
UPDATE O persoană a murit şi o alta este grav rănită în urma accidentului de autocar care a avut loc vineri la Pasajul Unirii, a informat Ministerul Sănătăţii.
„S-au înregistrat 21 de răniţi, unul este în stare gravă şi un deces”, a precizat ministerul.
Din primele informaţii, rezultă că autocarul în care se aflau 47 de pasageri a rupt limitatorul de înălţime aflat înaintea pasajului
UPDATE Purtătorul de cuvânt al ISU Bucureşti-Ilfov, Daniel Vasile, anunţă că două persoane sunt în stare foarte gravă, dintre care una în stop cardiorespirator, în urma accidentului de autocar de la Pasajul Unirii.
„Toate cele patru persoane care au rămas încarcerate au fost extrase, două femei şi doi bărbaţi. Două dintre acestea sunt în stare foarte gravă, una chiar în stop cardiorespirator”, a declarat Daniel Vasile, vineri, la Digi 24.
Potrivit acestuia, victimele sunt transportate la Spitalele Floreasca şi Universitar.
Ştire inițială
Un autocar a fost implicat, vineri, într-un accident grav la Pasajul Unirii, patru persoane fiind încarcerate, anunţă ISU Bucureşti-Ilfov.
Autocarul transporta 47 de persoane, cetăţeni greci.
Accidentul s-a produs pe sensul dinspre Tineretului spre Unirii.
„Victimele sunt surprinse pe scaune, plafonul este turtit sub greutatea limitatorului de înălţime”, precizează ISUBIF.
Au fost alertate şase echipaje SMURD, şase echipaje SABIF şi Detaşamentul Special de Salvatori.
credit foto vocea.biz
Daca s-ar construi doua triunghiuri dispuse in partile laterale iar in varful lor prinse cu suruburi o bara dintr-un material mai subtire, atunci ar ceda ori suruburile ori bara .
E vorba de o prostie de proiectare!
Acel limitator trebuia construit din ceva foarte usor, de exemplu aluminiu, duraluminiu sau o structura plastic+ cablu, oricum nu grindă grea din metal .
Cei care au ptoiectat trebuiau sa se gândească; dacă un vehicul cu gabarit mare atinge din greșeală avertizorul să nu existe distrugeri si victime.
Prostie, neglijență și iarăși PROSTIE!
ajuns ca în povestea Drobului de sare a lui Creanga! Asa se întâmplă atunci când prostii ajung la conducere. Sa ne rugam la Dumnezeu sa nu ajungă sa proiecteze sau sa construiasca baraje, centrale…
Hahaha… imi plac comentatorii astia, e evident ca toti sunt din degeneratiile post revolutie. Cand sunt limitatoare, de ce sunt limitatoare… in acelasi timp au aplaudat ca niste foci cand CNAIR-ul (sau cum dracu le zice) a fost amendat de niste „judecatori” ca lipsea parapetul de pe marginea drumului si s-a dus unul in groapa de si-a omorat femeia. Niciodata nu e vina unei persoane, pentru ei tot timpul e de vina o institutie, cereti capu’ lu’ Frigusor.
O grămada da deștepți comentatori! Cât știți despre Pasajul Unirii? A fost făcut la ordinul lui Ceașcă in 5 luni de zile, ca sa nu dăuneze Victoriei Socialismului lui! Văd tot felul de idei tembele: sa îl înalte de exemplu… unde sa îl înalte ? Sa înalte toată Piața Unirii poate. Pasajul trece paralel și puțin mai sus de liniile de metrou Berceni Pipera, trece peste metroul Spre Izvor și Timpuri Noi, peste conductele unde a fost înghesuită Dâmbovița cea murdara și conductele cu Dâmbovița curată! Cei ce comentează habar nu au! Ca și Drula politicianist ca prin pasaj treceau autocare!!! Niciodată nu au intrat in pasaj autocare sau TIR uri fiindcă Ceașcă nu voia asta! Autocarul respectiv, dacă intra, sa zicem avea gabaritul depășit și nu ar fi permis sa treacă un slt autoturism măcar pe lângă el Pasajul a fluidizat traficul pentru mașini pe axa Nord Sud și in zona Unirii, dar are limitările lui! Am citit ca grecul voia sa meargă la Palatul Parlamentului… ce naiba caută spre pasaj?? Dumnezeu sa îl odihneasca pe cel care a murit și sa ii însănătoșească fără probleme pe cei răniți!
Garantat 100%(fara alte catastrofe rutiere cu morti si multi raniti) sa se puna indicator rutier ca prin pasajul Unirii circula numa’ turismele…fara camioane, autobuze sau autocare.
Restul masuriilor de oprire a mastodontilor agabaritici sa treaca prin pasaj cu fascicole laser(sau sa se continue mai departe cu bare metalice tip sina CFR care azi a facut victime) sunt frectii…
Dupa 89 cam tot ce sa construit in Bucuresti a fost de proasta calitate ,necorespunzator din punct de vedere al circulatiei,al masinilor de interventie care nu pot intra in zonele respective ,al faptului ca omul nu are unde sa isi parcheze masina ,totul a fost facut de constructori si ingineri care nu stiu nimic.Au terminat tot felul de facultati dar tot boi au ramas.Au construit blocuri de locuit sau cu profil de institutii fara sa asigure parcarea corespunzatoare,omul fiind nevoit ori sa parce in zone nepermise ,ori sa parce foarte departe de casa lui, sau de institutia unde lucreaza.
