O tânără a decedat în urma unui accident provocat de căderea unui buldoexcavator de pe un trailer pe drumul naţional DN7, iar o alta este rănită grav, a informat Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Arad.
„În urma accidentului în care a fost implicat un autoturism peste care a căzut un buldoexcavator, au rezultat două victime, două femei încarcerate, printre care una decedată. Este vorba despre două tinere, în vârstă de 24, respectiv 21 de ani. Pompierii au acţionat pentru extragerea victimelor din autoturism, cea de-a doua victimă fiind preluată în stare gravă de către echipajul medical SMURD Terapie Intensivă Mobilă şi transportată la spital”, a informat ISU Arad.
Buldoexcavatorul a căzut de pe un trailer care se afla în mers pe DN 7, în judeţul Arad, şi a lovit un autoturism în case se aflau două persoane. Accidentul a avut loc, vineri după-amiază, în zona localităţii Păuliş.
„Într-o curbă deosebit de periculoasă la dreapta, un buldoexcavator, a căzut de pe trailerul care-l transporta, pe un autoturism care se deplasa de pe sens opus. În autoturism se aflau cel puţin două persoane”, a transmis Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Arad.
Conform Centrului INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române, circulaţia rutieră a fost blocată pe ambele sensuri ale DN7.
Vraja marii! Când a sărit un tanc de pe un trailer a demisionat cineva?
In comunismul de tristă amintire asemenea transporturi aveau viteza limitată, nu că atunci nu s-au întâmplat asemenea accidente groaznice. Acum te întâlnești pe șosea sau pe autostradă mamuți cu semn de transport agabaritic care merg cu o viteză incredibilă tonaj. Să nu vorbim că desființându-se autobazele nu mai sunt nici condiții de învățare bază de selecție. Același lucru și în electricitate. Un electrician în Transelectrica ca s-ă ajungă la grupa 4-a îi trebuiau 5 ani de lucru în într-o stație de înaltâ tensiune cu examen pentru grupa 2 și grupa 3. Acum
În 6 luni grupa 4-a. Incă nu a fost cădere a Sistemului Național dar economiști și juriști au ajuns să fie la vârful conducerii Doamne ferește.
Buldozer prost asigurat, legaturi necorespunzatoare la platforma, viteza prea mare si inertie mare in curba si vant.
Soferii romani profesionisti de TIR, camion in general de prea multe ori au atituni sfidatoare opusul profesionalismului. De obicei cei straini circula ceas si conduc fara probleme, chit ca au viteze cu 10-20km/h mai mare in localitate dar foarte predictibili, isi iau masuri de precautie fata de biciclisti, carute sau chiar fata de grupuri de oameni aflati pe sosea. Patronul strain de companie de transport nu vrea incidente si bani pierduti sau accidente stupide, pe cine stie cate TIR-uri la drum lung prin Estul Europei sau Europa Centrala.
Polițiștii stau la pândă sa nu depășește limitele de viteza dar tancurile de pe drum nu le văd. Aici cineva trebuie să facă pușcărie într-o țară civilizată, dar în colonie singur vinovați sunt morți.
Circula ca salbaticii fara sa le pese, un pericol national.Se cred maharii soselelor ptr ca politia doarme.Unde sunt radarele mincinosilor care ne guverneaza? Ca e sambata, ca e duminica astia fac ce vor,circula pe interzis de lege, ptr ca politia pe care o platim nu-si face treaba.Ar trebui ca politia din zona cu pricina si primaria sa fie chemate la tribunal.Asa merg lucrurile in alte tari.De ce nu se aplica legea si pentru ce mai avem legi daca pe teren domneste jungla?
CONTINUAREA CONTINUARII …
TOTI Componentii Retelei de DROG din Romania, de Sus pana Jos,
CAMATARII Criminali care se simt protejati de Oamenii Apuseniei si
TOTI Interlopii, si Aia de SUS, SI AIA de JOS care FUG in APUSENIA Toata si NE rad in Nas, cu DESTiuu’ Mijlociu !
Pe SCURT sa NE lase sa ne facem Curatenie in Tara si sa ne dezvoltam, spre Interesul RECIPROC pe Termen LUNG al S.I.L.