UPDATE Ionuţ Cristache scrie că, la fel ca cei de la Newsweek, Expres Magazin, Oana Stanciulescu, Oreste procedeaza si jurnalistul Silviu Manastire care duce acelasi tip de campanie devoalat in postarile anterioare! Denigreaza, pe banii sai, USR-PLUS, aruncand in lupta “Dosar de politician”! De ce alege un jurnalist sa-si cheltuie banii pe campanii denigratoare la adresa unui partid? La aceasta intrebare va trebui sa va raspundeti singur! #Presa #Deontologie





Publicații sau ziariști care plătesc pentru ca unele dintre articolele lor să aibă un număr mai mare de cititori există de când există FB. Nu e nimic ieșit din comun. Dar ziare sau jurnaliști care să „sponsorizeze“, după cum termenul folosit pe FB, doar articolele politice în care e prezentată activitatea unei singure formațiuni politice, asta chiar bate la ochi.
Jurnalistul Ionuț Cristache, de la România9, face niște dezvăluiri care, într-un stat corect și 100% democratic, nu ar rămâne fără urmări.
„Ieri v-am aratat cum revista Newsweek, in mod inexplicabil, isi cheltuie banii pentru a promova campanii pozitive de facebook, titluri laudative la adresa PNL si, deopotriva, arunca bani pe campanii de denigrare USR-PLUS! Astazi va arat si cat costa aceste campanii! Numai intr-un singur titlu, cei de la Newsweek angajeaza pana la 200 de euro si ganditi-va ca sunt, poate, zeci de titluri saptamanal promovate astfel“, scrie Ionuț Cristache pe pagina sa de FB.
„Se ridica, astfel, doua intrebari majore:
– de unde bani pentru astfel de campanii la o revista cu tirajul, vanzarile de publicitate si traficul la secret?
– ce interes are o publicatie chipurile independenta si echidistanta sa promoveze partidul de guvernamant si sa atace un alt partid? Mai jos, in capturi, aveti pretul per campanie si reachul intentionat! Unele campanii sunt targetate nu doar national ci si local, pentru a lovi direct in candidati sau pentru a promova local niste actiuni PNL, dar n-am mai intrat in detalii! O voi face cu alta ocazie! Mai jos sunt doar cateva exemple! Campania este masiva! Urmeaza si alte publicatii si jurnalisti la fel de “independenti” care servesc, la indigo, aceeasi cauza! #Presa #Deontologie“, se mai arată în postarea lui Ionuț Cristache. Acesta vine și cu mai multe exemple:




Acelasi mod de operare ca al celor de la Newsweek il gasim si la jurnalista Oana Stanciulescu! Campanii platite, pro-PNL si campanii de denigrare USR-PLUS fie in nume propriu, fie in numele defunctei reviste Expres Magazin, reanimata, pare-se, in campanii electorale ca aceasta! Ce mana un asa zis jurnalist independent sa finanteze campanii laudative pro-PNL si guvern, din buzunarul propriu si anti USR-PLUS? La aceasta intrebare trebuie sa va raspundeti singuri! Sumele cheltuite le gasiti mai jos! #Presa #Quality #Deontologie Urmeaza si alti jurnalisti indendenti si deontologi de renume!




La fel ca cei de la Newsweek, Expres Magazin si ca jurnalista Oana Stanciulescu procedeaza si Oreste! Doar ca la el campaniile pro-PNL si campaniile denigratoare la adresa USR-PLUS sunt platite de un site inactiv de ani buni! Ce interes are un realizator de emisiuni politice sa sustina astfel de campanii pro-PNL/pro-guvernamentale? La intrebarea asta va trebui sa va raspundeti singuri! #Presa #Deontologie




Ăsta nu e fostul slugoi al Profesorului Universitar Doctor Dan Voiculescu, actualmente pupincurist-securist cot la cot cu „civilul” Coroiu şi „civilul” Mircea Dinescu Poetul?