Trump încă poate schimba soarta alegerilor

Trump încă poate schimba soarta alegerilor. Un Ordin Executiv, semnat de Donald Trump,  aproape deloc cunoscut, poate contribui decisiv la soarta alegerilor.

Trump încă poate schimba soarta alegerilor

Trump încă poate schimba soarta alegerilor. Un Ordin Executiv, semnat de Donald Trump,  aproape deloc cunoscut, poate contribui decisiv la soarta alegerilor.

Trump încă poate schimba soarta alegerilor. Un Ordin Executiv, semnat de Donald Trump,  aproape deloc cunoscut, poate contribui decisiv la soarta alegerilor. Documentul se numește: „Ordinul executiv privind impunerea anumitor sancțiuni în caz de intervenție străină în alegerile din Statele Unite”. Printre sancțiuni se numără, nici mai mult nici mai puțin, ca persoanele găsite vinovate că încalcă prevederile ordinului riscă să-și piardă proprietățile și chiar întreaga avere.

Actul permite ca președintele să declare stare de urgență națională. (”I hereby declare a national emergency to deal with this threat”), scrie Cristian Niculescu, pe pagina sa de FB.

În postare se mai precizează:

„Când oamenii și organizațiile străine pot „interfera sau submina încrederea publicului în alegerile din Statele Unite, inclusiv prin accesarea neautorizată a infrastructurii electorale și de campanie sau distribuirea sub acoperire a propagandei și dezinformării „. Această ingerință externă „constituie o amenințare neobișnuită și extraordinară pentru securitatea națională și politica externă a Statelor Unite”.

Hopaaa! Ce-avem noi aici?

Mai multe softuri folosite în sistemul de vot sunt de proveniență străină, vezi Dominion Voting Systems (Canada). Și mai sunt personaje sau persoane pe care le știți, ce dețin acțiuni la firme implicate în tehnologia folosită în alegeri. Ordinul explică termenii de bază:
1. „Persoană” = un parteneriat, o asociație, un trust, o asociere în participație, o corporație, un grup, un subgrup sau o altă organizație. (Cu alte cuvinte, orice organizație media care a favorizat – prin omisiune, de exemplu – amestecul extern).
2 „Interferență străină” = orice acțiuni ascunse, frauduloase, înșelătoare sau ilegale sau tentative de acțiune ale unui guvern străin sau ale oricărei persoane care acționează ca agent sau în numele unui guvern străin, întreprinse cu scopul sau efectul influențării, subminării încrederii în sau modificării rezultatului sau rezultatului raportat al alegerilor sau subminării încrederii publice în procesele sau instituțiile electorale.
De reținut sintagma : „modificării rezultatului sau rezultatului raportat al alegerilor”. Miroase a Big Tech, mass-media și fake news.
Știți de ce a semnat Trump ordinul în 2018? Ca să nu mai cârâie democrații că se amestecă Rusia în viitoarele alegeri, adică astea de acum. Iar acum se poate întoarce contra lor.

CE PREVEDE ORDINUL SEMNAT

Ordin executiv privind impunerea anumitor sancțiuni în caz de intervenție străină în alegerile din Statele Unite
POLITICA EXTERNA

Emis la: 12 septembrie 2018
ACȚIUNE:
TOATE STIRILE
Prin autoritatea care mi-a fost conferită în calitate de președinte de Constituție și de legile Statelor Unite ale Americii, inclusiv Legea internațională a puterilor economice de urgență (50 USC 1701 și următoarele) (IEEPA), Legea națională de urgență (50 USC 1601 și următoarele) .) (NEA), secțiunea 212 (f) din Legea privind imigrația și naționalitatea din 1952 (8 USC 1182 (f)) și secțiunea 301 din titlul 3, Codul Statelor Unite,

Eu, DONALD J. TRUMP, președintele Statelor Unite ale Americii, constat că capacitatea persoanelor situate, în totalitate sau în parte, în afara Statelor Unite de a interfera sau de a submina încrederea publicului în alegerile din Statele Unite, inclusiv prin intermediul neautorizatului accesarea infrastructurii electorale și de campanie sau distribuirea sub acoperire a propagandei și dezinformării constituie o amenințare neobișnuită și extraordinară pentru securitatea națională și politica externă a Statelor Unite. Deși nu au existat dovezi ale unei puteri străine care să modifice rezultatul sau întabularea votului la orice alegeri din Statele Unite, puterile străine au încercat istoric să exploateze sistemul politic liber și deschis al Americii. În ultimii ani, proliferarea dispozitivelor digitale și a comunicațiilor pe internet a creat vulnerabilități semnificative și a mărit amploarea și intensitatea amenințării de interferență străină, așa cum se arată în evaluarea comunității de informații din 2017. Prin prezenta declar o urgență națională pentru a face față acestei amenințări.