Pasajul e foarte bun, limitatorul e acolo unde trebuie, era obligația șoferului să-l vadă, așa cum e obligat să vadă orice semn de circulație. Dar în Manelistan orice bețiv dă vina pe “autorități“ ?
Dar ce, noi mai avem ingineri constructori din lacul tei? Vai de mama noastră cu șoferii drogați și cu inginerii de construcții făcuți la spritu Haret! La mai multe victime, Romania educata!
Pentru toti inteligentii care dau vina pe soferi. Un limitator de viteza nu trebui facut din otel ci din lemn sau plastic. Daca pui limitator presupui implicit ca sunt sofei idioti care vor da in el. Dar limitatorul trebuie sa atentioneze nu sa distruga. Ce se va intampla cand alt autocar cu potential sofer strain trece pe acolo? Vom numara morti in continuare ca legea e lege?
Modificare pasajului Unirii cum a fost inainte cand treceau si avioane pe sub el ‘ nu numai autocare. Si arestarea evvreilor praduitori si prosti care au distrus Bucurestiul.
Acum 50 de ani inginerii români proiectau baraje cu rigla de calcul,cu creionul pe planseta. Inginerii de azi,cu calculatoare nu sunt capabili să proiecteze un limitator de gabarit care sa nu omoare oamenii. Învățământul românesc face victime.
Hooo! Ptruu! este limitatorul de viteza si inaltime – ca semn de circulatie, plasat inainte de intrarea in tunel – din fericire, dar, boii de soferi nu tin seama de semnele de circulatie in Romania, aici este vestul salbatic, cum a zis neamtul ala mancator de varza imputita ! Vinovat este numai boul de sofer, roman sau grec, ce-o fi.
Spalare de bani. S-au dat 8 milioane euro cat pentru 8 blocuri doar sa placheze tavanu cu placi de aluminiu si lumini. Si omoara oameni. Si au distrus turismul prin Bucuresti. Evvreii astia isi bat joc de noi.
Pasajul a fost modernizat corect. Limitatorul de inaltime a fost plasat la distanta fata de pasaj, ca sa se evite blocarea acestuia. Pe limitator e semnul care indica inaltimea maxima a vehicolului. Fiecare sofer trebuie sa stie ce gabarit are masina lui si sa nu forteze intrarea. Bineinteles ca prostii incrimineaza proiectul, ca sa se afle in treaba. Indivizi ca Drula, sau porumbelul de la Latrina 3 s-au repezit sa manance bors, dandu-se mari specialisti. Accidentul asta seamana ca zecile de accidente ale soferilor care nu se asigura la traversarea cailor ferate.
Da, Dorel von România a lovit dinou, dar de data asta cu morti! A câta oară se întâmplă asta doar că acum au murit oameni, cum oare, stăteau în picioare ?. E clar ca trebuie înălțat cu 1,20 m. PS: De ce doar pe acest sens ?!? Prefectul Greblea, vorba lui Arafat, sa lase supra cu agregatul A/C ca nu e deajuns !
Dragilor ,vai de mama noastra in ce tara traim! Acolo trebuia un sistem cu laser, astfel ca in momentul cand un vechicol cu inaltimea depasita se apropie sa pornrasca automat lumini intermitente si alarme sonore , in masura sa opreasca astfel vechicolul si sa-l „trezeasca” pe sofer din somnolenta1 Nu asa cu fieratanii ca sa ucida oameni ! O fi soferul vinovat , dar numai el ? Multi habarnisti traiesc bine , pe salarii grase, in tara asta trista! Ma rog, mai pot fi si alte sisteme , mai umane , nu asa! Acum , poate se va schimba ceva , tarziu.. au murit oameni ! Singurul vinovat:SOFERUL !
Pasajul Unirii trebuie inchis si modificat. Sa dispara limitarea de inaltime si cei care au ingustat pasajul sa fie pedepsiti. Ce te faci cu cei care au semnant de receptie. Cati trebuie sa moara si altii (soferii) nevinovati sa intre la puscarie? Si vorbim de capitala dar va imaginati ce se intampla in tara?
Ce înălțime are transportorul, pardon autocarul?…
Cum or trece mai fraților sistemele Patriot prin pasaj?…
Fata autocarului a intrat fara probleme,s-a incadrat perfect,fiind lung iar pasajul facut in bataie de joc,autocarul a atins cu jumatatea si s-a facut pilaf.Repet,fata autocarului a intrat fara probleme! Ps.Zeul Arafat a venit si el sa dea din gura inutil,nu? Fara el vad ca nu mai misca nimic.
-limitatorul de turisti:
grecii de obicei sint maruntzei,
or fi fost mossad selectati
in drum catre Nord………