Boagiu verifică lucrările la Autostrada Cernavodă-Constanţa

Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, verifică, vineri, lucrările efectuate la Autostrada Cernavodă-Constanţa, potrivit Agerpres. Autostrada Bucureşti-Constanţa are şapte tronsoane, respectiv Bucureşti-Fundulea, Fundulea-Lehliu, Lehliu-Drajna, Drajna-Feteşti, Feteşti-Cernavodă, Cernavodă-Medgidia şi Medgidia-Constanţa. Constructorii secţiunii de autostradă Medgidia-Constanţa, cu o lungime de 30,82 Km, sunt companiile Astaldi Spa (Italia) şi Max Boegl (Germania). Valoarea contractului este de 596 de milioane de […]

Boagiu verifică lucrările la Autostrada Cernavodă-Constanţa

Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, verifică, vineri, lucrările efectuate la Autostrada Cernavodă-Constanţa, potrivit Agerpres. Autostrada Bucureşti-Constanţa are şapte tronsoane, respectiv Bucureşti-Fundulea, Fundulea-Lehliu, Lehliu-Drajna, Drajna-Feteşti, Feteşti-Cernavodă, Cernavodă-Medgidia şi Medgidia-Constanţa. Constructorii secţiunii de autostradă Medgidia-Constanţa, cu o lungime de 30,82 Km, sunt companiile Astaldi Spa (Italia) şi Max Boegl (Germania). Valoarea contractului este de 596 de milioane de […]

Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, verifică, vineri, lucrările efectuate la Autostrada Cernavodă-Constanţa, potrivit Agerpres.

Autostrada Bucureşti-Constanţa are şapte tronsoane, respectiv Bucureşti-Fundulea, Fundulea-Lehliu, Lehliu-Drajna, Drajna-Feteşti, Feteşti-Cernavodă, Cernavodă-Medgidia şi Medgidia-Constanţa.

Constructorii secţiunii de autostradă Medgidia-Constanţa, cu o lungime de 30,82 Km, sunt companiile Astaldi Spa (Italia) şi Max Boegl (Germania). Valoarea contractului este de 596 de milioane de lei fără TVA, din care contribuţia Băncii Europene pentru Investiţii (BEI) este de 315 milioane lei, a Guvernului României de 143 milioane lei şi contribuţia Comisiei Europene, prin fondul de coeziune este de 137 milioane lei.

Pentru execuţia tronsonului Cernavodă-Medgidia, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a primit opt oferte din partea unor firme şi asocieri de firme, după ce contractul cu firma franceză Colas a fost reziliat din cauză că nu a fost finalizată proiectarea pentru 14 kilometri.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.