Prin urmare, comand prin prezenta:

Secțiunea 1. (a) Nu mai târziu de 45 de zile de la încheierea alegerilor din Statele Unite, directorul serviciilor de informații naționale, în consultare cu șefii oricărui alt departament executiv și agenții (agenții) corespunzătoare, va efectua o evaluare a oricărei informații. indicând faptul că un guvern străin sau orice persoană care acționează ca agent sau în numele unui guvern străin a acționat cu intenția sau scopul de a interveni în alegerile respective. Evaluarea va identifica, în măsura maximă constatabilă, natura oricărei interferențe străine și a oricăror metode utilizate pentru a o executa, persoanele implicate și guvernul sau guvernele străine care l-au autorizat, dirijat, sponsorizat sau susținut. Directorul serviciilor de informații naționale va furniza această evaluare și informații justificative adecvate președintelui, secretarului de stat, secretarului trezoreriei, secretarului apărării, procurorului general și secretarului securității interne.

(b) În termen de 45 de zile de la primirea evaluării și a informațiilor descrise în secțiunea 1 litera (a) din acest ordin, procurorul general și secretarul pentru securitatea internă, în consultare cu șefii oricărei alte agenții competente și, după caz, statul și oficialii locali vor transmite președintelui, secretarului de stat, secretarului trezoreriei și secretarului apărării un raport de evaluare a alegerilor din Statele Unite care face obiectul evaluării descrise în secțiunea 1 litera (a) :

(i) măsura în care orice interferență străină care viza infrastructura electorală a afectat în mod material securitatea sau integritatea acelei infrastructuri, întabularea voturilor sau transmiterea la timp a rezultatelor alegerilor; și

(ii) în cazul în care orice interferență străină a implicat activități care vizează infrastructura unei organizații politice, o campanie sau un candidat sau care se referă la aceasta, măsura în care aceste activități au afectat în mod material securitatea sau integritatea acelei infrastructuri, inclusiv prin acces neautorizat la divulgare sau dezvăluirea amenințată sau modificarea sau falsificarea informațiilor sau datelor.

Raportul va identifica orice problemă materială de fapt cu privire la aceste aspecte pe care procurorul general și secretarul pentru securitatea internă nu le pot evalua sau ajunge la un acord la momentul depunerii raportului. Raportul va include, de asemenea, actualizări și recomandări, atunci când este cazul, cu privire la acțiunile de remediere care trebuie întreprinse de guvernul Statelor Unite, altele decât sancțiunile descrise în secțiunile 2 și 3 din acest ordin.

(c) Șefii tuturor agențiilor relevante vor transmite directorului serviciilor de informații naționale orice informații relevante pentru executarea atribuțiilor directorului în temeiul prezentului ordin, după caz ​​și în conformitate cu legislația aplicabilă. Dacă apar informații relevante după depunerea raportului mandatat de secțiunea 1 litera (a) din prezentul ordin, directorul, în consultare cu șefii oricărei alte agenții competente, va modifica raportul, după caz, și procurorul general și secretarul de securitate internă va modifica raportul cerut de secțiunea 1 litera (b), după caz.

(d) Nimic din acest ordin nu împiedică șeful oricărei agenții sau a oricărui alt funcționar adecvat să prezinte președintelui, în orice moment, printr-un canal adecvat, orice analiză, informație, evaluare sau evaluare a interferenței străine în alegerile din Statele Unite. .

(e) În cazul în care sunt identificate informații care indică intervenția străină într-un stat, o alegere tribală sau locală în Statele Unite, acestea pot fi incluse, după caz, în evaluarea impusă de secțiunea 1 litera (a) din acest ordin sau în raportul mandatat de secțiunea 1 litera (b) din prezentul ordin sau prezentat președintelui într-un raport independent.

(f) Nu mai târziu de 30 de zile de la data acestui ordin, secretarul de stat, secretarul trezoreriei, procurorul general, secretarul securității interne și directorul serviciilor de informații naționale vor elabora un cadru pentru procesul care vor fi utilizate pentru a-și îndeplini responsabilitățile respective în temeiul prezentului ordin. Cadrul, care poate fi clasificat în totalitate sau parțial, se va concentra asupra asigurării faptului că agențiile își îndeplinesc responsabilitățile în temeiul prezentului ordin într-un mod care să mențină coerența metodologică; protejează forțele de ordine sau alte surse și metode sensibile de informații și informații; menține o separare adecvată între funcțiile de informații și hotărârile politice și juridice; asigură că eforturile de protejare a proceselor și instituțiilor electorale sunt izolate de prejudecăți politice; și respectă principiile libertății de exprimare și a dezbaterii deschise.

