Băncile elvețiene au început să creeze jocuri video pentru a atrage o nouă generație de clienți, scrie Reuters.
Fiecare instituție financiară încearcă să găsească modalități cât mai creative pentru a atrage tineri clienți, pe măsură ce averile trec de la o generație la alta. Sarcina este foarte dificilă pentru că tânăra generație, care a simțit din plin consecințele crizei economice, este puțin interesată de asemenea investiții. Un studiu realizat de Scratch/Viacom Media Networks care s-a întins pe trei ani de zile arată ca 71% dintre tineri ar merge mai degrabă la stomatolog decât să asculte ofertele băncilor.
Analiștii de la Yahoo nu sunt convinși că jocurile video vor atrage clienți, susținând ca este mai degrabă vorba despre un mod ridicol de a trata tinerii.
”A mai fost o inițiativă la începutul anilor 2000, un serviciu care se numea Stock Invaders și care semăna cu jocul Space invaders. Nu cred că va fi ceva care va face ca firmele sa castige sau să piardă”, spune Michael Santoli, un analist de la Yahoo.
Recurgerea la aceasta tactică, spune Santoli arată mai degrabă frustrarea băncilor, care nu sttiu cum sa mai atragă clienții. ”Clienții mai în vârstă nu vor nici măcar clipuri video pe site-urile băncii lor. Ei vor doar o coală albă, în timp ce tinerii nu răspund atât de bine la asta”.