Ministerul Elenei Udrea va cumpăra şase spoturi TV de promovare a turismului

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a lansat procedura de achiziţie a serviciilor de creaţie şi producţie a şase spoturi TV de promovare a turismului românesc, valoarea totală a contractelor fiind estimată la 80.000 de euro, fără TVA, a anunţat vineri instituţia. „În cadrul proiectului de promovare a României prin noua identitate definită prin brandul […]

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a lansat procedura de achiziţie a serviciilor de creaţie şi producţie a şase spoturi TV de promovare a turismului românesc, valoarea totală a contractelor fiind estimată la 80.000 de euro, fără TVA, a anunţat vineri instituţia. „În cadrul proiectului de promovare a României prin noua identitate definită prin brandul […]

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a lansat procedura de achiziţie a serviciilor de creaţie şi producţie a şase spoturi TV de promovare a turismului românesc, valoarea totală a contractelor fiind estimată la 80.000 de euro, fără TVA, a anunţat vineri instituţia.

„În cadrul proiectului de promovare a României prin noua identitate definită prin brandul naţional de turism, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a lansat procedura de achiziţie a serviciilor de creaţie şi producţie a şase spoturi TV de promovare a turismului românesc. Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, axa 5, operaţiunea «Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional”, se arată într-un comunicat al MDRT.

Fiecare spot va avea între 20 şi 30 de secunde şi va reflecta unul dintre cele şase produse care au stat la baza construirii brandului turistic: circuite culturale, turism în natură, turism rural, city breaks, turism activ şi de aventură, turism balnear şi de întreţinere. De asemenea, spoturile vor evidenţia elementele de diferenţiere a României ca destinaţie turistică, stabilite în urma cercetărilor: natura intactă, autenticitatea şi moştenirea culturală unică, potrivit sursei citate.

În evaluarea ofertelor vor fi avut în vedere atât criteriul tehnic, cât şi cel economic, după metoda cost/calitate. Ponderea punctajului tehnic este 40%, iar punctajul financiar va conta în proporţie de 60%.

Valoarea estimată a achiziţiei este de 80.000 Euro (fără TVA), iar procedura de atribuire este cererea de oferte.

Firmele interesate pot depune documentaţia de participare până la 31 ianuarie, când va avea loc şi deschiderea ofertelor.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.