Sec. 2. (a) Toate proprietățile și interesele asupra proprietăților care se află în Statele Unite, care vor intra în continuare în Statele Unite, sau care sunt sau vor intra în continuare în posesia sau controlul oricărei persoane din Statele Unite ale următoarelor persoane sunt blocate și pot să nu fie transferat, plătit, exportat, retras sau tratat în alt mod: orice persoană străină stabilită de secretarul trezoreriei, în consultare cu secretarul de stat, procurorul general și secretarul securității interne:

(i) să fi fost direct sau indirect angajat, sponsorizat, ascuns sau altfel fost complice în amestecul străin la alegerile din Statele Unite; (ii) să aibă asistență materială, sponsorizare sau furnizare de sprijin financiar, material sau tehnologic pentru, sau bunuri sau servicii către sau în sprijinul oricărei activități descrise la subsecțiunea (a) (i) a acestei secțiuni sau oricărei persoane a cărei proprietate și interesele asupra proprietății sunt blocate în conformitate cu această comandă; sau (iii) să fie deținut sau controlat de, sau să fi acționat sau pretins să acționeze pentru sau în numele, direct sau indirect, oricărei persoane ale cărei proprietăți sau interese în proprietate sunt blocate în temeiul prezentului ordin. (b) Ordinul executiv 13694 din 1 aprilie 2015, modificat prin Ordinul executiv 13757 din 28 decembrie 2016, rămâne în vigoare. Acest ordin nu este destinat și nu servește pentru a limita discreția secretarului trezoreriei de a exercita autoritățile prevăzute în ordinul executiv 13694. După caz, secretarul trezoreriei, în consultare cu procurorul general și cu secretarul de stat , poate exercita autoritățile descrise în Ordinul Executiv 13694 sau alte autorități împreună cu exercitarea de către Secretarul Trezoreriei a autorităților prevăzute în acest ordin.
(c) Interdicțiile prevăzute la subsecțiunea (a) din această secțiune se aplică, cu excepția măsurii prevăzute de statut sau de reglementări, ordine, directive sau licențe care pot fi emise în temeiul prezentului ordin și fără a aduce atingere contractului încheiat sau oricărei licențe sau permis acordat anterior datei acestei comenzi.

Sec. 3. În urma transmiterii evaluării mandatate de secțiunea 1 litera (a) și a raportului mandatat de secțiunea 1 litera (b):

(a) secretarul Trezoreriei revizuiește evaluarea mandatată de secțiunea 1 litera (a) și raportul mandatat de secțiunea 1 litera (b) și, în consultare cu secretarul de stat, procurorul general și secretarul securității interne , impune toate sancțiunile corespunzătoare în conformitate cu secțiunea 2 (a) din prezentul ordin și orice sancțiuni adecvate descrise în secțiunea 2 (b) din acest ordin; și

(b) secretarul de stat și secretarul trezoreriei, în consultare cu șefii altor agenții competente, pregătesc împreună o recomandare pentru președinte dacă sancțiunile suplimentare împotriva persoanelor străine pot fi adecvate ca răspuns la interferența străină identificată și în lumina evaluării din raportul mandatat de secțiunea 1 litera (b) din acest ordin, inclusiv, după caz ​​și în conformitate cu legislația aplicabilă, sancțiuni propuse cu privire la cele mai mari entități comerciale licențiate sau domiciliate într-o țară al cărei guvern a autorizat, a îndrumat , interferențe electorale sponsorizate sau susținute, incluzând cel puțin o entitate din fiecare dintre următoarele sectoare: servicii financiare, apărare, energie, tehnologie și transporturi (sau, dacă nu este aplicabilă celor mai mari entități de afaceri din țară, sectoare cu o semnificație strategică comparabilă cu aceea guvern străin). Recomandarea include o evaluare a efectului sancțiunilor recomandate asupra intereselor de securitate economică și națională ale Statelor Unite și ale aliaților săi. Orice sancțiuni recomandate trebuie să fie calibrate în mod corespunzător cu scopul interferenței străine identificate și pot include una sau mai multe dintre următoarele cu privire la fiecare persoană străină vizată:

