În 1911, Paul Poiret a fost primul creator de modă ce a fondat propria casă de parfumuri, „Les parfums de Rosine”. În următorii ani, Robert Piguet a fost unul dintre designerii care şi-au asociat numele şi imaginea cu un parfum.
Supranumit şi „Prinţul haute couture”, se spunea despre el că era cel mai parizian dintre creatorii de modă parizieni de la acea vreme. Creatori de succes de mai târziu, Pierre Balmain, Marc Bohan şi Hubert de Givenchy, cu toţii au trecut prin şcoala maestrului şi, precum a spus-o însuşi Christian Dior, „Robert Piguet m-a învăţat virtuţile simplităţii, din care trebuie să izvorască adevărata eleganţă”. În secolul XX, Piguet îşi deschide propria casă de modă pe Champs-Elysées, locul în care se aflau toţi marii creatori de modă.

Clientele lui Piguet erau persoane la fel de fabuloase ca şi creaţiile sale, iar traseul său în lumea modei a fost exemplar. Printre numele celebre care i-au trecut pragul s-au numărat Edith Piaf, pentru care a creat special faimoasa „little black dress”, dar şi scriitori, actriţe, artişti, oameni din industria cinematografică. În timpul vieţii, Robert Piguet a creat parfumuri unice ce aveau să dăinuie de-a lungul timpului, cu toate că definirea unei legături clare între parfum şi modă se poate dovedi uneori dificilă.

În prezent, fanii parfumului „Fracas”, inconfundabila aromă de tuberoze a creatorului, au fost extrem de încântaţi să îl descopere în exclusivistul magazin londonez „Harvey Nichols”. Clientela reputată din zilele noastre rămâne la fel de impresionantă: Maiestatea Sa Prinţesa Caroline, Madonna, Kim Basinger, Morgan Fairchild, Carolina Herrera, Beverly Sills, Blaine Trump, Courtney Love şi Sofia Coppola sunt toate admiratoare ale parfumului „Fracas”.
Legătura dintre parfumuri şi creaţiile vestimentare a devenit din ce în ce mai puternică la începutul secolului XX, când prezentările de modă erau foarte creative, ele fiind îmbinate cu lansări de parfumuri. Azi, lumea modei, cât şi cea a parfumeriei este marcată de creatori nonconformişti ce transpun feminitatea în viziunea lor originală. Doi creatori contemporani ce marchează industria fashion şi cea a parfumeriei sunt Ennio Capasa de la „Costume National” şi Romano Ricci de la „Juliette Has a Gun”.

Marele succes „Costume National” recunoscut pe plan mondial s-a format în jurul creaţiilor vestimentare, stilul sau fiind definit „edgy chic”, o îmbinare între stilul minimalist şi rock&roll.
După patru ani petrecuţi cu maestrul designer japonez Yohji Yamamoto, Ennio Capasa decide să pună bazele casei de mode „Costume National”, o casă de modă italiană, cu nume 100% francez.
De-a lungul timpului, creaţiile vestimentare „Costume National” au fost extrem de apreciate de către vedete din întreAga lume. Danny Glover, Julianne Moore şi Keanu Reeves se numără printre clienţii Casei de modă „Costume National”. Aceste parfumuri au dorit să definească transpunerea în plan olfactiv a stilului vestimentar devenit deja celebru. Şapte creaţii senzuale, moderne şi fără vârstă compun colecţia de parfumuri, iar sticlele create de către Ennio Capasa întruchipează conturul umerilor feminini.

„Juliette Has a Gun” este brand de parfumuri exclusivist şi total nonconformist, care încă de la lansare a adus o alură de modernism, dinamism şi o nouă abordare asupra romanticului.
Romano Ricci, creatorul acestui brand, este strănepotul marii creatoare haute couture Nina Ricci, moştenire care i-a deschis porţile în lumea designului şi a parfumurilor. Dincolo de aceasta însă, Romano Ricci are o viziune personală asupra parfumeriei, care s-a concretizat prin creaţiile sale originale.
După câţiva ani de pregătire cu creatori celebri, el l-a convins pe „maestrul intangibil al parfumeriei”, Francis Kurkdjian, să lucreze împreună. Numele brandului face referire la eroina lui Shakespeare, Juliette, un portret de feminitate „rock”, dar în acelaşi timp plin de „eleganţă”, iar arma sugerează puterea parfumului, el fiind considerat o adevărată armă a seducţiei. O invitaţie la explorarea unor noi teritorii ascunse, neabordate până acum.

De la New York la Paris, Los Angeles sau Berlin, colecţia „Juliette Has a Gun” intrigă lumea printr-o colecţie de parfumuri cu note romantice ce întruchipează diferite tipuri de feminitate.
„Lady Vengeance”, una dintre cele mai apreciate creaţii Juliette has a Gun, este un parfum care lasă o urmă sofisticată, elegantă. Este expresia unei feminităţi de necontestat, încrezătoare, pentru care arta seducţiei nu are secrete. „Miss Charming”, o altă creaţie remarcabilă „Juliette Has a Gun”, reprezintă o interpretare exuberantă a trandafirului marocan, combinat cu mosc şi fructe sălbatice. Este un parfum ce creează impresia de ingenuitate şi profunzime, femeia care îl poartă are un stil natural şi mai puţină adrenalină decât Lady Vengeance.
Parfumurile „Robert Piguet”, „Costume National” şi „Juliette Has a Gun” sunt disponibile la „Beautik Haute Parfumerie”.