vizite pe centura de ocolire a municipiului Cluj-Napoca pe relaţia Vâlcele – Apahida, că, în cazul în care despăgubirile se vor situa în limite normale, se va încheia un acord cu Bechtel, iar dacă nu, se va ajunge la arbitraj, dar în ambele situaţii contractul va înceta.

„Cei de la Bechtel au acceptat ideea încetării contractului, până în 30 aprilie încercăm să ajungem la o concluzie privind despăgubirile pe care le-ar datora statul român. Nu pot să spun cât sunt acestea, nu vreau să anticipez. Soluţia, fie că va fi convergentă sau divergentă, va fi supusă aprobării Guvernului şi Guvernul va avea cuvântul final. Dacă despăgubirile se vor situa în limite normale, atunci vom avea un acord, dacă nu, vom merge la arbitraj, dar oricum contractul va înceta”, a spus Şova.

Proiectul autostrăzii Braşov-Borş, denumit Autostrada Transilvania, a fost aprobat în 2003 şi început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro încheiat cu compania americană Becthel, care trebuia executat până cel târziu în 2012.

Pe fondul disputelor politice iniţiate de partidele care s-au succedat la guvernare şi fără bani alocaţi de la buget, proiectul de 415 kilometri a fost derulat într-un ritm lent, iar până în prezent au fost executaţi doar 52 de kilometri.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.