(i) blocarea și interzicerea tuturor tranzacțiilor asupra proprietății și intereselor unei persoane asupra proprietăților supuse jurisdicției Statelor Unite; (ii) restricții privind licențele de export conform oricărui statut sau regulament care necesită revizuirea și aprobarea prealabilă a guvernului Statelor Unite ca condiție pentru exportul sau reexportul de bunuri sau servicii; (iii) interdicții asupra instituțiilor financiare din Statele Unite care acordă împrumuturi sau acordă credite unei persoane; (iv) restricții privind tranzacțiile în valută în care o persoană are vreun interes; (v) interdicții privind transferurile de credite sau de plăți între instituții financiare, sau de către, prin sau către orice instituție financiară, în beneficiul unei persoane; (vi) interdicții pentru persoanele din Statele Unite care investesc sau cumpără capitaluri proprii sau datorii ale unei persoane; (vii) excluderea ofițerilor corporativi străini ai unei persoane din Statele Unite; (viii) impunerea unor directori executivi principali străini ai unei persoane a oricăreia dintre sancțiunile descrise în această secțiune; sau (ix) orice alte măsuri autorizate de lege.

Sec. 4. Prin prezenta stabilesc că efectuarea de donații de tipul articolelor specificate în secțiunea 203 (b) (2) din IEEPA (50 USC 1702 (b) (2)) de către, către sau în beneficiul oricărei persoane a cărei proprietatea și interesele asupra proprietății sunt blocate în temeiul acestui ordin ar afecta grav capacitatea mea de a face față situației de urgență națională declarată în acest ordin și interzic astfel de donații, astfel cum sunt prevăzute în secțiunea 2 a acestui ordin.

Sec. 5. Interdicțiile din secțiunea 2 a acestui ordin includ următoarele: (a) contribuția sau furnizarea de fonduri, bunuri sau servicii de către, către sau în beneficiul oricărei persoane ale cărei proprietăți și interese în proprietate sunt blocate în temeiul prezentului ordin; și (b) primirea oricărei contribuții sau furnizare de fonduri, bunuri sau servicii de la o astfel de persoană.

Sec. 6. Prin prezenta constat că intrarea nelimitată a imigranților și a imigranților în Statele Unite ale străinilor ale căror proprietăți și interese asupra proprietății sunt blocate în temeiul prezentului ordin ar fi în detrimentul intereselor Statelor Unite și suspend suspendarea intrării în Statele Unite. , ca imigranți sau non-imigranți, a acestor persoane. Aceste persoane vor fi tratate ca persoane reglementate de secțiunea 1 din Proclamația 8693 din 24 iulie 2011 (Suspendarea intrării străinilor sub rezerva interdicțiilor de călătorie ale Consiliului de Securitate al Organizației Națiunilor Unite și a sancțiunilor din Legea privind puterile economice internaționale de urgență).
Sec. 7. (a) Orice tranzacție care se sustrage sau evită, are ca scop sustragerea sau evitarea, provoacă o încălcare sau încearcă să încalce oricare dintre interdicțiile prevăzute în acest ordin este interzisă.

(b) Orice conspirație formată pentru a încălca oricare dintre interdicțiile prevăzute în acest ordin este interzisă.

Sec. 8. În sensul prezentului ordin:

(a) termenul „persoană” înseamnă o persoană sau o entitate;

(b) termenul „entitate” înseamnă un parteneriat, asociație, trust, asociere în participație, corporație, grup, subgrup sau altă organizație;

(c) termenul „persoană din Statele Unite” înseamnă orice cetățean al Statelor Unite, străin rezident permanent, entitate organizată în conformitate cu legile Statelor Unite sau orice jurisdicție din Statele Unite (inclusiv sucursale străine) sau orice persoană (inclusiv o persoană străină) ) in Statele Unite;

(d) termenul „infrastructură electorală” înseamnă tehnologia și sistemele informaționale și de comunicații utilizate de sau în numele guvernului federal sau al unui stat sau al unei autorități locale în gestionarea procesului electoral, inclusiv baze de date privind înregistrarea alegătorilor, mașini de vot, echipamente de tabelare a votului și echipamente pentru transmiterea sigură a rezultatelor alegerilor;

(e) termenul „alegerea Statelor Unite” înseamnă orice alegeri pentru funcții federale deținute la data sau după data acestui ordin;

(f) termenul „ingerință străină”, în ceea ce privește alegerile, include orice acțiune secretă, frauduloasă, înșelătoare sau ilegală sau tentativă de acțiune a unui guvern străin sau a oricărei persoane care acționează ca agent al sau în numele unui străin guvern, întreprins cu scopul sau efectul de a influența, submina încrederea în sau modifica rezultatul sau rezultatul raportat al alegerilor sau subminează încrederea publicului în procesele sau instituțiile electorale

(g) termenul „guvern străin” înseamnă orice autoritate națională, de stat, provincială sau de altă natură, orice partid politic sau orice oficial al oricărei autorități de guvernare sau partid politic, în fiecare caz al unei alte țări decât Statele Unite;

(h) termenul „ascuns”, cu privire la o acțiune sau tentativă de acțiune, înseamnă caracterizat printr-o intenție sau intenție aparentă că rolul unui guvern străin nu va fi aparent sau recunoscut public; și

(i) termenul „stat” înseamnă mai multe state sau oricare dintre teritoriile, dependențele sau posesiunile Statelor Unite.

Sec. 9. Pentru acele persoane ale căror proprietăți și interese în proprietate sunt blocate în temeiul prezentului ordin, care ar putea avea o prezență constituțională în Statele Unite, consider că, din cauza capacității de a transfera fonduri sau alte active instantaneu, notificarea prealabilă a acestor persoane a fi luate în temeiul prezentului ordin ar face aceste măsuri ineficiente. Prin urmare, stabilesc că, pentru ca aceste măsuri să fie eficiente în soluționarea situației de urgență națională declarată în această ordine, nu trebuie să existe o notificare prealabilă a unei listări sau a unei determinări făcute în conformitate cu secțiunea 2 a acestui ordin.

Sec. 10. Nimic din această ordine nu interzice tranzacțiile pentru desfășurarea activității oficiale a guvernului Statelor Unite de către angajați, beneficiari sau contractanți ai acestora.

Sec. 11. Secretarul Trezoreriei, în consultare cu procurorul general și cu secretarul de stat, este autorizat prin prezenta să întreprindă astfel de acțiuni, inclusiv promulgarea de reguli și reglementări, și să angajeze toate competențele acordate președintelui de IEEPA, după caz. necesare îndeplinirii scopurilor acestui ordin. Secretarul Trezoreriei poate delega oricare dintre aceste funcții altor ofițeri din cadrul Departamentului Trezoreriei, în conformitate cu legislația aplicabilă. Toate agențiile guvernului Statelor Unite sunt îndreptate să ia toate măsurile adecvate aflate în autoritatea lor pentru a îndeplini prevederile acestui ordin.

Sec. 12. Secretarul Trezoreriei, în consultare cu procurorul general și cu secretarul de stat, este autorizat să prezinte Congresului rapoartele recurente și finale privind situația de urgență națională declarată în acest ordin, în conformitate cu secțiunea 401 (c) din NEA (50 USC 1641 (c)) și secțiunea 204 (c) din IEEPA (50 USC 1703 (c)).

Sec. 13. Această comandă va fi implementată în conformitate cu 50 U.S.C. 1702 (b) (1) și (3). Sec. 14. (a) Nimic din această ordine nu poate fi interpretat ca afectând sau afectând altfel: (i) autoritatea acordată prin lege unui departament executiv sau unei agenții sau șefului acestuia; sau (ii) funcțiile directorului Biroului de gestionare și buget referitoare la propunerile bugetare, administrative sau legislative. (b) Prezentul ordin va fi pus în aplicare în conformitate cu legislația aplicabilă și sub rezerva disponibilității creditelor. (c) Prezentul ordin nu este destinat și nu creează niciun drept sau beneficiu, material sau procedural, aplicabil în condițiile legii sau în echitate de către orice parte împotriva Statelor Unite, a departamentelor, agențiilor sau entităților sale, a ofițerilor, angajaților săi , sau agenți, sau orice altă persoană.

DONALD J. TRUMP CASA ALBA, 12 septembrie 2018.

Distribuie articolul pe:

8 comentarii

  1. Interesante comentariile unora care nu fac altceva decât să le demonstreze obârşia sorosistă !
    Vorba cuiva şi eu aş vrea să câştige Trump deoarece se vede clar că a fost furat, dar mai ales că este o personalitate ce nu face parte din sistemul globalist . Pe de altă parte aş vrea şi ca prăbuşirea Americii, dar mai ales a sistemului globalist să aibă loc acum , imediat duoă primii ani de mandat democrat pentru ca Lumea să se trezească la realitatea cruntă spre care o îndreaptă nişte descreieraţi, cică democraţi, deşi ei sunt doar nişte jalnice marionete, vezi Biden !
    Pierde Trump pe timp scurt, câştigă Lumea pe timp lung !
    P.S.
    Nu cred că primul comentariu semnat Charlie este al lui…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.